20.04.2021

Програма лояльності для користувачів корпоративних продуктів: знижка 30% при придбанні програми "BAS Документообіг КОРП"

В умовах кризи, викликаної пандемією коронавірусу COVID-19, спілка професіоналів, об'єднана у Всеукраїнську громадську організацію "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ), намагається залишатися лояльною до користувачів програм для автоматизації бізнесу. Так, в 2020 році були запущені акції з пільговим придбанням програми "BAS Документообіг КОРП", в результаті яких приблизно 50% нових користувачів отримали програму на пільгових умовах.

Був проведений аналіз потреби в системах електронного документообігу в період криз і переходу на віддалену роботу, який показав високу затребуваність інструментів для організації віддаленої роботи співробітників (облік працівників, що працюють вдома, облік простоїв, звітність з віддаленої роботи) зі збереженням звичної спільної роботи над документами (наказами , договорами, заявками та т.п.), включаючи погодження та затвердження. Аналогічну думку висловлюють члени спільноти САБ і представники навчальних закладів, які акцентують увагу на тому, що пандемія фактично підштовхнула до діджіталізації процесів, і в першу чергу систем електронного документообігу.

З огляду на той факт, що епідеміологічна ситуація залишається складною і закінчення пандемії поки не передбачається, а країна і бізнес залишаються в складній економічній ситуації, мало чим відрізняється від ситуації в 2020 році, прийнято рішення з 21.04.2021 року запустити програму лояльності для корпоративних користувачів, при цьому розширивши список КОРП продуктів, користувачі яких зможуть придбати спеціальну поставку програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" за акційною ціною.

З 21.04.2021 р. в продажі продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Business automation software for document management. CORP (special package for corporate users)
42 000

Програма "BAS Документообіг КОРП" містить широкий набір можливостей для управління бізнес-процесами, а також спільною (у тому числі і віддаленою) роботою співробітників. Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП".

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати в електронному вигляді (див. нижче розділ "Порядок продажу"). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація "BAS Документообіг КОРП" з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пін-кодів, реєстраційної анкетою і користувацькою угодою.

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту "BAS Документообіг КОРП" дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями за правилами, що йдуть в поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг в корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

Можливість придбати продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" мають зареєстровані користувачі програмних продуктів:

  • "BAS ERP"
  • "BAS АГРО. ERP"
  • "BAS Будівництво. ERP"
  • "BAS Управління холдингом"
  • "BAS Комплексне управління підприємством"
  • "BAS Бухгалтерія КОРП"
  • "Управління виробничим підприємством"
  • "Управління будівельною організацією"
  • "Управління сільськогосподарським підприємством"
  • "Управління торговим підприємством"

Програма лояльності для користувачів корпоративних продуктів діє до 31 грудня 2022 р.

Для придбання програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" слід звертатися до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Для придбання спеціальної поставки "BAS Документообіг КОРП" користувачеві слід надати компанії-члену САБ копію реєстраційної анкети основної поставки одного з перерахованих вище продуктів.

Продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати разом з клієнтськими і серверними ліцензіями, однак знижка на додаткові серверні і клієнтські ліцензії не розповсюджується.

Даний продукт не можна придбати на умовах апгрейду.

Звертаємо увагу, що до складу програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" не входить договір на пільговий супровід.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів", які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії-члену САБ. Заміна типу захисту платна.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій".

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Повернутися назад