Сповіщаємо про початок продажів програмних продуктів на базі нових конфігурацій "BAS Медицина. Лікарня" і "BAS Медицина. Поліклініка". Програмні продукти "BAS Медицина" призначені для автоматизації діяльності медичних організацій різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах, а також для автоматизації кількісно-сумового обліку медичних матеріалів, медикаментів і товарів медичного призначення в аптечних пунктах.
Повна функціональність реалізована у версії продукту "BAS Медицина. Лікарня". У версії "BAS Медицина. Поліклініка" відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів, а також функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.
Всі права на конфігурації належать компанії "NetHelp" (Польща).
З 23.09.2019 р. в продажі продукти:
Найменування
|
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ |
BAS Медицина. Лікарня
|
36 000
|
BAS Медицина. Поліклініка
|
21 000
|
BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
3 000
|
BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
12 000
|
BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
21 000
|
BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
|
40 000
|
BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
|
95 000
|
Прикладне рішення "BAS Медицина" призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам в амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах і включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
"BAS Медицина" дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розподілом доступу до даних рольовим принципом. При цьому в одній інформаційній базі можна вести облік за декількома медичними організаціями.
Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації:
Детальний опис функціональних можливостей програми "BAS Медицина" наводиться в Додатку 1.
Розповсюдження і впровадження перерахованих програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/).
Програмні продукти поставляються в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які передбачені в складі даного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Програмні продукти "BAS Медицина" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Медицина" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Апгрейд на основну поставку продукту 2900002013337 "BAS Медицина. Лікарня" можна виконати з продукту 2900002013948 "BAS Медицина. Поліклініка".
Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін продуктів плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту 2900002013337 "BAS Медицина. Лікарня".
Повернення комплектуючих програмного продукту, з якого виконується апгрейд, для зазначеного апгрейда не передбачено.
Звертаємо увагу, що клієнтські ліцензії на продукт "BAS Медицина" є універсальними і не вимагають апгрейда при апгрейді основних поставок. Таким чином при переході з продукту "BAS Медицина. Поліклініка" на "BAS Медицина. Лікарня" не потрібно виконувати апгрейд раніше придбаних галузевих клієнтських ліцензій.
Апгрейд клієнтських галузевих ліцензій "BAS Медицина" не передбачений.
Заміна типу захисту для продуктів "BAS Медицина" не передбачена.
Сервісне обслуговування програмних продуктів "BAS Медицина" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком роботи київських підприємств):
Підтримка в частині конфігурації "BAS Медицина", консультації надає компанія "Центр Бізнес-Технологій" з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств):
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Прикладне рішення "BAS Медицина" призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам у амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах. Прикладне рішення "BAS Медицина" включає в себе також підсистеми для автоматизації лікарень, що надають медичну допомогу в поліклініках та в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
Прикладне рішення "BAS Медицина" дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розділенням доступу до даних за рольовим принципом. Є можливість вести облік за кількома медичними організаціями в одній інформаційній базі.
Програма дозволяє комплексно автоматизувати різні види діяльності медичної організації, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною медичною організацією. Завдяки широким можливостям, налаштування системи можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації.
Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації:
Крім того, прикладне рішення "BAS Медицина" призначене для автоматизації діяльності лікарняних аптек медичних організацій будь-якої форми власності.
У контексті лікарняних аптек, конфігурація призначена для вирішення наступних завдань:
Спеціалізоване рішення враховує особливості бізнес-процесів обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів на складах і у відділеннях (кабінетах) всередині медичної організації. Конфігурація може використовуватися для будь-яких складів медичної організації (у тому числі господарських), тому що реалізовано універсальний підхід до обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) різного виду. Разом з цим передбачені спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів. Спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів розуміють ведення аналітичного обліку і формування звітності по приналежності ліків до списків:
Рішення дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:
Завдяки великим можливостям налаштування програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення. Конфігурація автоматизує наступні напрямки діяльності медичної організації:
Однак конфігурація не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших бухгалтерських конфігураціях. У програмі "BAS Медицина" передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні конфігурації:
Конфігурація дозволяє вести облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів. Медична організація складається з різних підрозділів, працівники яких забезпечують взаємодію організації з пацієнтами, страховими компаніями, засновниками та постачальниками і представляють керівництву різні звіти про результати своєї діяльності. Підрозділи, що беруть участь в обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів (склади, лікувальні відділення, кабінети), здійснюють діяльність з управління матеріальними ресурсами медичної організації. Результати руху матеріальних ресурсів медичної організації передаються в бухгалтерську конфігурацію. На основі результатів діяльності по управлінню матеріальними ресурсами медичної організації в конфігурації "BAS Медицина" можна формувати звіти, які надаються державним органам.
Використання конфігурації "BAS Медицина" дозволяє здійснити комплексну автоматизацію складів та відділень медичної організації. Менеджери служб управління закупівлями товарів зможуть відстежити весь "життєвий цикл товару, починаючи з моменту планування закупівель до моменту відвантаження товарів постачальниками.
Працівники складу та матеріально відповідальні співробітники відділень зможуть вести детальний оперативний облік товарів на складах, у відділеннях і кабінетах. При цьому забезпечується облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів. Медичний управлінський персонал (в тому числі лікарі по клініко-експертній роботі і лікарі-фармакологи) зможуть оцінювати структуру закупівель та споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки, оцінювати динаміку фінансових витрат на ту чи іншу групу препаратів, робити різні вибірки за фармакологічними ознаками ліків.
Керівник підприємства зможе одержувати різноманітні звіти, які у стислій і зручній формі показують поточний стан справ у закупівлях і споживанні медикаментів і витратних медичних матеріалів в медичній організації.