27.12.2019

Інформаційно-технологічний супровід (січень 2020 року)

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій", на якому будуть розглянуті актуальні питання обліку ПДВ, ЄСВ, ПДФО та ВЗ. Також буде представлений зарплатний функціонал нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП".

Лекторій відбудеться в Києві 16 січня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Подарункова акція "Зима з ІТС"

Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2019 року по лютий 2020 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2019 р. або січня – лютого 2020 р. Учасники акції отримають у подарунок брендовану надувну подушку з чохлом.

Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці.

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У зв'язку з початком продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/644/) опубліковано Посібник з ведення обліку в конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП", редакція 2.1. Рішення є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності. Дане рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

У поточному випуску користувачам рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з порядком введення початкових залишків транспортно-заготівельних витрат, що обліковуються на окремих субрахунках рахунків запасів, а також безпосередньо з методикою ведення обліку транспортно-заготівельних витрат. У матеріалах представлено опис та порядок заповнення реквізитів касових ордерів. Також рекомендуємо ознайомитися з методикою відкликання співробітників з відпустки.

Для користувачів рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" представлено порядок налаштування та функціональні можливості підсистеми роздрібної торгівлі, а також порядок відображення операцій роздрібної торгівлі в неавтоматизованій та автоматизованій торгових точках.

Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" опубліковано порядок розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з покупцями, а також на прикладах розглянуто порядок розрахунку курсових різниць за історичним та середньозваженим курсом у разі отримання авансів від покупця, а також у разі оплати після відвантаження. Рекомендуємо ознайомитися з варіантами кадрового обліку та обліку заробітної плати, що реалізовані у програмі, а також з методикою розподілу транспортно-заготівельних витрат. Корисними для ознайомлення будуть методики обліку очікуваного і підтвердженого ПДВ, формування податкових документів за роздрібними операціями, у тому числі за відокремленими підрозділами.

Для користувачів конфігурацій BAS у розділі "Адміністрування інформаційної бази" оновлено порядок установки пароля користувача, методику використання механізму "Дати заборони зміни даних", а також порядок блокування роботи користувачів з налаштуваннями обмеження доступу за допомогою груп доступу.

У зв'язку з початком продажів нового рішення "BAS АГРО. ERP", яке призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/642/), опубліковано Опис галузевої специфіки "BAS АГРО. ERP", що є доповненням до опису конфігурації "BAS ERP".

 

Методична підтримка типових рішень "1С:Підприємства 8"

У поточному випуску користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "CRM" представлена методика розсилки звітів користувачам. Розсилка звітів дозволяє автоматизувати цей процес таким чином, що навіть не запускаючи програму можна отримати в потрібний час готовий звіт на свою електронну пошту або в певний каталог у вигляді файлу, що в свою чергу спрощує роботу для користувачів.

 

Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено опис особливостей методів менеджера регістра відомостей.

Оновлена демонстраційна конфігурація "Керований додаток" версії 8.3, яка включає демонстраційну конфігурацію мобільного додатка.

Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0 і 3.1), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.6), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.4), "Бібліотека для підключення обладнання" (ред. 1.2).

Пропонуємо ознайомитися з описом і установкою зовнішньої обробки "Налаштування технологічного журналу".

Оновлено опис прапорів трасування для роботи з MS SQL Server, які часто використовуються для діагностики проблем, пов'язаних з продуктивністю.

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

У рубриці "Консультації з питань роботи рішень BAS" оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Бухгалтерія".

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

Розділ "Робота з сервісом "FREDO Звіт" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" доповнено порядком заповнення та подання Звіту з єдиного соціального внеску.

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.028 – 01.01.029.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

У довіднику "Користувачам сервісів ІТС" розпочато публікацію матеріалів нового розділу "Сервіс електронного документообміну FlyDoc". У ньому представлені методичні матеріали з опису налаштувань та функціональних можливостей сервісу FlyDoc, а також відповіді на найпоширеніші питання роботи у сервісі.

Матеріали розділу "Сервіс електронного документообміну FlyDoc" будуть знаходитися у відкритому доступі до кінця січня 2020 року. У подальшому для доступу до матеріалів знадобиться наявність діючого договору ІТС рівня ПРОФ.

Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

Розділ "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)" довідника "Праця і заробітна плата" доповнено новим матеріалом "Обчислення ЄСВ виходячи з розміру мінімальної зарплати". У даному матеріалі розглянуто порядок обчислення ЄСВ залежно від розміру нарахованої працівникам зарплати (доходу) в найбільш поширених ситуаціях, а також особливості його відображення в Звіті з ЄСВ. Також розділ доповнено матеріалом "Особливості обчислення ЄСВ для сумісників", в якому розглянуто особливості обчислення ЄСВ, порядок відображення інформації про працівників-сумісників, нараховані їм виплати і суми внеску в Звіті з ЄСВ.

Крім цього, у зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано такі підрозділи розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)":

  • "Платники, права і обов'язки"
  • "Постановка на облік і зняття з обліку платників ЄСВ"
  • "База нарахування, розміри та обчислення ЄСВ"
  • "Бухгалтерський облік сум ЄСВ"
  • "Терміни та порядок сплати ЄСВ"
  • "Повернення помилково сплачених сум"
  • "Відповідальність за порушення законодавства"

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано розділ "Спрощена система оподаткування і ПДВ" довідника "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 45-47 за 2019 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у січні 2020 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

 

Консультації для бюджетної сфери

У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору", а саме у розділ "Витрати", додано новий підрозділ "Інші витрати за обмінними операціями", в якому наведено інформацію про особливості визнання та оцінки інших витрат, відображення їх у бухгалтерському обліку та звітності.

У довіднику "Закупівлі за державні кошти" розділ "Договір про закупівлі" доповнено новим матеріалом, в якому наведено проект договору підряду, який можливо застосовувати замовникам для таких видів робіт, як нове будівництво, реконструкція будівель і споруд, їх технічне переоснащення, капітальний ремонт.

Також довідник доповнено матеріалами "Вимоги до формування тендерної документації в Угоді про державні закупівлі СОТ" та "Умови щодо взаємодії сторін в Угоді про державні закупівлі СОТ" у розділі "Угода про державні закупівлі (GPA)". У матеріалах представлено опис необхідної інформації, передбаченої в Угоді, що дозволить постачальникам готувати і подавати відповідні тендерні пропозиції, замовникам вносити зміни до тендерної документації, встановлювати технічні специфікації до предмета закупівлі, дотримуватись визначених правил щодо взаємодії сторін стосовно надання та нерозголошення інформації, а також забезпечувати сторонами процедури внутрішнього контролю за перебігом охопленої цією Угодою процедури закупівлі. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1993
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1778

Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 2.0, версія 2.0.19.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 2.0, версія 2.0.19.1 (оновлення)

Типові конфігурації для Business Automation Software:

  • Конфігурація "BAS Бухгалтерія КОРП", редакція 2.1, версія 2.1.4.3
  • Конфігурація "BAS Бухгалтерія", редакція 2.1, версія 2.1.4.3

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
2500
Повернутися назад