06.11.2018

Інформаційно-технологічний супровід (листопад 2018 року)

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація.

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду.

3. Ціни.

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій", присвячений розгляду останніх новин податкового законодавства, а також огляду можливостей нових сервісів ІТС. Семінар відбудеться 14 листопада 2018 року в Києві, в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Припинення підтримки редакції 1.2 "Бухгалтерії для України"

З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 "Бухгалтерії для України". У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.

Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".

Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитися за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.

 

Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.

Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 року.

Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі "Інформаційна система ІТС" у порівнянні з раніше існуючої процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0 і 1.2), "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України", "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) і "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматизованого заповнення картки контрагента даними, що містяться в єдиних державних реєстрах, за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент". Заповнення даних здійснюється за введеним кодом ЄДРПОУ для юридичних осіб або ДРФО для фізичних осіб-підприємців.

Для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Розрахунок зарплати" представлено порядок нарахування матеріальної допомоги співробітнику організації. У матеріалі наведено приклади відображення щомісячної та разової, оподатковуваної і неоподатковуваної ПДФО, матеріальної допомоги. Підрозділ "Облік ПДВ" доповнено порядком завантаження ХМL-файлів і автозаповнення вхідних податкових накладних за даними сервісу "FREDO Звіт". У підрозділі "Роздрібна торгівля" представлено методику обліку комісійних товарів у неавтоматизованих торгових точках при обліку власних товарів у роздрібній торгівлі за цінами продажів без обліку номенклатури і кількості. Підрозділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком настройки універсального звіту для виведення даних контактних осіб контрагентів.

Користувачам конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) і "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) в підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з порядком аналізу роботи користувачів у програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.

Для користувачів конфігурації "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) в підрозділі "Обмін даними" представлено методику спільного використання даної конфігурації з конфігурацією "Роздрібна торгівля для України", редакція 2.0.

Користувачам конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) в розділі "Торговельні операції" рекомендуємо ознайомитися з оновленою методикою оформлення операцій комісійної торгівлі при обліку товарів у комісіонера і комітента.

Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) у розділі "Облік основних засобів" актуалізовано порядок оформлення операцій продажу основних засобів за попередньою оплатою з виставленням рахунків на оплату покупцям.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" в підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з порядком встановлення параметрів для входу в програму користувачів, в якому значна увага приділена нюансам призначення паролів. Також представлено порядок аналізу роботи користувачів в програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Облік запасів" представлено методику використання спеціальної обробки, яка дозволяє розраховувати потреби (дефіцит) компанії в тих чи інших запасах.

 

Методична підтримка типових рішень BAS

Користувачам конфігурації "BAS ERP" рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами довідника "Методична підтримка користувачів рішень BAS".

У поточному випуску в підрозділі "Податковий облік" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування податкового кредиту та податкових зобов'язань при придбанні товарів для використання в частково оподатковуваній господарській діяльності.

Підрозділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено порядком обліку права на відпустку, а також порядком обліку і розрахунку залишків відпусток.

У підрозділі "Необоротні активи" опубліковано методики розрахунку амортизації необоротних активів прямолінійним, кумулятивним та виробничим методом.

Підрозділ "Роздрібна торгівля" доповнено методикою обліку акцизного податку, в якій розкрито порядок заповнення нормативно-довідкової інформації, приведені приклади оформлення операцій продажу в роздрібній торгівлі, а також представлено порядок заповнення Декларації з акцизного податку.

У підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано порядок налаштувань для входу в програму користувачів, значна увага приділена нюансам призначення паролів. Також представлено порядок аналізу роботи користувачів в програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "листопад 2017 року  жовтень 2018 року".

 

Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.4), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).

Пропонуємо ознайомитися з оновленими вимогами до розробки драйверів устаткування, що підключається (версія 2.4), а також з вимогами до розробки мобільних драйверів устаткування, що підключається за технологією створення зовнішніх компонент.

Оновлено опис конфігурації "ГітКонвертер", а також сама конфігурація, яка призначена для конвертації існуючого сховища програми в репозиторій git.

 

Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях "1С:Підприємство"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендацій та порад щодо роботи рішення "BAS ERP".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO"" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено методику встановлення та запуску програми "FREDO". У ній описані локальний та мережевий варіанти встановлення, особливості роботи термінального режиму, а також порядок запуску програми "FREDO" безпосередньо з облікової системи.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.340 – 01.00.342.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

 

Консультації для бухгалтера

У  зв'язку з останніми роз'ясненнями, розміщеними на офіційному порталі органів ДФС в Черкаській області та на веб-сайті офіційного видання ДФСУ "Вісник. Офіційно про податки", доповнено підрозділ "Звітність по єдиному внеску на соціальне страхування" розділу "Звітність до фондів соціального страхування" довідника "Регламентована звітність".

Актуалізовано матеріали "Загальні положення", "Порядок розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності" і "Порядок бухгалтерського обліку та оподаткування лікарняних" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 05.11.2018: Форма податкової накладної викладена в новій редакції, в Порядок заповнення податкової накладної внесені зміни (https://its.1c.ua/db/acttaxu#content:2075:hdoc).
  • Коментар від 29.10.2018: ДФСУ про оподаткування ПДФО і військовим збором благодійної допомоги, наданої фізичній особі (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2064/hdoc).
  • Коментар від 24.10.2018: ДФСУ: з вартості подарунка, повернутого дарувальнику, стягується ПДФО і військовий збір (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2056/hdoc).
  • Коментар від 10.10.2018: Мінсоцполітики України щодо строків виплати заробітної плати за першу і другу половину місяця (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2046/hdoc).

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 36-40 за 2018 рік.

У розділах "Користувачам 1С:Підприємства" та "Користувачам BAS" оновлено описи прикладних рішень:

  • "Бухгалтерія для України", редакція 2.0.
  • "BAS Документообіг КОРП", редакція 2.1.
  • "BAS ERP".

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого питанням практики застосування основних податків: ПДВ, податок на прибуток, ПДФО. Запис доповідей було здійснено 17 жовтня 2018 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в листопаді 2018 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.10.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом "Загальні вимоги щодо укладання договору та відповідальність за невиконання умов" в розділі "Договір про закупівлю", в якому наведено основні вимоги укладання договору про закупівлю, строки укладання та дії договору про закупівлю, випадки, коли договір є недійсним, господарські санкції за невиконання або неналежне виконання договору про закупівлю. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У довіднику "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" актуалізовано матеріали підрозділу "Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів" у зв'язку зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України від 17.08.2018 р. № 700 в Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів № 44. У розділ "Нефінансові активи" додано новий матеріал "Зменшення та відновлення корисності нематеріальних активів", в якому наведено інформацію стосовно зменшення та відновлення корисності нематеріальних активів, відображення в обліку втрат від зменшення корисності та вигід від відновлення корисності нематеріальних активів.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ "1С:ПІДПРИЄМСТВА 8"

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 1.2, версія 1.2.47.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ", редакція 2.1, версія 2.1.49.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова", редакція 2.1, версія 2.1.49.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2, версії 1.2.47.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2, версії 1.2.47.2 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління виробничим підприємством для України", редакція 1.3, версія 1.3.57.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.6.2 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.6.2 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.6.2 (оновлення).

ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ "BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE"

  • Конфігурація "BAS ERP", редакція 2.1, версія 2.1.5.2.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7

Форми звітності:

  • За III КВАРТАЛ 2018 року (випуск 2) для конфігурації "Бухгалтерський облік для України".
  • За III КВАРТАЛ 2018 року (випуск 2) для конфігурації "Зарплата + Кадри для України".
  • За III КВАРТАЛ 2018 року (випуск 2) для конфігурації "Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України".

 


3. ЦІНИ

ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
ІТС ПРОФ
 
12 міс.
6450
 
6 міс.
3450
 
3 міс.
1800
 
окремий випуск
1200
 
із щомісячною оплатою
600
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
3810
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
510
ІТС ТЕХНО
 
12 міс.
4500
 
6 міс.
2400
 
із щомісячною оплатою
420
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
900
 
від 6 до 10
810
 
від 11 до 20
720
 
від 21 до 50
630
 
від 51 до 100
540
 
більше 100
450
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
180
 
доплата за 2 місяці
360
 
доплата за 3 місяці
540
 
доплата за 4 місяці
720
 
доплата за 5 місяців
900
 
доплата за 6 місяців
1080
 
доплата за 7 місяців
1260
 
доплата за 8 місяців
1440
 
доплата за 9 місяців
1620
 
доплата за 10 місяців
1800
 
доплата за 11 місяців
1980

 

ІТС ПРОФ за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
12 міс. або 
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
ІТС ПРОФ на 12 місяців
5700
6090
6270
6390
ІТС ПРОФ на 6 місяців
3000
3150
3300
3390
ІТС ПРОФ на 3 місяці
1560
1650
1710
1770
ІТС ПРОФ на 1 місяць
900
990
1080
1170

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен
Вид договору
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
1200
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
102
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
240
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
21
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
51
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
360
Повернутися назад