08.10.2019

Інформаційно-технологічний супровід (жовтень 2019 року)

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Здаємо звітність з ПДВ та податку на прибуток", який відбудеться в Києві 16 жовтня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Новий сервіс ІТС "RDI Service"

З жовтня 2019 р. запущено новий сервіс ІТС "RDI Service", який дозволяє ліцензійним користувачам програмних продуктів "BAS" і "1С:Підприємство" оновлювати нормативно-довідкову інформацію в своїх інформаційних системах.

Сервіс ІТС "RDI Service" дозволяє автоматично оновлювати:

  • регламентовану інформацію про ставки податків і зборів
  • індекси інфляції
  • курси валют
  • класифікатор банків
  • класифікатор професій
  • класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України)
  • класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності)
  • класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг)
  • класифікатор підстав звільнення за КЗПП (Кодекс законів про працю)

Детальніше з описом можливостей, переваг використання та умов отримання сервісу ІТС "RDI Service", можна ознайомитись за посиланням.

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У зв'язку з початком продажів нового рішення "BAS Комплексне управління підприємством", яке дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності, опубліковано Посібник з ведення обліку у вказаному рішенні.

Користувачам конфігурацій "BAS" рекомендуємо ознайомитися з новими матеріалами розділу "Методична підтримка користувачів рішень BAS".

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" та "BAS Управління торгівлею" у розділі "Ціноутворення" опубліковано методику округлення суми чеку у роздрібній торгівлі.

У розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" оновлено загальну методику введення початкових залишків.

Користувачам конфігурації "BAS ERP" у розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" рекомендуємо ознайомитися з методикою введення початкових залишків за розрахунками з працівниками, у тому числі з порядком введення інформації для коректного розрахунку середнього заробітку.

У підрозділі "Робота з клієнтами" рекомендуємо ознайомитися з методикою повернення товарів від клієнтів, у випадках, коли товари неоплачені та повністю оплачені. Для випадку повернення повністю оплачених товарів від клієнта розглядаються різні види компенсації: повернення грошових коштів, зарахування попередньої оплати в якості авансу за інші товари, заміна товарів.

Користувачам конфігурації "BAS ERP" у розділі "Основні засоби" рекомендуємо ознайомитися з методикою реалізації необоротного активу за попередньою оплатою.

Користувачам конфігурацій "BAS Бухгалтерія" та "BAS Роздрібна торгівля" у розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з рекомендаціями по відстеженню наявності оновлень та з порядком автоматичного оновлення конфігурації через Інтернет.

Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" у розділі "Облік грошових коштів" представлено методику заповнення прибуткових та видаткових касових ордерів.

Розділ "Облік основних засобів" доповнено методикою відображення в обліку операцій фінансового лізингу в обліку підприємства-лізингоодержувача, а також методикою реалізації необоротного активу за попередньою оплатою.

У розділі "Виробництво" представлено порядок відображення операцій з випуску продукції стороннім переробником та з давальницької сировини.

Розділ "Розрахунки з підзвітними особами" доповнено порядком відображення господарських операцій за допомогою документа "Авансовий звіт", методикою погашення заборгованості підзвітній особі у разі перевищення суми авансу, виданого у валюті, а також порядком здійснення розрахунків з підзвітними особами за банківськими картками.

У розділі "Звітність, регламентована звітність" рекомендуємо ознайомитися з методикою заповнення декларації з податку на прибуток.

Розділ "Сервісні функції" доповнено порядком підключення зовнішнього звіту до інформаційної бази.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "жовтень 2018 року – вересень 2019 року".

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

Розділ "Робота в програмі "FREDO" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" доповнено переліком видів кваліфікованих електронних підписів на захищених носіях та порядком налаштувань роботи з ними. У розділі "Робота з сервісом "FREDO Звіт" оновлено опис модулю "Облік акцизного податку".

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.019 – 01.01.022.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

 

Консультації для бухгалтера

Оновлено матеріали довідника "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності" в зв'язку зі змінами в законодавстві, що стосуються питань застосування юридичними особами спрощеної системи оподаткування. А саме, актуалізовано наступні розділи: "Загальні положення", "Єдиний податок у юридичної особи" (підрозділи "Право суб'єкта господарювання на застосування спрощеної системи" і "Застосування спрощеної системи і відмова від неї").

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів.

Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 04.10.2019: НБУ прийняв рішення про продовження до 12 січня 2020 року можливості заповнення в документах на переказ грошових коштів реквізитів за старим зразком (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2410/hdoc).
  • Коментар від 01.10.2019: ДПСУ: з 1 жовтня 2019 року змінюються реквізити рахунків для сплати податків і зборів у зв'язку з введенням в Україні міжнародного стандарту IBAN (https://its.1c.ua/db/acttaxu#content:2400:hdoc).
  • Коментар від 24.09.2019: Мінфін України вніс зміни до Порядку проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу "витягнутої руки" (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2396/hdoc).

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", який був присвячений здачі звітності за ІІІ-й квартал 2019 року з ЄСВ, ПДФО та єдиного податку. Запис доповідей здійснено 25 вересня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 33-36 за 2019 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у жовтні 2019 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.09.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у розділі "Особливості закупівлі окремих товарів, робіт і послуг", в якому представлено інформацію про укладання договору у разі закупівлі робіт, про договірні ціни при здійсненні закупівлі робіт із будівництва, дозвільні документи переможця закупівель під час укладання договору, забезпечення виконання зобов'язань за договором та відповідальність за невиконання договору.

Також у довідник додано новий розділ "Угода про державні закупівлі (GPA)", в якому представлено інформацію про основні умови для сторін Угоди, умови стосовно захисту інтересів сторін, про комітет з державних закупівель та спостерігачів, суб'єктів Угоди зі сторони України, сферу дії Угоди, умови Угоди стосовно визначення вартості закупівель, виключення з під дії Угоди та внесення змін, обмін інформацією між сторонами та інше.

Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1656

Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 2.0, версія 2.0.18.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 2.0, версія 2.0.18.1 (оновлення)
  • Конфігурація "Управління виробничим підприємством для України", редакція 1.3, версія 1.3.64.1 (оновлення)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.10.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.10.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.10.1 (оновлення)

Типові конфігурації для Business Automation Software:

  • Конфігурація "BAS ERP", редакція 2.1, версія 2.1.11.1
  • Конфігурація "BAS Бухгалтерія", редакція 2.1, версія 2.1.3.1

Прикладні рішення 1С:Підприємство 7.7:

  • Конфігурація "Бухгалтерський облік для України", реліз 7.70.333
  • Конфігурація "Бухгалтерський облік для України" для базової версії, реліз 7.70.333
  • Конфігурація "Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України", реліз 7.70.089

Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:

  • За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 2) для конфігурації "Бухгалтерський облік для України"
  • За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 2) для конфігурації "Комплексна конфігурація для України"

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
2500
Повернутися назад