Повідомляємо про розширення лінійки сервісів для електронного документообігу юридично значущими документами і початок продажів сервісу FlyDoc, розробленого компанією "СОФТКОМ" (м. Київ, член Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ), www.softcom.ua) і компанією "LINKOS group" (м. Київ, розробник платформи електронного документообігу ПТАХ, www.linkos.com.ua).
Сервіс FlyDoc представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу (1С:Підприємство 8, BAS, UA-Бюджет) та дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ. Сервіс підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України.
Сервіс FREDO ДокМен – це готове недороге програмне рішення на операційній системі Windows для електронного документообігу, інтегроване з типовими конфігураціями на платформі 1С:Підприємство. Зберігання юридично значимих електронних документів здійснюється безпосередньо в програмі FREDO. Сервіс зручний для невеликих компаній з простим і необ'ємним внутрішнім документообігом.
Сервіс FlyDoc вимагає попередньої інтеграції в систему автоматизації і призначений для середніх і великих компаній зі складним внутрішнім документообігом і великою кількістю співробітників, які працюють з електронними документами. Зберігання електронних документів (в т.ч. і юридично значущих) здійснюється безпосередньо в системі автоматизації і відповідно може працювати в будь-якій операційній системі (Microsoft Windows, Linux, Mac OS X) і базі даних (Microsoft SQL Server, PostgreSQL, IBM DB2, Oracle Database), з якими працює сервер і клієнт платформи.
Таким чином сервіси FREDO ДокМен і FlyDOC займають за своєю суттю різні ніші і пропонують нашим користувачам весь спектр роботи з електронним документообігом: від простого і легкого рішення до глибокої інтеграції електронного документообігу в систему автоматизації.
З 03.10.2018 р. в продажу такі сервіси:
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|
Для придбання сервісу слід звертатися до компаній - членів САБ: https://unionba.com.ua/participants.
Сервіс FlyDoc може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів 1С:Підприємства, BAS і UA-Бюджет. На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу FlyDoc. При оформленні доступу до сервісу FlyDoc необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.
Після придбання користувачем сервісу, обслуговуюча компанія повинна передати дані для реєстрації доступу до сервісу за звичайними каналами. Ключ активації буде готовий протягом доби після реєстрації доступу до сервісу і буде доступний користувачеві безпосередньо в сервісі FlyDoc. Ключ активації діє протягом року з дати реєстрації доступу до сервісу.
Користувачі базової версій не зможуть використовувати сервіс FlyDoc, тому що в базових версіях програм закрита можливість зміни коду конфігурації і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.
На сайті https://flydoc.in.ua у вільному доступі розміщені для завантаження дистрибутив FlyDoc і користувацька інструкція зі встановлення і використання.
Будь-якій юридичній і фізичній особі - підприємцю (ФОП) доступна повнофункціональна версія FlyDoc терміном на 1 місяць для демонстрації та оцінки можливостей сервісу. Для активації 1 місяця повного доступу звертайтеся до своєї обслуговуючої компанії або оформіть заявку на сайті: https://flydoc.in.ua.
Сервіс FlyDoc поставляється у вигляді модуля, який необхідно інтегрувати в систему автоматизації. Для роботи сервісу потрібна платформа версії 8.2.19 і вище. Сервіс підтримує роботу як зі звичайним, так і з керованим інтерфейсом.
Роботи з інтеграції не входять до вартості сервісу і можуть бути виконані кваліфікованим фахівцем самостійно (за допомогою інструкції з інтеграції) або замовлені у обслуговуючої компанії. Вартість таких робіт обговорюється з обслуговуючою компанією окремо.
Сервісне обслуговування FlyDoc здійснюється в період доступу до сервісу обслуговуючою компанією, а також лінією консультації розробників:
Оновлення сервісу FlyDoc рекомендується виконувати за допомогою кваліфікованих фахівців обслуговуючих компаній або внутрішньої IT-служби.