Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Громадське та планове харчування, готельний бізнес (HoReCa) > : Готельний бізнес > : Санаторії та профілакторії
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Розрахунок зарплати
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Навчання в групі в навчальному класі партнера
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ООО "СОЦИАЛЬНЫЕ ИНИЦИАТИВЫ ЗАПОРОЖЬЯ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 400
  • Запоріжжя
  • 01.07.2017

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 30
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 30
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Используется видов справочников - 56 Используется видов документов - 102 Количество документов вводимых в день - 300 Среднее число строк в одном документе - 20 Объем информационной базы 24 Gb

Підтвердження:

  • Є відгук замовника