З червня 2018 року користувачам систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство будуть доступні сервіси звітності та обміну електронними документами між контрагентами під торговою маркою FREDO - FREDO Звіт та FREDO ДокМен. Підтримкою і розвитком сервісів займається компанія "ФРЕДО".
Лінійка продуктів FREDO відповідає міжнародним стандартам захисту даних: документи підписуються та шифруються електронно-цифровими підписами (ЕЦП) від провідних авторизованих Центрів сертифікації ключів (АЦСК), в програмі є можливість налаштувати постійне періодичне резервне копіювання даних.
Компанія ФРЕДО впровадила захист програмного забезпечення для доступу до сервісів міжнародними сертифікатами GlobalSign, відновила автоматичне завантаження оновлень програми та ліцензійного коду доступу до сервісів з надійних захищених серверів.
Основні сервіси FREDO:
Умови отримання сервісів не змінилися; для оформлення доступу до сервісів FREDO користувачі систем автоматизації бізнесу можуть звертатися до членів "Спілки автоматизаторів бізнесу".
FREDO Звіт - здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами.
FREDO ДокМен - обмін будь-якими електронними документами між контрагентами.
Компанія ФРЕДО займається інтеграцією сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам цих програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.
Детальна інформація про сервіси, контакти лінії підтримки розміщені на сайті компанії "ФРЕДО" - https://fredo.com.ua