19.02.2020

Початок продажів базової версії "BAS Бухгалтерія"

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Бухгалтерія Базова", яке містить функціональність "BAS Бухгалтерія ПРОФ" з деякими обмеженнями. Програмний продукт "BAS Бухгалтерія Базова" дозволить невеликим підприємствам використовувати у своїй діяльності професійний інструмент для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності.

Всі права на програмний продукт "BAS Бухгалтерія Базова" належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 21.02.2020 р. в продажі продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ
BAS Бухгалтерія Базова
2 240

Програмний продукт "BAS Бухгалтерія Базова" є завершальним в лінійці програмних продуктів "BAS Бухгалтерія". "BAS Бухгалтерія ПРОФ" та "BAS Бухгалтерія КОРП" були випущені в 2019 році.

 

ОБМЕЖЕННЯ БАЗОВОЇ ВЕРСІЇ "BAS БУХГАЛТЕРІЇ"

Базова версія "BAS Бухгалтерії" має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ:

  • не підтримується ведення бухгалтерського і податкового обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі
  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з'являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму "BAS Бухгалтерія" версій ПРОФ або КОРП, які не мають зазначених обмежень. Порядок апгрейду версій "BAS Бухгалтерія Базова" описаний нижче.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження програмного продукту "BAS Бухгалтерія Базова" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода.

Для запуску і роботи програми необхідно отримати електронний ключ активації. При першому запуску програми на комп'ютері формується код комп'ютера, який необхідно разом з пін-кодом повідомити в Центр ліцензування. На підставі пін-коду та коду комп'ютера, на якому передбачається використовувати програму, Центром ліцензування формується електронний ключ активації – код прив'язки до конкретного комп'ютера.

Отримання коду активації може бути виконано автоматично, якщо комп'ютер користувача підключений до Інтернету, а також електронною поштою або за телефоном.

У разі зміни конфігурації або заміни комп'ютера можливе отримання до двох резервних пін-кодів. Резервні пін-коди можуть отримати тільки зареєстровані користувачі програми через обслуговуючу компанію.

Базова версія може працювати тільки в однокористувацькому режимі, тому для цієї версії не можуть використовуватися додаткові клієнтські ліцензії для розширення кількості робочих місць, а також ліцензія на сервер.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

Звертаємо увагу! Для реєстрації продукту "BAS Бухгалтерія Базова" на Порталі ІТС використовується той же самий пін-код, що і для отримання електронного ключа активації.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ БАЗОВА"

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати продукт "BAS Бухгалтерія Базова" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії "Платіжні документи 7.7"
  • всі версії продуктів попередніх версій, що містять конфігурацію "Бухгалтерія для України"

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаного програмного продукту мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Пільговий апгрейд

Продукт "BAS Бухгалтерія Базова" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. зареєстровані користувачі всіх версії "Бухгалтерія для України. Базова версія", які випускалися на платформі 1С:Підприємство 8.

Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Перехід на прикладне рішення "BAS Бухгалтерія Базова" здійснюється оновленням актуальної базової версії конфігурації "Бухгалтерія для України" редакції 1.2 або 2.0 (на момент виходу новини – версії 1.2.51 і 2.0.20 відповідно), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).

Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до членів САБ.

 

ПІДТРИМКА РІШЕННЯ "БУХГАЛТЕРІЯ ДЛЯ УКРАЇНИ"

Програмні продукти на основі прикладного рішення "Бухгалтерія для України", редакції 2.0 залишаються в продажу. У редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" будуть підтримуватися зміни в поточному законодавстві, проте її розвиток не планується. Технічну підтримку редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" планується здійснювати до кінця здачі регламентованої звітності за 2020 рік (орієнтовно до кінця квітня 2021 року). Інформація про фактичне припинення технічної підтримки редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" буде доведена відповідною новиною.

Рекомендуємо користувачам редакцій 1.2 і 2.0 прикладного рішення "Бухгалтерія для України" переходити на прикладні рішення "BAS Бухгалтерія". Користувачі програмних продуктів, що включають прикладне рішення "Бухгалтерія для України", можуть перейти на програмний продукт "BAS Бухгалтерія Базова" на пільгових умовах.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмного продукту "BAS Бухгалтерія Базова" здійснюється Лінією консультацій.

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Повернутися назад