Повідомляємо про початок продажів галузевих програмних продуктів "BAS Будівництво. Керування фінансами". Рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами" призначені для ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах будівельної галузі і дозволяють автоматизувати діяльність підрядника (включаючи роботу автотранспорту) та бюджетування.
З 18.09.2020 р. в продажі продукти:
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Business Automation Software for Construction. Financial Management | 13 900 |
Business Automation Software for Construction. Financial Management. Kit for 5 users | 39 000 |
Business Automation Software for Construction. Financial Management. Client License for 1 user | 7 800 |
Business Automation Software for Construction. Financial Management. Client License for 5 users | 27 000 |
Business Automation Software for Construction. Financial Management. Client License for 10 users | 48 000 |
Програма включає специфічні галузеві механізми і всю функціональність рішення "BAS Бухгалтерія". Детальніше опис функціональних можливостей програми "BAS Будівництво. Керування фінансами" наводиться в Додатку.
Розповсюдження та впровадження програмних продуктів "BAS Будівництво. Керування фінансами" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набор пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, який включає реєстраційний номер, пін-коди для активації продуктів і його реєстрації, а також посилання на скачування дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачено в складі даного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачу достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, які підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачу продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на скачування дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути скачати дистрибутив програмного продукту.
Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), яка складається з розділів, при цьому кожний розділ являється, в свою чергу, вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібного розділу.
Для установки програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "одним кліком" або вибрати установку по частинам, а також переглянути документацію і супровідні матеріали.
Програмні продукти "BAS Будівництво. Керування фінансами" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізовано принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Будівництво. Керування фінансами" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5 або 10 робочих місць), у випадку захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи, які купуються, визначається виходячи з потреби в максимальній кількості користувачів, які одночасно працюють з конфігурацією.
Для роботи в варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Одночасну з виходом програмного продукту "BAS Будівництво. Керування фінансами" з 18.09.2020 р. знімаються з продажу програмні продукти, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами".
Звертаємо увагу, що електронні поставки програмних продуктів, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" будуть доступні для завантаження до 31.10.2020 р. Починаючи з 01.11.2020 р. скачати електронну поставку вказаних продуктів на Порталі ІТС буде неможливо.
Технічна підтримка конфігурації "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" буде здійснюватися до кінця здачі регламентованої звітності 2020 рік (орієнтовано до кінця квітня 2021 року).
Користувачі програмних продуктів, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами", можуть перейти на програмний продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" на пільгових умовах (див. розділ "Апгрейд основних поставок на пільгових умовах" і "Апгрейд ліцензій").
Перехід на прикладне рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами" здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" редакції 1.2 або 2.0 (на момент виходу інформаційного листа – версії 1.2.57 і 2.0.13 відповідно), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).
Придбати продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
Придбати продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами. Комплект на 5 користувачів" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
Вартість апгрейду обчислюється за формулою: вартість придбаного програмного продукту мінус вартість продукту, який здається на апгрейд, плюс 27 грн., але не менше половини вартості придбаного продукту.
Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом). Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.
Придбати продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами"на умовах апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. можуть зареєстровані користувачі програмних продуктів, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" версії ПРОФ за наявності діючого договору ІТС.
Придбати продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами. Комплект на 5 користувачів" на умовах апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. можуть зареєстровані користувачі програмних продуктів, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" в комплекті на 5 користувачів за наявності діючого договору ІТС.
Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку продукту без врахування додаткових і серверних ліцензій. Обмеження за термінами пільгового апгрейду немає.
Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом). Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.
Для користувачів, які здійснили перехід з програмних продуктів, які містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами", на "BAS Будівництво. Керування фінансами", передбачено апгрейд клієнтських ліцензій цих галузевих продуктів на клієнтські ліцензії "BAS Будівництво. Керування фінансами" на таку ж кількість робочих місць за фіксованою ціною 1320 грн.
Для виконання апгрейду, користувачам необхідно звертатися до членів САБ (див. список http://unionba.com.ua/participants).
Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду програмного продукту, з якого виконується апгрейд. Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.
Користувач, який купує продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" на умовах апгрейду, повинен завершити роботу в програмному продукті, який здається в апгрейд, до кінця поточного року з можливістю здачі річної звітності. В подальшому він може користуватися продуктом, який здано в апгрейд, тільки для перегляду історичних облікових даних, але не повинен використовувати його для обліку поточної діяльності. Підтримка програмного продукту, який здано в апгрейд, не надається.
Якщо такі умови для користувача неприйнятні, то він може придбати продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" без апгрейдної знижки, тобто за повну ціну.
Заміна типу захисту для продуктів "BAS Будівництво. Керування фінансами" не передбачена.
Сервісне обслуговування програмних продуктів "BAS Будівництво. Керування фінансами" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічного супроводу (ІТС).
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Підтримка в частині конфігурації "BAS Будівництво. Бухгалтерія" здійснюється компанією "ІМПУЛЬС-ІВЦ" з 9:00 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Програмний продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" включає технологічну платформу і конфігурацію (прикладне рішення) "BAS Будівництво. Керування фінансами". Правила ведення обліку настроєні саме в конфігурації.
"BAS Будівництво. Керування фінансами" призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т.д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
"BAS Будівництво. Керування фінансами" забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.
До складу "BAS Будівництво. Керування фінансами" включено план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. № 291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, що відповідають первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції – простий інструмент автоматизації, який користувач може легко і швидко налаштувати.
За допомогою "BAS Будівництво. Керування фінансами" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "BAS Будівництво. Керування фінансами" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати фізичні особи – підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання) і т.д., а обов'язкову звітність формувати окремо.
Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований відповідно до П(С)БО 9 "Запаси" і методичних рекомендацій щодо його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття:
Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться облік за партіями (документами надходження). Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.
За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо у ньому немає необхідності.
В "BAS Будівництво. Керування фінансами" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються нестачі.
Для кожного складу можна визначити матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна виконати як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.
Автоматизовано облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками.
Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібній торгівлі можуть враховуватися за цінами придбання або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.
В "BAS Будівництво. Керування фінансами" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна", "закупівельна" і т.п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.
Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.
Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.
Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків з постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на банківський рахунок й отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.
Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях та іноземній валюті. Курсові різниці за кожною операцією розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором у цілому або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.
Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".
Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовано такі основні операції, як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.
Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.
Автоматизовано розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.
Для складних технологічних процесів, що мають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їхньої собівартості.
Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показників нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати".
Під час списання непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу за номенклатурними групами продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі такі бази розподілу:
В "BAS Будівництво. Керування фінансами" ведеться облік руху персоналу, включаючи облік співробітників за основним місцем роботи і за сумісництвом, зокрема внутрішнім. Забезпечується формування типових форм за трудовим законодавством.
Автоматизовано:
Під час виконання розрахунків враховується наявність на підприємстві:
В "BAS Будівництво. Керування фінансами" підтримуються такі схеми оподаткування:
"BAS Будівництво. Керування фінансами" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.
У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту в кінці періоду.
Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.
Податковий облік ведеться у відповідності до розділу 3 ПКУ.
Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.
За даними податкового обліку автоматично формується "Декларація з податку на прибуток".
"BAS Будівництво. Керування фінансами" дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.
Автоматично формуються "Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності", а також Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб.
Програмний продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" призначений для автоматизації бухгалтерського обліку, фінансового планування, управління фінансовими ресурсами і аналізу фінансово-господарської діяльності підрядних будівельних організацій України. Система розрахована на комплексну автоматизацію завдань фінансової служби підприємства.
Програмний продукт "BAS Будівництво. Керування фінансами" має наступні функції:
Автоматизовано облік основних операцій підрядника будівельного процесу:
Автоматизовано регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інші.
До складу "BAS Будівництво. Керування фінансами" входить набір довідок-розрахунків, що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: "Розподіл непрямих витрат", "Переоцінка валютних коштів" та інші.
"BAS Будівництво. Керування фінансами" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.
Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи:
Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:
В "BAS Будівництво. Керування фінансами" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.
Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбувається формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.
Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт". Сервіс "FREDO Звіт" надає можливість безпосередньо з конфігурації:
Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс "FREDO Звіт".
Тісна інтеграція сервісу "FREDO Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу "FREDO Звіт" у програмі.
Програма також включає наступні сервісні можливості:
У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або за точною фразою.
Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.
В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.
Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки.
У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.