Запрошуємо на сертифікований курс "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "Управління невеликою фірмою", який проходитиме у м. Києві з 11 по 13 лютого 2019 року.
Курс призначений для:
- власників і директорів малого бізнесу – сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт
- менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничої, збутової та постачальницької діяльності
- фінансових фахівців, що відповідають за організацію управлінського обліку і планування
- власників і директорів фірм-учасників САБ
- фахівців фірм-учасників САБ, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації на підприємствах малого бізнесу
Мета курсу:
- Систематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі - з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів
- Дати повне уявлення про функціональні можливості і області застосування нового типового рішення "Управління невеликою фірмою"
- Забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців до використання програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу
- Сформувати навички для самостійної автоматизації управлінського обліку і оперативного менеджменту на основі "Управління невеликою фірмою"
- Забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації з використанням програми "Управління невеликою фірмою"
В результаті проходження навчання слухачі повинні:
- Розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі
- Вміти ефективно використовувати можливості програми "Управління невеликою фірмою" для автоматизації обліку, планування, контролю та аналізу діяльності підприємства малого бізнесу
- Мати навички роботи в програмі "Управління невеликою фірмою"
- Володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу
- Вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу
КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ
1. Програма "Управління невеликою фірмою" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі
- Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством і його реалізація в програмі "Управління невеликою фірмою"
- Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів
2. Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою
- Реєстрація звернень та потреб клієнтів
- Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
- Замовлення покупця
- Аналіз потреб за замовленнями покупців
- Виконання замовлень покупців. Облік і планування
- Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
- Аналіз продажів
- Основи технології CRM
3. Забезпечення основних процесів
- Облік даних щодо випущеної продукції, роботи, послуг, товарів
- Склад виробів і технологія випуску
- Аналіз потреб виробництва у сировині та матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
- Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
- Складський облік запасів
4. Фінанси
- Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
- Оперативне управління грошовими коштами, платіжний календар
- Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
- Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
- Облік витрат підприємства, які не включаються до складу собівартості
- Аналіз доходів і витрат підприємства
- Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку – баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
- Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання
5. Персонал
- Облік відомостей про співробітників підприємства
- Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
- Аналіз виконання завдань і доручень
- Контроль завантаження персоналу, робочі календарі
- Облік робочого часу співробітників
- Погодинна і відрядна системи оплати праці
- Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI
6. Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, які не розглядаються в рамках навчального курсу
- Прийом і передача товарів на комісію
- Прийом і передача товару на відповідальне зберігання
- Прийом і передача запасів у переробку
- Роздрібна торгівля
Тривалість курсу: 24 академічні години протягом трьох днів з 10:00 до 18:00 з перервами на обіди та каво-брейки.
Вартість курсу:
- 3 600 грн. для кінцевих користувачів
- 1 920 грн. для співробітників фірм-учасників САБ
У вартість включено методичні матеріали з даного курсу, обіди та каво-брейки. На третього та кожного наступного учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.
Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8.
Реєстрація за посиланням: http://unionba.com.ua/navchalniy-tsentr/
При подачі заявки прохання оплатити рахунок до 8 лютого включно.
В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлений рахунок за бронювання місця.