Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Додаткова інформація:
Внедренец
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Державне і муніципальне управління, силові структури, інші бюджетні установи > : Державне управління > : Муніципальні виконавчі органи влади (міські, районні, сільські адміністрації)
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
        • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • Наливайковский сельский совет Макаровского района Киевской области
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 5
  • Макарів
  • 02.02.2015

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

количество справочников - 120; количество видов документов - 120; количество регистров - 204 (сведений - 153; накопления - 41; бухгалтерии - 1; расчетов - 9); количество отчетов - 143; количество вводимых документов в день -2; среднее число строк в одном документе - 5; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 153

Підтвердження:

  • Є відгук замовника
  • Є підтвердження замовника