Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік виробничих замовлень
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Планування потреби в матеріалах
    • Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
    • Переробка давальницької сировини
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • "Завод крупных электрических машин"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 800
  • Нова Каховка
  • 01.01.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 70
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 68
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Справочники: Сотрудники 2065, Номенклатура 140000, Контрагенты 5000 элементов Отчеты: активно используются порядка 180 отчетов Документы: 6000 вводимых документов в день, в среднем 80 строк в документе, 200 Гб объем информационной базы

Підтвердження:

  • Є відгук замовника