Мета курсу - підготувати спеціалістів фірм-учасників САБ, що безпосередньо займаються продажами корпоративних програмам автоматизації бізнесу (BAS ERP та BAS Управління холдингом), та відповідають за взаємодію з корпоративними замовниками. Менеджери з продажів зможуть отримати достатній обсяг інформації, необхідної для формування якісної пропозиції клієнтам з виділенням ключових переваг пропонованого продукту або доповнити та систематизувати раніше отримані знання.
Курс буде корисним:
- менеджерам з продажу в сферу роботи яких входить продаж BAS ERP та/або BAS Управління холдингом
- працівникам, що виконують функції менеджера з продажу для корпоративних клієнтів
- іншим фахівцям, яким у силу специфіки роботи необхідні базові знання про програмні продукти BAS ERP та/або BAS Управління холдингом
В рамках курсу ви дізнаєтеся:
- позиціонування і ключову аудиторію для BAS ERP та BAS Управління холдингом
- основні функціональні можливості і області застосування цих рішень
- особливості вимог ключової аудиторії і ролей осіб, що приймають участь в прийнятті рішень для кожної з програм BAS ERP та BAS Управління холдингом
- можливі помилки в пропозиціях
- які питання слід поставити клієнтові для виявлення потреб і подальшої підготовки пропозиції
Короткий зміст курсу:
BAS Управління холдингом:
1. Що таке BAS Управління холдингом?
- коротко про програмний продукт, які розділи обліку покриває
2. Порівняння з аналогами на ринку:
- основні конкуренти на ринку
- як позиціонувати програмний продукт на фоні конкурентів
- які переваги має програмний продукт
3. Коли варто пропонувати BAS Управління холдингом?
- для яких задач підходить програмний продукт
- як визначити що клієнту потрібно саме Управління холдингом, а не будь-який інший програмний продукт
4. Як продавати BAS Управління холдингом?
- основні потреби ключових зацікавлених осіб компанії (осіб, які приймають рішення)
5. Чого не варто обіцяти клієнту "Золоті гори" при впровадженні
BAS ERP:
1. Загальна характеристика, позиціонування, переваги, проблемні зони (про які говорити не треба)
2. Як показувати систему топ-менеджерам, особам, які приймають рішення, лідерам, царям і богам:
- вартість ліцензій, супроводу, розробки, доступна і широка база фахівців і т.п.
- життєвий цикл (ЖЦ) інформаційної системи: як він може допомагати або заважати продажу і впровадження
- аналітичні та контрольні інструменти ERP
- поділ зон відповідальності користувачів в системі (за функціоналом)
- захист даних, розмежування доступу до інформації
3. Як показувати систему продавцям (маркетинг, ціноутворення, оперативний контур, CRM):
- нові області охоплення автоматизацій - нова функціональність
- CRM
- ціноутворення
- матеріальний потік
- взаєморозрахунки
4. Як показувати систему фінансистам та економістам (гроші, оперативний облік, бюджетування, казначейство, МСФЗ, спрощений управлінський облік):
- єдиний оперативний облік, замкнутість контурів
- управлінський облік: три варіанти роботи
- казначейська підсистема, взаємозв'язок з бюджетуванням
- інструментальні засоби ERP
- звітність
5. Як показувати систему виробникам (планування, виробництво, постачання, розрахунок затрат та собівартості, ремонти):
- нормативно-довідкова інформація
- рівень підприємства: економіка, плани, взаємозв'язок служб, оцінка можливості виконання
- міжцеховий рівень: графік виробництва, матеріальне забезпечення, терміни, методики оптимізації
- цехової рівень: формування та виконання розпису, методики оптимізації
- облік матеріального потоку в виробництві
- витрати і розрахунок собівартості
- ремонти і ЖЦ обладнання
6. Як показувати систему в бухгалтерії (бухгалтерський, податковий облік, зарплата, кадри, звітність і конект з державними реєстрами):
- новий підхід до бухгалтерської роботи в ERP
- регламентований облік як інтерпретація оперативного контуру: ключові інструменти та методики
- зарплата і персонал: ключові нововведення
7. Про що говорити (і не говорити) з IT-шниками (платформа, інтеграція з іншими рішеннями):
- платформа та її новації (таксі, механізм розширень і т.п.)
- інтернет-технології для ERP
- інтеграція BAS ERP з BAS Документообіг
- мобільні додатки
Тривалість курсу: з 10:00 до 19:00 з перервами на обіди та кава-брейки.
Вартість курсу:
- 1 500 грн. для співробітників фірм-учасників САБ
У вартість включено методичні матеріали (приклади презентацій в форматі ppt для проведення презентацій продуктів користувачам) з даного курсу, обід та кава-брейки.
Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75
Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8
В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлено рахунок за бронювання місця у розмірі 15% від вартості курсу.