"BAS ERP" и "ЦБТ:Коммодити трейдер" для "ОЛАМ УКРАЇНА", ТОВ

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Додаткова інформація:
(044) 500-15-15
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Інші функції
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок
    • Облік невідфактурованих поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
      • Логістика адресного складу
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
  • Облік експортно-імпортних операцій

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в навчальному класі партнера
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Роботи з адаптації:

Типовое решение не изменялось.
Регламентированнный учет предприятия ведется в системе "Управління виробничим підприємством".
Настроены обмены между "BAS ERP" и "Управління виробничим підприємством" в части финансовых первичных документов.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Основная специфика – торговля зерновыми и масличными культурами.
Спецификой бизнеса "ОЛАМ УКРАЇНА", ТОВ является необходимость в оперативной информации о складских запасах, открытых контрактах и планируемый затратах, связанных с приобретением и доставкой этих запасов до места реализации. Очень важно в реальном времени переоценивать все свои запасы, в т.ч. и контрактные к рынку. Системы, в которых учет ведется от первичных документов не обеспечивают это условие. С другой стороны, необходимо вести учет по правилам ПСБУ, что покрывается типовыми решениями BAS. На предприятии основной системой регламентированного учета является "Управління виробничим підприємством", с которой необходимо настроить обмен документ-документ. Исходя из этих требований выбрано решение на базе "BAS ERP", в которое включен модуль оперативно-торгового учета "ЦБТ:Коммодити трейдер" и настроен обмен с "Управління виробничим підприємством" первичными документами. Поставщиком специализированного решения для оперативно-торгового учета "ЦБТ:Коммодити трейдер" выбрана компания разработчик Центр Бизнес-технологий. Дополнительным фактором выбора поставщика послужили: опыт внедрения и понимание предметной области и проблематики учета на подобных предприятиях.
На текущий момент система полностью настроена и находится на этапе промышленной эксплуатации. Запущен модуль финансового и регламентированного учета. Настроен обмен с системой регламентированного учета на базе "Управління виробничим підприємством". Между оперативным и финансовым контурами настроена тесная интеграция и данные полностью проверяемы. Все пользователи системы прошли обучение.
В ходе дальнейшего сопровождения планируется расширять количество точек контроля бизнес-процессов, автоматизировать ряд расчетов, приступить к внедрению и интеграции системы документооборота.
Внедрение "BAS ERP", в которое включен модуль оперативно-торгового учета "ЦБТ:Коммодити трейдер" позволяет руководству предприятия оперативно понимать объемы доступных запасов, оценивать рыночную ситуацию и оперативно реагировать на изменения на рынке; ответственные сотрудники имеют инструменты для документального контроля поставщиков и инструменты для точного бюджетирования будущих расходов.

Впроваджено в:

  • ОЛАМ УКРАЇНА, ТОВ
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
  • Київ
  • 30.06.2019

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Оперативных торговых документов 2000-3000 в месяц Первичных финансовых: 8000-10000 в месяц

Підтвердження: