Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Професійні послуги > : Автосервіс
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
      • Податковий облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
  • Галузева специфіка >
    • Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Впроваджено в:

  • ООО "Нокиан Шина"
  • Київ
  • 11.05.2011

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 100
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 8
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

ПО: Базовая конфигурация 1С: «1С Предприятие. Управление Торговым Предприятием для Украины, объединенная с CRM Проф. для Украины». Центральная база данных - хранилище всех 100% данных из периферийных баз 1С. Центральная база 1С используется для хранения полной финансовой и управленческой информации о деятельности, включая все транзакции продажи товаров и услуг клиентам со всех периферийных баз 1С, для подготовки аналитической и регламентированной отчетности. С этой базой под управлением MS SQL сервер работают до 10 пользователей в центральном офисе. АРМ продавца - периферийная база 1С «VIANOR 01» предоставляет простой и понятный интерфейс для продавца в точке продажи, содержит только необходимую информацию и только по одной точке продажи. Периферийных однопользовательских баз «VIANOR 01» в точках продаж - 90.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника