03.10.2018

Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів

Повідомляємо про початок продажів сервісу Пактум.Контрагент, розробленого компанією "Пактум" (м. Вінниця). Сервіс Пактум.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.

 

Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент

  • Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах.
  • Автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.
  • Заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

 

Переваги сервісу Пактум.Контрагент

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
  • Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
  • Виключення помилок під час ручного введення даних і зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів в документах.
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера та закінчуючи "хмарковим" сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

 

Придбання сервісу Пактум.Контрагент

З 05.10.2018 р. в продажу наступні сервіси:

 Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

Для придбання сервісу слід звертатися до компаній, що є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматізаторів бізнесу" (САБ) http://unionba.com.ua/partner/participants/.

Сервіс Пактум.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу (1С:Підприємства, BAS і UA-Бюджет). На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент. При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Після придбання користувачем сервісу, обслуговуючій компанії слід передати дані для реєстрації доступу до сервісу за звичайними каналами. Після перевірки даних для реєстрації користувач отримує ключ активації (пінкод) або мотивовану відмову.

 

Використання сервісу Пактум.Контрагент

Для активації сервісу Пактум.Контрагент слід у системі автоматизації, що використовується вказати отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової картки контрагента або актуалізація даних в існуючій картці контрагента).

Пакети сервісу Пактум.Контрагент мають обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.

Сервіс Пактум.Контрагент діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток.
  • Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток.
  • Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Для продовження використання сервісу Пактум.Контрагент слід його придбати та активувати наступний пінкод.

В налаштуваннях сервісу доступна така статистична інформація:

  • дата активації;
  • поточний баланс (залишок) запитів;
  • інформація про дату завершення дії сервісу.

 

Інтеграція сервісу Пактум.Контрагент із системами автоматизації

На 03.10.2018 сервіс Пактум.Контрагент інтегрований з наступними типовими конфігураціями:

  • "Бухгалтерія", починаючи з версії 2.0.12.
  • "Бухгалтерія", починаючи з версії 1.2.47.
  • "Управління торговим підприємством", починаючи з версії 1.2.47.

Надалі планується інтеграція сервісу з іншими типовими конфігураціями: "Управління невеликою фірмою", "Управління торгівлею", "Управління виробничим підприємством", BAS ERP. Інформація про розширення інтеграції з сервісом буде публікуватися в файлах супроводу до версій типових конфігурацій, а також на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування типових конфігурацій в частині роботи із сервісом здійснюється лінією консультацій https://portal.1c.eu/applications/67.

Сервісне обслуговування сервісу Пактум.Контрагент здійснюється лінією консультацій розробників:

Повернутися назад