Функціональні можливості та технічні особливості модуля FlyDoc

Мета курсу: забезпечити швидке і ефективне навчання спеціалістів компаній-членів САБ встановлювати, налаштовувати, використовувати та підтримувати модуль FlyDoc. Фахівці зможуть отримати, доповнити та систематизувати теоретичні та практичні знання, необхідної для роботи з програмним продуктом.

Курс рекомендується:

  • фахівцям, що займаються встановленням, оновленням та підтримкою 1С:Підприємство/BAS
  • фахівцям, що займаються встановленням, оновленням та підтримкою FREDO
  • спеціалістам, що налаштовують та навчають сервісам ITC
  • консультантам, які впроваджують програмні продукти 1С:Підприємство/BAS
  • продавцям, які хочуть глибше розібратись з функціональними можливостями модуля
  • програмістам, яким необхідно розібратись з архітектурою рішення

В результаті учасники зможуть:

  • встановлювати, оновлювали, налаштовувати та підтримувати FlyDoc
  • проводити презентації та навчання функціональним можливостям підсистеми користувачам
  • самостійно допрацьовувати логіку поведінки модуля
  • адаптовувати FlyDoc під індивідуальні запити клієнтів в первинних документах та функціоналі
  • встановлювати, налаштовувати та використовувати FlyDoc для внутрішніх потреб (NFR)

Короткий зміст курсу:

1. Огляд програмного продукту FlyDoc, ключові конкурентні переваги, робота з потенційними клієнтами

2. Що необхідно для встановлення?

  • З яких частин складається модуль FlyDoc?
  • Як встановлюється FlyDoc?
  • Об'єднання конфігурації 1С:Підприємство/BAS і підсистеми FlyDoc.
  • Оновлення FlyDoc
  • Практика

3. Які налаштування необхідні для функціонування підсистеми?

  • Створення організації ЕДО
  • Завантаження сертифікатів
  • Завантаження ліцензії
  • Налаштування документів
  • Роздільний прийом вхідної кореспонденції
  • Практика

4. Функції інтерфейсу

  • Як працювати з підсистемою FlyDoc?
  • Після яких дій відображаються документи на Робочому столі для подальшої відправки?
  • Які функції колонок на Робочому столі їх значення?
  • Відбір документів
  • Формування документів, підписання, відправка, відображення електронного документа
  • Створення облікового документа на підставі вхідного електронного
  • Можливість роботи з податковими документами
  • Звірка з ЄРПН і Реєстраційний ліміт
  • Практика

5. Розробка індивідуальних шаблонів

  • Створення макета електронного документа
  • Створення схем вивантажень
  • Створення схем завантажень
  • Практика

 

Тривалість курсу: 8 академічних годин з 10:00 до 18:00 з перервою на обід та каво-брейки

Викладачі курсу: Щербина Юлія, керівник проекту FlyDoc компанії СОФТКОМ, Крикун Віктор, архітектор модуля FlyDoc


Вартість курсу:

  • 600 грн. для співробітників фірм-учасників САБ

До вартості включено методичні матеріали, обіди та кава-брейки.

Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлено рахунок за бронювання місця у розмірі 15% від вартості курсу.