Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Поліграфічні підприємства, видавництва, редакції
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Навчання персоналу
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
    • Об'ємно-календарне планування виробництва
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 700
  • Фастів
  • 14.02.2018

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 66
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 66
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних PostgreSQL)

Інші параметри:

размер базы данных - 12 Гб

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника