05.08.2019

Початок продажів рішення для автоматизації бухгалтерського обліку – "BAS Бухгалтерія" версії ПРОФ

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Бухгалтерія" версії ПРОФ, яке є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки і реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності.

Зрозумілий облік відповідно до законодавства та потреб бізнесу, економія часу при проведенні розрахунків з контрагентами, оформленні документів і господарських операцій, реєстрація податкових документів, ефективна підтримка користувачів у поєднанні з високим комфортом роботи – лише деякі ключові особливості програми "BAS Бухгалтерія", яка є розвитком популярного рішення "Бухгалтерія для України".

Всі права на програмний продукт "BAS Бухгалтерія ПРОФ" належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 06.08.2019 р. в продажі продукти:

Найменування
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ
BAS Бухгалтерія ПРОФ
6 690
BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів
12 900

Програма "BAS Бухгалтерія ПРОФ" є першою в лінійці програмних продуктів "BAS Бухгалтерія". Версії для одного користувача (Базова) і з розширеними можливостями обліку (КОРП) планується випустити протягом осені 2019 року.

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Бухгалтерія" приводиться в Додатку.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження програмного продукту 2900001847704 "BAS Бухгалтерія ПРОФ" і 2900001847711 "BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://www.unionba.com.ua/).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
  • переслати комплект поставки електронною поштою;
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТИ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ"

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати продукт 2900001847704 "BAS Бухгалтерія ПРОФ" на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії Платіжні документи 7.7
  • всі версії 1С:Підприємство. Бухгалтерія 7.7
  • 4601546040770 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия (8.0)
  • 4601546040787 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины ОЕМ
  • 4601546050458 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины OEM
  • 4820179071108 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України OEM
  • 4601546045355 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия
  • 4820179070255 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия
  • 4820179070262 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Базова версія
  • 2900001799034 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Базова версія
  • 4601546035332 1С:Предприятие 8.0. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины
  • 4601546045362 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины (USB)
  • 4601546095732 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины
  • 4820179070057 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины
  • 4820179070064 1С:Підприємство 8. Комплект на 5 користувачів Бухгалтерії для України
  • 4820179070071 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины (USB)
  • 4820179070088 1С:Підприємство 8. Комплект на 5 користувачів Бухгалтерії для України (USB)
  • 2900001799058 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів
  • 2900001847711 BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів
  • 4601546035318 1С:Предприятие 8.0. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4601546095763 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070170 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070194 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины (USB)

Придбати продукт 2900001847711 "BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів" на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії Платіжні документи 7.7
  • всі версії 1С:Підприємство. Бухгалтерія 7.7
  • 4601546040770 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия (8.0)
  • 4601546040787 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины ОЕМ
  • 4601546050458 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины OEM
  • 4820179071108 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України OEM
  • 4601546045355 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия
  • 4820179070255 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Базовая версия
  • 4820179070262 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Базова версія
  • 2900001799034 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Базова версія
  • 4601546030573 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8.0 для Украины
  • 4601546045348 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины (USB)
  • 4601546095725 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины
  • 4820179070019 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України
  • 4820179070026 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины
  • 4820179070033 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України USB
  • 4820179070040 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины USB
  • 2900001799041 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України
  • 2900001847704 BAS Бухгалтерія ПРОФ
  • 4601546035318 1С:Предприятие 8.0. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4601546095763 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070170 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070194 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины (USB)

Вартість апгрейда обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Пільговий перехід для користувачів основних поставок, які включають конфігурацію "Бухгалтерія для України"

Пільговий апгрейд

Продукт 2900001847704 "BAS Бухгалтерія ПРОФ" можуть отримати на умовах безкоштовного апгрейда зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:

  • 4601546030573 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8.0 для Украины
  • 4601546045348 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины (USB)
  • 4601546095725 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины
  • 4820179070019 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України
  • 4820179070026 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины
  • 4820179070033 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України USB
  • 4820179070040 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины USB
  • 2900001799041 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України

Продукт 2900001847711 "BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів" можуть отримати на умовах безкоштовного апгрейда зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:

  • 4601546035332 1С:Предприятие 8.0. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины
  • 4601546045362 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины (USB)
  • 4601546095732 1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины
  • 4820179070057 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Комплект на 5 пользователе
  • 4820179070064 1С:Підприємство 8. Комплект на 5 користувачів Бухгалтерії для України
  • 4820179070071 1С:Предприятие 8. Бухгалтерия 8 для Украины. Комплект на 5 пользователей (USB)
  • 4820179070088 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів (USB)
  • 2900001799058 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейда немає.

Пільговий перехід

Продукт 2900002013320 "BAS Бухгалтерія ПРОФ (комплект для пільгового переходу)" можуть безкоштовно отримати зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:

Зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • 4601546035318 1С:Предприятие 8.0. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4601546095763 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070170 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины
  • 4820179070194 1С:Предприятие 8. Комплект прикладных решений на 5 пользователей для Украины (USB)

Важливо! Безкоштовне отримання можливе до 31.12.2020 р. З 01.01.2021 року продукт 2900002013320 "BAS Бухгалтерія ПРОФ (комплект для пільгового переходу) знімається з продажу і користувачі зазначених продуктів зможуть перейти на "BAS Бухгалтерія ПРОФ ", виконавши апгрейд за стандартними правилами.

Звертаємо увагу, що до складу продукту 2900002013320 "BAS Бухгалтерія ПРОФ (комплект для пільгового переходу) не включено пільговий супровід. Сервісний супровід даного продукту здійснюється за наявності діючого договору ІТС.

Перехід на прикладне рішення "BAS Бухгалтерія" версії ПРОФ здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації "Бухгалтерія для України" редакції 1.2 або 2.0 (на момент виходу інформаційного листа – версії 1.2.51 і 2.0.16 відповідно), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).

Для виконання апгрейда (платного або безкоштовного) або безоплатного отримання продуктів, які включають прикладне рішення "BAS Бухгалтерія ПРОФ", користувачам слід звертатися до членів САБ (див. список http://unionba.com.ua/partner/participants/).

 

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі програмних продуктів:

  • 2900001847704 BAS Бухгалтерія ПРОФ
  • 2900001847711 BAS Бухгалтерія ПРОФ. Комплект на 5 користувачів
  • 2900002013320 BAS Бухгалтерія ПРОФ (комплект для пільгового переходу)

що мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії, яка є членом САБ. Заміна типу захисту платна.

 

ПІДТРИМКА РІШЕННЯ "БУХГАЛТЕРІЯ ДЛЯ УКРАЇНИ"

Програмні продукти на основі прикладного рішення "Бухгалтерія для України", редакції 2.0 залишаються в продажу. У редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" будуть підтримуватися зміни в поточному законодавстві, проте її розвиток не планується. Технічну підтримку редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" планується здійснювати до кінця здачі регламентованої звітності за 2020 рік (орієнтовно до кінця квітня 2021 року). Інформація про фактичне припинення технічної підтримки редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" буде доведена відповідним інформаційним листом.

Рекомендуємо користувачам редакцій 1.2 і 2.0 прикладного рішення "Бухгалтерія для України" переходити на прикладне рішення "BAS Бухгалтерія". Користувачі програмних продуктів, що включають прикладне рішення "Бухгалтерія для України", можуть перейти на програмний продукт "BAS Бухгалтерія" на пільгових умовах (див. розділ "Пільговий перехід для користувачів основних поставок, які включають конфігурацію "Бухгалтерія для України"").

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Бухгалтерія ПРОФ" здійснюється Лінією консультацій при наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Оновлення платформи BAF і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТА "BAS БУХГАЛТЕРІЯ"

Програмний продукт "BAS Бухгалтерія" включає технологічну платформу і конфігурацію (прикладне рішення) "BAS Бухгалтерія". Правила ведення обліку настроєні саме в конфігурації.

"BAS Бухгалтерія" призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

"BAS Бухгалтерія" забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.

До складу "BAS Бухгалтерії" включений план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.

 

ОБЛІК "ВІД ДОКУМЕНТА" І ТИПОВІ ОПЕРАЦІЇ

Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, що відповідають первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції – простий інструмент автоматизації, який користувач може легко і швидко налаштувати.

 

ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ДІЯЛЬНОСТІ КІЛЬКОХ ОРГАНІЗАЦІЙ

За допомогою "BAS Бухгалтерії" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "BAS Бухгалтерія" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати фізичні особи – підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання) і т. д., а обов'язкову звітність формувати окремо.

 

ОБЛІК ТОВАРНО-МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичних вказівок з його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття:

  • за середньою собівартістю
  • за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО)
  • за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі)

Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.

 

СКЛАДСЬКИЙ ОБЛІК

За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо у ньому немає необхідності.

В "BAS Бухгалтерії" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі.

Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.

 

ОБЛІК ТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ

Автоматизовано облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками.

Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.

В "BAS Бухгалтерії" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна", "закупівельна" і т. п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.

 

ОБЛІК КОМІСІЙНОЇ ТОРГІВЛІ

Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.

 

ОБЛІК ОПЕРАЦІЙ З ТАРОЮ

Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.

 

ОБЛІК БАНКІВСЬКИХ І КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ

Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків з постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на банківський рахунок й отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка. 

 

ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З КОНТРАГЕНТАМИ

Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці з кожної операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором у цілому або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.

 

ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ, НЕМАТЕРІАЛЬНИХ І МАЛОЦІННИХ АКТИВІВ

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції, як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.

Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.

 

ОБЛІК ВИРОБНИЦТВА

Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

 

Облік напівфабрикатів

Для складних технологічних процесів, що мають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їхньої собівартості.

 

Облік непрямих витрат

Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показників нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати".

Під час списання непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу за номенклатурними групами продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі такі бази розподілу:

  • обсяг випуску
  • планова собівартість
  • оплата праці
  • матеріальні витрати
  • прямі витрати
  • окремі статті прямих витрат

 

ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ І КАДРОВИЙ ОБЛІК

В "BAS Бухгалтерії" ведеться облік руху персоналу, включаючи облік співробітників за основним місцем роботи і за сумісництвом, зокрема внутрішнім. Забезпечується формування типових форм за трудовим законодавством.

Автоматизовані:

  • нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування
  • ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників
  • депонування
  • розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій
  • формування відповідних звітів (за ПДФО, за ЄСВ)

Під час виконання розрахунків враховується наявність на підприємстві:

  • людей з інвалідністю
  • пенсіонерів

 

ПІДТРИМКА РІЗНИХ СХЕМ ОПОДАТКУВАННЯ

В "BAS Бухгалтерії" підтримуються такі схеми оподаткування:

  • податок на прибуток і податок на додану вартість
  • податок на прибуток без податку на додану вартість
  • єдиний податок і податок на додану вартість
  • єдиний податок без податку на додану вартість
  • єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб

 

Облік ПДВ

"BAS Бухгалтерія" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.

У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту в кінці періоду.

Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.

 

Податковий облік з податку на прибуток

Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.

Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.

За даними податкового обліку автоматично формується "Декларація з податку на прибуток".

 

Єдиний податок

"BAS Бухгалтерія" дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.

Автоматично формуються "Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності", а також Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб.

 

ЗАВЕРШАЛЬНІ ОПЕРАЦІЇ ПЕРІОДУ

Автоматизовані регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів і інші.

До складу "BAS Бухгалтерії" входить набір довідок-розрахунків, що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: "Розподіл непрямих витрат", "Переоцінка валютних коштів" та інші.

 

СТАНДАРТНІ БУХГАЛТЕРСЬКІ ЗВІТИ

"BAS Бухгалтерія" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.

 

ЕКСПРЕС-ПЕРЕВІРКА ОБЛІКУ

Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи:

  • положення облікової політики
  • аналіз стану бухгалтерського обліку
  • операції по касі
  • облік ПДВ
  • облік виробничих операцій
  • визначення фінансових результатів

Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:

  • предмет контролю
  • результат перевірки
  • можливі причини помилок
  • рекомендації щодо усунення помилок

 

РЕГЛАМЕНТОВАНА ЗВІТНІСТЬ

В "BAS Бухгалтерію" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.

Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.

Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт". Сервіс "FREDO Звіт" надає можливість безпосередньо з конфігурації:

  • сформувати регламентовану звітність у різні державні органи
  • перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
  • зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом
  • надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
  • зберегти на електронних носіях
  • отримувати розшифровку показників звітів "FREDO Звіт" у конфігурації

Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс "FREDO Звіт".

Тісна інтеграція сервісу "FREDO Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу "FREDO Звіт" у програмі.

 

СЕРВІСНІ МОЖЛИВОСТІ

Програма також включає наступні сервісні можливості:

  • повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам і т. д.)
  • завантаження курсу валют з Інтернету
  • завантаження класифікаторів
  • та інші

 

Пошук даних

У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі.

 

Управління доступом до облікових даних

Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.

 

Робота з розподіленими інформаційними базами

В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.

 

Інтернет-підтримка користувачів

Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки.

 

Автоматичне оновлення конфігурації

У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.

Повернутися назад