Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Пошта, доставка та експедирування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Транспорт >
      • Диспетчеризація вантажоперевезень

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Впроваджено в:

  • A.R.T. Business Group AG
  • Цюрих
  • 30.09.2015

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 71
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 71
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

В отчетность в модуле CRM входят следующие отчеты: • Календарь встреч • Pipeline Reports • Sales Call Reporting Profile Report • Cold Call Report • Key Clients segment