У вересні 2018 року було оголошено про початок продажів сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами, який розроблений компанією "СОФТКОМ" (м. Київ, член Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу "(САБ), www.softcom.ua).
Сервіс FlyDoc представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу та дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ. Сервіс підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України.
У цій новині повідомляємо, що починаючи з версії FlyDoc 1.1.3.1, в сервіс додана нова функціональність для роботи з податковими документами.
У новій версії реалізовані такі можливості:
Починаючи з версії 1.1.3.1 в поставку FlyDoc включено обмін такими документами:
У FlyDoc можна додати будь-який документ, який є в обліковій системі користувача, і повноцінно використовувати для електронного документообігу.
Звертаємо увагу, будь-яка юридична і фізична особа – підприємець (ФОП) має можливість спробувати повнофункціональну версію FlyDoc терміном на 1 місяць безкоштовно для демонстрації та оцінки можливостей сервісу. Для активації сервісу слід звертатися до компаній-членів САБ.
Детальніше про всі сервіси ІТС, і сервіс FlyDoc зокрема, описано на Порталі ІТС.