Галина Морозовська (експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування) детально зупиниться на питаннях пов'язаних з обліковою політикою підприємства та первинними документами.
Юлія Щербина (керівник проектів FlyDoc, компанія "СОФТКОМ") розповість про сервіс для ефективного обміну документами з систем автоматизації бізнесу.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
- Облікова політика підприємства: затверджуємо, оновлюємо, оптимізуємо
- Що таке облікова політика
- Чи обов’язково складати наказ про облікову політику
- Чи треба затверджувати облікову політику рішенням загальних зборів учасників (засновників) чи достатньо аби наказ підписав директор?
Чи треба щороку затверджувати облікову політику? Якщо на підприємстві працює лише один директор – чи треба затверджувати наказ про облікову політику?
- Відповідальність за відсутність затвердженої облікової політики. Ризики відсутності затвердженої облікової політики. Судова практика
- Зміни в наказі про облікову політику. Як оформити зміни у наказі про облікову політику
- Правила складання наказу про облікову політику. Які положення не варто зазначати! Які положення прописують в наказі про облікову політику щодо:
- плану рахунків. Використання класу 9 є обов’язковим. Чи використовувати субрахунок 316
- вибору форм фінзвітності "малюками" (зміни у НП(С)БО 25 та НП(С)БО 1)
- бухобліку ПДВ
- меж суттєвості
- несуттєвих помилок та їх невиправлення. Чи можна?
- основних засобів, необоротних активів, запасів
- резерву сумнівних боргів
- створення резервів та забезпечень
- методики дисконтування довгострокової кредиторської та дебіторської заборгованості (через зміни у П(С)БО 10 та П(С)БО 11, що працюють з 29.10.2019 р.)
- розрахунку курсових різниць
- витрат підприємства (перелік витрат майбутніх періодів, перелік статей, що формують виробничу собівартість)
- відображення операцій за запізнілими первинними документами
- тощо
Рекомендації Мінфіну
- Особливі правила для мікропідприємств, єдинників та неприбуткових організацій
- Перехід з мікро- у малі – як змінити облікову політику
- Ефективний обмін документами з систем автоматизації бізнесу
- Первинні документи: типові помилки і судова практика
- Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура може бути первинним документом. Як довести реальність операції?
- Значення первинного документа для податкового обліку
- Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації?
- Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ (ꞌ) в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну?
- Обов’язкові реквізити: типові помилки та судова практика:
- назва документа (форми)
- дата складання
- назва підприємства
- зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру. Чи можна при наданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?
- посади осіб, відповідальних за здійснення госпоперації і правильність її оформлення
- особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле?
- Печатка – обов’язковий реквізит?
- Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинка з помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чи буде документ первинним?
- Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як внести зміни в Наказ про облікову політику щодо запізнілих документів
- Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?
- Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?
- Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти від питань контролерів
- Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації
- 150 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський"
Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРЩЕНО!