У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду.
Запрошуємо на семінар "Лекторій", присвячений розгляду останніх новин податкового законодавства, а також огляду можливостей нових сервісів ІТС. Семінар відбудеться 14 листопада 2018 року в Києві, в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 "Бухгалтерії для України". У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".
Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитися за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.
Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 року.
Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі "Інформаційна система ІТС" у порівнянні з раніше існуючої процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0 і 1.2), "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України", "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) і "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматизованого заповнення картки контрагента даними, що містяться в єдиних державних реєстрах, за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент". Заповнення даних здійснюється за введеним кодом ЄДРПОУ для юридичних осіб або ДРФО для фізичних осіб-підприємців.
Для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Розрахунок зарплати" представлено порядок нарахування матеріальної допомоги співробітнику організації. У матеріалі наведено приклади відображення щомісячної та разової, оподатковуваної і неоподатковуваної ПДФО, матеріальної допомоги. Підрозділ "Облік ПДВ" доповнено порядком завантаження ХМL-файлів і автозаповнення вхідних податкових накладних за даними сервісу "FREDO Звіт". У підрозділі "Роздрібна торгівля" представлено методику обліку комісійних товарів у неавтоматизованих торгових точках при обліку власних товарів у роздрібній торгівлі за цінами продажів без обліку номенклатури і кількості. Підрозділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком настройки універсального звіту для виведення даних контактних осіб контрагентів.
Користувачам конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) і "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) в підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з порядком аналізу роботи користувачів у програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.
Для користувачів конфігурації "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) в підрозділі "Обмін даними" представлено методику спільного використання даної конфігурації з конфігурацією "Роздрібна торгівля для України", редакція 2.0.
Користувачам конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) в розділі "Торговельні операції" рекомендуємо ознайомитися з оновленою методикою оформлення операцій комісійної торгівлі при обліку товарів у комісіонера і комітента.
Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) у розділі "Облік основних засобів" актуалізовано порядок оформлення операцій продажу основних засобів за попередньою оплатою з виставленням рахунків на оплату покупцям.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" в підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з порядком встановлення параметрів для входу в програму користувачів, в якому значна увага приділена нюансам призначення паролів. Також представлено порядок аналізу роботи користувачів в програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Облік запасів" представлено методику використання спеціальної обробки, яка дозволяє розраховувати потреби (дефіцит) компанії в тих чи інших запасах.
Користувачам конфігурації "BAS ERP" рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами довідника "Методична підтримка користувачів рішень BAS".
У поточному випуску в підрозділі "Податковий облік" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування податкового кредиту та податкових зобов'язань при придбанні товарів для використання в частково оподатковуваній господарській діяльності.
Підрозділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено порядком обліку права на відпустку, а також порядком обліку і розрахунку залишків відпусток.
У підрозділі "Необоротні активи" опубліковано методики розрахунку амортизації необоротних активів прямолінійним, кумулятивним та виробничим методом.
Підрозділ "Роздрібна торгівля" доповнено методикою обліку акцизного податку, в якій розкрито порядок заповнення нормативно-довідкової інформації, приведені приклади оформлення операцій продажу в роздрібній торгівлі, а також представлено порядок заповнення Декларації з акцизного податку.
У підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано порядок налаштувань для входу в програму користувачів, значна увага приділена нюансам призначення паролів. Також представлено порядок аналізу роботи користувачів в програмі для отримання статистичних даних за їх активністю: години роботи, кількість підключень, кількість введених/змінених документів і довідників, кількість помилок і попереджень при роботі користувача, максимальна кількість одночасно працюючих користувачів.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "листопад 2017 року – жовтень 2018 року".
Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.4), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).
Пропонуємо ознайомитися з оновленими вимогами до розробки драйверів устаткування, що підключається (версія 2.4), а також з вимогами до розробки мобільних драйверів устаткування, що підключається за технологією створення зовнішніх компонент.
Оновлено опис конфігурації "ГітКонвертер", а також сама конфігурація, яка призначена для конвертації існуючого сховища програми в репозиторій git.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У розділі оновлено перелік рекомендацій та порад щодо роботи рішення "BAS ERP".
У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO"" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено методику встановлення та запуску програми "FREDO". У ній описані локальний та мережевий варіанти встановлення, особливості роботи термінального режиму, а також порядок запуску програми "FREDO" безпосередньо з облікової системи.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.340 – 01.00.342.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
У зв'язку з останніми роз'ясненнями, розміщеними на офіційному порталі органів ДФС в Черкаській області та на веб-сайті офіційного видання ДФСУ "Вісник. Офіційно про податки", доповнено підрозділ "Звітність по єдиному внеску на соціальне страхування" розділу "Звітність до фондів соціального страхування" довідника "Регламентована звітність".
Актуалізовано матеріали "Загальні положення", "Порядок розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності" і "Порядок бухгалтерського обліку та оподаткування лікарняних" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 36-40 за 2018 рік.
У розділах "Користувачам 1С:Підприємства" та "Користувачам BAS" оновлено описи прикладних рішень:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого питанням практики застосування основних податків: ПДВ, податок на прибуток, ПДФО. Запис доповідей було здійснено 17 жовтня 2018 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в листопаді 2018 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.10.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом "Загальні вимоги щодо укладання договору та відповідальність за невиконання умов" в розділі "Договір про закупівлю", в якому наведено основні вимоги укладання договору про закупівлю, строки укладання та дії договору про закупівлю, випадки, коли договір є недійсним, господарські санкції за невиконання або неналежне виконання договору про закупівлю. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
У довіднику "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" актуалізовано матеріали підрозділу "Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів" у зв'язку зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України від 17.08.2018 р. № 700 в Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів № 44. У розділ "Нефінансові активи" додано новий матеріал "Зменшення та відновлення корисності нематеріальних активів", в якому наведено інформацію стосовно зменшення та відновлення корисності нематеріальних активів, відображення в обліку втрат від зменшення корисності та вигід від відновлення корисності нематеріальних активів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ "1С:ПІДПРИЄМСТВА 8"
ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ "BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE"
1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7
Форми звітності:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|