У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду.
Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Побудова системи оплати праці, соціальне страхування та нове в звітності ЄСВ", який відбудеться 14 серпня 2018 року у Києві, в рамках інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС).
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу", за підтримки якої проходитиме захід.
Продовжується акція "Літо з ІТС". Акція проводиться в період з червня до серпня 2018 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8+4 з червня, липня або серпня 2018 року.
Ознайомитися з варіантами подарунків, правилами проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці http://its.1c.ua/leto.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів! Перевірити реєстрацію договору ІТС, визначити, коли і куди було направлено лист з активаційним посиланням, замовити повторний лист можна на сторінці "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2), "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України", "Зарплата і Управління Персоналом для України", а також "Управління торгівлею для України" (ред. 2.3) рекомендуємо ознайомитися з оновленим описом варіантів підключення зовнішніх звітів до інформаційної бази.
Для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" оновлено порядок переходу з редакції 1.2 на редакцію 2.0.
У розділі "Робота з документами, довідниками і звітами" опубліковано методику складання звіту з продажу в розрізі товарів і послуг. У ній розглянуті налаштування звіту "Універсальний звіт", який дозволяє проаналізувати інформацію про кількість і суми продажів в розрізі найменувань товарів і послуг за даними документів реалізації. Також в розділі опубліковано порядок редагування друкованих форм документів.
Розділ "Облік запасів" доповнено методикою віднесення додаткових витрат з перевезення стороннім перевізником до митної території України на собівартість придбаних ТМЦ по імпорту, а також порядком відображення додаткових витрат з придбання. У розділі опублікована методика оформлення операції списання нестач і втрат від псування запасів.
У новому розділі "Облік нематеріальних активів" представлена методика створення нематеріальних активів власними силами.
Розділ "Роздрібна торгівля" доповнено методикою обліку акцизного податку, в якій описані нюанси заповнення нормативно-довідкової інформації, порядок нарахування акцизного податку, а також заповнення звітності.
Розділ "Сервісні функції" доповнено порядком підключення зовнішнього звіту до інформаційної бази.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "CRM" представлена методика використання правил робочих процесів, які дозволяють налаштовувати реакцію програми на певну дію користувача.
Також користувачам типових госпрозрахункових організацій рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком встановлення та оновлення платформи "1С:Підприємства" і оновлення конфігурацій через конфігуратор.
Для користувачів конфігурації "BAS ERP" в розділі "Огляд функціональності програм "BAS"" опублікована методика ведення бухгалтерського обліку в програмі "BAS ERP". Матеріали розділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" всіх користувачів, незалежно від наявності діючого договору ІТС.
Також рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами розділу "Методична підтримка користувачів рішень BAS".
У поточному випуску в підрозділі "Робота з документами, довідниками і звітами" рекомендуємо ознайомитися з порядком редагування друкованих форм документів.
Новий підрозділ "Управління закупівлями" доповнено методикою оформлення імпорту товарів.
У підрозділі "Необоротні активи" опубліковано порядок оформлення придбання та введення в експлуатацію об'єктів будівництва.
У підрозділі "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" рекомендуємо ознайомитися з порядком відображення відпустки без збереження заробітної плати.
Підрозділ "Податковий облік" доповнено порядком виписки податкових документів, якщо точна номенклатура поставки та кількість стають відомі тільки за відвантаженням (другою подією).
Підрозділ "Сервісні функції" доповнено порядком оновлення програми через конфігуратор та порядком підключення зовнішнього звіту до інформаційної бази. Також опублікована методика контролю унікальності реквізитів при створенні номенклатури.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "серпень 2017 року – липень 2018 року".
Для розробників конфігурацій на платформі "1С:Підприємство" оновлено опис методики перекладу конфігурацій на платформу "1С:Підприємство 8.3" без режиму сумісності з версією 8.2.
Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.3), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).
Також в розділі оновлена методика аналізу причин зростання сеансових даних. У ній розкрито поняття "сеансові дані", описані існуючі особливості платформи при роботі з ними і проблеми, пов'язані з сеансовими даними, а також представлена методика оцінки причин зростання сеансових даних.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад з роботи у прикладних рішеннях "1С:Підприємства".
Рубрику "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO"" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" доповнено описом роботи з модулем "Шаблон первинних документів" сервісу "FREDO ДокМен".
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.330 – 01.00.331.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
У розділі "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність", в зв'язку з останніми змінами законодавства, актуалізовано матеріал, присвячений заповненню "Додаток 4: Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4)".
У розділі "Звітність (види, терміни подання та ін.)" довідника "Бухгалтеру на замітку" актуалізовано підрозділи "Фінансова звітність підприємств", "Звітність до органів Державної фіскальної служби України" та "Звітність до Фондів та територіальних органів Держслужби зайнятості України".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого звітності з податку на прибуток за I півріччя 2018 року. Запис доповідей було здійснено 18 липня 2018 року у Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в серпні 2018 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.07.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Розділ "Нефінансові активи" довідника "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" доповнено новим матеріалом з обліку нематеріальних активів, в якому розкрито загальні вимоги, особливості документального відображення господарських операцій з нематеріальними активами в первинному, поточному, підсумковому обліках.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом "Оскарження в публічних закупівлях", в якому наведено порядок роботи органу оскарження - адміністративної колегії АМКУ, її склад, права, порядок розгляду скарг, вартість та строки подання скарг, підстави для не розгляду чи припинення розгляду скарг, дії замовників під час розгляду скарги, звернення до суду на невиконання замовниками рішень органу оскарження. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:ПІДПРИЄМСТВО 8
Технологічна платформа:
Прикладні рішення:
1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7
Форми звітності:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|