17.09.2020

Початок продажів базової версії рішення "BAS Малий бізнес"

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Малий бізнес Базова", яке містить функціональність "BAS Малий бізнес ПРОФ" з деякими обмеженнями.

Програмний продукт "BAS Малий бізнес Базова" є завершальним в лінійці програмних продуктів "BAS Малий бізнес". Версія ПРОФ була випущена у червні 2020 року.

Програмний продукт "BAS Малий бізнес Базова" дозволить невеликим підприємствам вести оперативний облік поточної діяльності (придбання товарів, виробництва продукції, оптової та роздрібної торгівлі товарами і продукцією, надання виробничих і сервісних послуг), здійснювати контроль залишків запасів, взаєморозрахунків з постачальниками/покупцями і працівниками, аналізувати результати роботи, планувати завантаження виробництва і залишки товарів, використовувати багатофункціональну CRM-систему. У програмі не ведеться бухгалтерський облік, проте необхідні дані легко вивантажити в програми для бухгалтерського обліку (наприклад, "BAS Бухгалтерію Базову").

Програма дозволяє поетапно автоматизувати бізнес, починаючи з актуальних ділянок і поступово розширюючи автоматизацію на інші види діяльності. Рішення не перевантажено зайвою функціональністю, його можна легко налаштувати під особливості організації управління та обліку вашого бізнесу. Не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік.

З 21.09.2020 р. в продажі програмний продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ
Business Automation Software for small company. Basic
2 240

 

ОБМЕЖЕННЯ БАЗОВОЇ ВЕРСІЇ "BAS МАЛИЙ БІЗНЕС"

Базова версія "BAS Малий бізнес" має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері
  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з'являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму "BAS Малий бізнес" версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень. Порядок апгрейду версій "BAS Малий бізнес Базова" описаний нижче.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження програмного продукту "BAS Малий бізнес Базова" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода.

Базова версія може працювати тільки в однокористувацькому режимі, тому для цієї версії не можуть використовуватися додаткові клієнтські ліцензії для розширення кількості робочих місць, а також ліцензія на сервер.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

Звертаємо увагу! Для реєстрації продукту на Порталі ІТС використовується той же самий пін-код, що і для отримання електронного ключа активації.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТ "BAS МАЛИЙ БІЗНЕС БАЗОВА"

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати програму "BAS Малий бізнес Базова" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії "Торгівля і склад 7.7"
  • "Торгівля для приватних підприємців України"

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаного програмного продукту мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості придбаного продукту.

 

Пільговий перехід для користувачів основних поставок, що включають конфігурацію "Управління невеликою фірмою для України"

Пільговий апгрейд

Продукт "BAS Малий бізнес Базова" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • Управління невеликою фірмою для України. Мікро
  • Управління невеликою фірмою для України. Базова

Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Перехід на прикладне рішення "BAS Малий бізнес" здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації "Управління невеликою фірмою для України", при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).

Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній-членів САБ.

 

ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ ПРОДУКТІВ, ЩО ВКЛЮЧАЮТЬ РІШЕННЯ "УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ ДЛЯ УКРАЇНИ"

Одночасно з виходом програмного продукту "BAS Малий бізнес Базова" знімаються з продажу програмні продукти "Управління невеликою фірмою для України. Базова" і "Управління невеликою фірмою для України. Мікро".

Звертаємо увагу, що електронні поставки програмних продуктів, що знімаються з продажу, будуть доступні до завантаження до 31.10.2020 р. Починаючи з 01.11.2020 р. завантажити електронну поставку зазначеного продукту на Порталі ІТС буде неможливо.

Технічна підтримка конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" припиняється після закінчення здачі регламентованої звітності за 2020 рік (орієнтовно з березня 2021 року).

Користувачі програмних продуктів, що включають конфігурацію "Управління невеликою фірмою для України", можуть перейти на програмний продукт "BAS Малий бізнес" на пільгових умовах (див. вище та новину).

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмного продукту "BAS Малий бізнес Базова" здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації продукту.

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Повернутися назад