30.04.2020

Акція для користувачів корпоративних продуктів: "BAS Документообіг КОРП" за спеціальною ціною до 31.12.2020 р.

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП", випущений в червні 2018 року, містить широкий набір можливостей для управління діловими процесами і спільною роботою співробітників.

В умовах кризи, викликаної пандемією коронавірусу COVID-19, можливість організації віддаленої роботи співробітників (облік робітників, які працюють вдома, облік простоїв, звітність по віддаленій роботі) зі збереженням звичної спільної роботи над документами (наказами, договорами, заявками та т. п.), включаючи погодження та затвердження, дозволяють компанії пережити кризу з мінімальними втратами. До складу версії 2.1.4 включені можливості організації та контролю віддаленої роботи користувачів (див. докладніше https://its.bas-soft.eu/db/metodbasu#content:200501:hdoc).

За нашими оцінками, найбільшу потребу у віддаленій роботі з документами відчувають корпоративні користувачі з розгалуженою управлінської структурою, які вже використовують програми для автоматизації бізнесу для корпоративного ринку. Саме для таких користувачів надходить у продаж спеціальна поставка програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" зі знижкою 50% від роздрібної вартості повного продукту.

З 30.04.2020 р. в продажі продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів
31 200

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати до кінця 2020 року в електронному вигляді (див. нижче розділ "Порядок продажу"). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація "BAS Документообіг КОРП" з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пінкодів, реєстраційною анкетою і користувацькою угодою.

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП" наводиться на сторінці https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-dokumentoobig/.

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту "BAS Документообіг КОРП" дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями за правилами, що йдуть у поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг у корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

Можливість придбати продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" мають зареєстровані користувачі програмних продуктів:

  • "BAS ERP"
  • "BAS Управління холдингом"
  • "BAS Комплексне управління підприємством"
  • "Управління виробничим підприємством"
  • "Управління будівельною організацією"
  • "Управління сільськогосподарським підприємством"
  • "BAS АГРО. ERP"

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" доступний до придбання до 31 грудня 2020 р.

Для придбання програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" слід звертатись до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. http://unionba.com.ua/).

Для придбання спеціальної поставки "BAS Документообіг КОРП" користувачеві слід надати компанії-члену САБ копію реєстраційної анкети основної поставки одного з перерахованих вище продуктів.

Продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати разом з клієнтськими і серверними ліцензіями, однак знижка в 50% на додаткові серверні і клієнтські ліцензії не поширюється.

Даний продукт не можна придбати на умовах апгрейду.

Звертаємо увагу, що до складу програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" не входить договір на пільговий супровід.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів", які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. докладніше https://portal.bas-soft.eu/applications/67).

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Повернутися назад