V Всеукраїнська науково-практична конференція
16.02.2022
V Всеукраїнська науково-практична конференція, 16 лютого 2022 року (Київ + онлайн)

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Нові інформаційні технології управління бізнесом"

Запрошуємо до участі у V Всеукраїнській науково-практичній конференції "Нові інформаційні технології управління бізнесом".

Конференція дає можливість представникам освітніх закладів ознайомитися з новими інформаційними технологіями, обмінятися практичним досвідом їх викладання та застосування в підготовці фахівців, розширити шляхи співпраці з членами Спілки для реалізації спільних освітніх та дослідницьких проектів.

На сьогодні близько 300 закладів освіти різних рівнів акредитації з усієї України проводять навчання студентів з використанням систем автоматизації бізнесу. Програмні продукти та технології систем автоматизації бізнесу широко використовуються в навчальній, науковій, адміністративній діяльності, для автоматизації управління та обліку навчальних закладів всіх рівнів. Багато закладів освіти має великий досвід їх ефективного використання.

Проведення заходу передбачено в очному та онлайн форматі.

До участі в конференції запрошуються:

  • Представники державних і недержавних закладів вищого, середнього і початкового професійного навчання:
    • адміністрація
    • викладачі
    • співробітники, які займаються питаннями автоматизації діяльності навчального закладу або його підрозділів
  • Представники органів управління освітою
  • Представники і співробітники інститутів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів
  • Представники Центрів Сертифікованого Навчання (ЦСН)
  • Представники компаній-членів САБ, яким цікава співпраця з освітянами

Завантажити запрошення

У програмі конференції ділове спілкування, доповіді, а також можливість неформального спілкування з колегами та з представниками компаній-членів САБ в рамках товариської вечері.

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу


На конференції плануються виступи й обговорення по:

  • актуальних питаннях та перспективах підготовки фахівців економічних і технічних спеціальностей
  • організації форм співпраці бізнесу та закладів освіти
  • підвищенню кваліфікації викладачів, які готують спеціалістів по автоматизації бізнесу
  • питаннях імплементації напрямку методології розробки та впровадження корпоративних систем та керівників проектів
  • методології підготовки фахівців по розробці, впровадженні та використанні інформаційних систем
  • розвитку інноваційної лінійки рішень BAS (Business Automation Software)
  • анонсу нових продуктів лінійки BAS
  • технології організації навчального процесу по продуктах лінійки BAS
  • розвитку лінійки продуктів для бюджетної сфери – KBS/UA-Бюджет
  • використанню інформаційної системи ІТС при підготовці майбутніх бухгалтерів, консультантів та ІТ-спеціалістів

Додатково в рамках конференції буде проведено тестування "Професіонал".
Для викладачів вищих та середніх освітніх закладів – іспит безкоштовний. При успішній здачі іспиту видається сертифікат.

Дата проведення 16 лютого 2022 року
Варіанти участі Очно (м. Київ, вул. Володимирська, 60, актова зала головного (червоного) корпусу Київського національного університету імені Тараса Шевченка, станція метро "Університет")
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу)

Участь у конференції є частиною виконання працівниками освіти Постанови КМУ № 800 від 21.08.2019 року "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників" (кожен слухач отримає іменний сертифікат учасника з вказанням обсягу конференції у 8 академічних годин).

Кожному учаснику конференції видається свідоцтво.

Участь у конференції безкоштовна для всіх учасників.

Проїзд учасників до місця проведення здійснюється за свій рахунок (очний варіант участі).

ОЧНА УЧАСТЬ

ВАЖЛИВО! Для очної участі обов'язкова наявність документу про вакцинацію; негативного результату ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигену COVID-19 (строк дії 72 години) або документу про одужання від COVID-19 за останні півроку!

Також заради Вашої безпеки:

  • на реєстрації буде забезпечено температурний скрінінг безконтактним методом. При виявленні температури тіла понад 37,2° С або ознак респіраторних захворювань, учасник не буде допущений до відвідування заходу
  • обов’язкове перебування у захисних масках. Перебування без масок заборонено!
  • на стійці реєстрації та біля залу буде розміщено антисептичні засоби

Просимо віднестися з розумінням до даних заходів безпеки.

ОНЛАЙН УЧАСТЬ

У реєстрації необхідно обов’язково вказати актуальний e-mail на який буде надіслано підтвердження реєстрації.

Також на вказаний при реєстрації e-mail за день до заходу буде відправлено інструкцію та унікальне посилання для підключення до онлайн-трансляції (з технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET).


Додаткова інформація для участі з доповідями

Учасники конференції та представники компаній-членів САБ, які мають досвід співпраці з навчальними закладами, можуть виступити з доповіддю (до 10 хвилин) і прийняти участь в обговоренні проблем в рамках тематики конференції. Час для доповідей обмежений, тому організатори залишають за собою право відбирати теми для включення в програму конференції.

Вимоги до тез виступів та доповідей

Планується публікація збірника тез виступів і доповідей учасників конференції. Тези виступів і доповідей повинні відповідати тематиці конференції як в предметній області – освіта, так і по темі використання технологій автоматизації бізнесу. У тезах, в короткій формі, потрібно розкрити: основні положення доповіді, актуальність питань, що будуть розкриті, їх новизна, а також наукова і/або практична значимість.

Тези необхідно подавати українською мовою!

  1. Об'єм – не більше 4 сторінок друкованого тексту, набраного в редакторі Microsoft Word, формат сторінка А5.
  2. Верхнє та нижнє поле – 10 мм. Праве та ліве поле – 15 мм. Відступ на абзац – 10 мм.
  3. Шрифт Times New Roman – 11, міжрядковий інтервал – 1.
  4. В верхньому правому кутку напівжирним шрифтом ініціали та прізвище автора; в наступному рядку нежирним шрифтом – вчену ступінь, звання; на наступному рядку нижче – назва навчального закладу.
  5. Через 1 інтервал по центру вказати назву доповіді – великими літерами, напівжирним шрифтом.
  6. Через 1 інтервал – тези доповіді.
  7. Посилання даються по тексту в квадратних дужках (наприклад: [4, с.5]).
  8. В тексті допускаються малюнки, таблиці – не більше 1. Малюнки потрібно виконати розміром не менше 60х60 і не більше 110х170 мм в форматі *jpg, *bmp.
  9. Перелік використаної літератури вказується в кінці тексту.

Завантажити приклад

Тези доповідей необхідно надіслати на електронну адресу osvita@unionba.com.ua.

Заявки на участь з доповіддю приймаються до 25 січня 2022 року.
Тези для друку у збірнику приймаються до 10 лютого 2022 року.


Участь у конференції БЕЗКОШТОВНА. Попередня реєстрація обов'язкова!

Реєстрація відкрита до 12:00 год. 15 лютого 2022 року.

Додаткові питання Ви можете задати за адресою osvita@unionba.com.ua.

 

РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!

 

Повернутися назад