Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально розкриє питання пов'язані з основними засобами та іншими необоротними активами (від придбання до ліквідації.
Валентина Криворучко (методист ІТС) розповість про необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу (типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів).
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
- Взяття на облік, придбання, формування амортизаційної політики
- Основні засоби та необоротні активи: важливі нюанси визнання і класифікації
- Види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)
- Нематеріальні активи:
- Правила та типові помилки визнання
- Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів
- Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні "прибуткової" декларації, щоб не "втратити" її вартість
- Первісна вартість об'єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!
- Основна "формула" первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об'єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше)
- Особливості придбання об'єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість
- Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об'єкта
- Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку
- Яка сума "всього" підлягає амортизації? Поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися
- Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми
- Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором
- Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик?
- Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод?
- Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники
- Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку
- Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення
- З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати
- Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити
- Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів
- Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація
- "Нульові" об'єкти ОЗ: як не допустити або змінити
- Чому в обліку виникають "нульові" об'єкти
- Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки
- Погляд податківців на "нульові" об'єкти: чи є реальні податкові ризики
- Як не допустити появу нульових об'єктів – прості бухгалтерські процедури
- Що робити, якщо об'єкт вже досяг "нуля", але продовжує використовуватися
- Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації
- Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації
- Що говорити податківцям, якщо вони будуть "забороняти" облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв'язок з господарською діяльністю
- Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час "карантинного" простою був проведений ремонт об'єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація
- Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат
- Оренда і основні засоби: особливості
- Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об'єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?
- Повернення об'єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити
- Оренда об'єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків
- Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!
- Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти
- Продаж об'єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості
- Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації
- 300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський"
Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!