У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Нагальні питання складання та реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Практичні рекомендації щодо подання звітності з ЄСВ у 2019 році", який відбудеться в Києві 17 січня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2018 року по лютий 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2018 р. або січня – лютого 2019 р. Учасники акції отримають у подарунок брендований Power Bank.
Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці https://its.1c.ua/zima.
З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".
Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитись за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.
Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 року.
Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі "Інформаційна система ІТС" у порівнянні з раніше існуючою процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в підрозділі "Облік ПДВ" опубліковано методику формування Додатку 2 до податкової накладної, а також методику річного перерахунку пропорційного ПДВ.
Розділ "Розрахунки з контрагентами" доповнено порядком відображення бартерних операцій на прикладі обміну неподібними товарно-матеріальними цінностями.
У розділі "Облік нематеріальних активів" опубліковано методику інвентаризації нематеріальних активів.
Розділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком відображення в обліку фактів господарської діяльності за допомогою "типових" операцій. Опубліковано методику перегляду і коригування рухів документів, що застосовується в одиничних випадках для внесення змін, які не можна виконати документами інформаційної бази. Також в розділі описані основні принципи та механізми "ручного" відображення господарських операцій.
Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" та "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) опубліковано методику формування Додатку 2 до податкової накладної, а також оновлено методику річного перерахунку пропорційного ПДВ.
Для користувачів конфігурації "Управління торговим підприємством для України" в розділі "Кадровий облік", а для користувачів конфігурацій "Зарплата і Управління Персоналом для України" і "Управління виробничим підприємством для України" в розділі "Методики проведення розрахунків" оновлено методики обліку стажу працівників організації.
Користувачам конфігурації "Управління торгівлею для України" (ред. 2.3) в розділі "Сервісні функції і інтеграція" рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматизованого заповнення даних про контрагентів за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент".
У зв'язку з початком продажів нового рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею", опубліковано опис прикладного рішення "BAS Управління торгівлею", редакція 3.2.
Користувачам конфігурації "BAS ERP" рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами довідника "Методична підтримка користувачів рішень BAS".
У поточному випуску опубліковано матеріали нового розділу "Валютні операції", а саме методику налаштування обліку для ведення операцій в іноземній валюті, а також методику конвертації валюти.
Підрозділ "Робота з клієнтами" доповнено методикою перенесення заборгованості партнера на іншу юридичну особу. Опубліковано приклад оформлення бартерної операції.
У розділі "Необоротні активи" опубліковано опис методів нарахування амортизації необоротних активів в бухгалтерському та податковому обліку. На конкретних прикладах розглянуто методики нарахування амортизації необоротних активів методом зменшення залишкової вартості та методом прискореного зменшення залишкової вартості.
Розділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою оплати за надурочну роботу, в якій наведено опис налаштувань параметрів розрахунків, порядок реєстрації та розрахунку надурочної роботи, а також приклади нарахування оплати за надурочну роботу.
Розділ "Податковий облік" доповнено методикою формування Додатку 2 до податкової накладної, а також порядком оформлення придбань у постачальників-неплатників ПДВ для коректного відображення даних у декларації з ПДВ.
У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику налаштування зовнішнього доступу для роботи в режимі самообслуговування, який забезпечує можливість надання постійним клієнтам обмеженого доступу до бази даних за виданим логіном та паролем. Також у розділі опубліковано методику налаштувань обмеження доступу для роботи з групами фізичних осіб.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "січень 2018 року – грудень 2018 року".
Для розробників конфігурацій опубліковано демонстраційну конфігурацію "Діаграми". Також оновлено демонстраційну конфігурацію "Керований додаток".
Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.4), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).
Пропонуємо ознайомитися з оновленою методикою використання СУБД "Дата акселератора", що зберігає і обробляє дані в оперативній пам'яті комп'ютера і оптимізована для виконання аналітичних звітів.
Оновлено опис конфігурації "ГітКонвертер", а також сама конфігурація, яка призначена для конвертації існуючого сховища програми в репозиторій git.
Адміністраторам систем пропонуємо ознайомитися з оновленою методикою використання утиліт 1CEClientSetupMake.exe і 1CEClientSetupMake.sh.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи рішення "BAS ERP".
У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено порядок створення нового підприємства, а також опис загальних налаштувань параметрів системи. Оновлено методики налаштування та перевірки комплектів підписів та роботи з модулем "Планувальник завдань", який дозволяє запланувати на зручний час виконання наступних завдань: створення архіву, резервної копії або оновлення програмного комплексу.
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.346 – 01.00.347.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділи "Розслідування та облік нещасних випадків і профзахворювань" і "Розрахунок, виплата та облік допомоги по тимчасовій втраті працездатності в зв'язку з нещасним випадком або профзахворювання" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата". На прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" оновлено порядок і приклади розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення". Також в розділі актуалізовано приклад бухгалтерського обліку та оподаткування лікарняних. У розділі "Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)" актуалізовано приклади підрозділів:
Матеріали також актуальні для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 45-48 за 2018 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в січні 2019 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.12.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довіднику "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" почато публікацію матеріалів, присвячених обліку доходів. В першій частині наведено методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про доходи від обмінних та необмінних операцій, запроваджених НП(С)БОДС 124 "Доходи", порядок їх визнання та оцінка. Додано новий розділ "Позабалансові рахунки", в якому наведено методологічні засади формування інформації на позабалансових рахунках, характеристики субрахунків та облікові регістри для відображення руху активів позабалансового обліку.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:ПІДПРИЄМСТВО 8
Технологічна платформа:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE
1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7
Прикладні рішення:
Форми звітності:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%
|
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|