14.01.2019

Сертифікований курс "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "Управління невеликою фірмою" з 11 по 13 лютого 2019 року в Києві

Запрошуємо на сертифікований курс "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "Управління невеликою фірмою", який проходитиме у м. Києві з 11 по 13 лютого 2019 року.

Курс призначений для:

  • власників і директорів малого бізнесу – сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт
  • менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничої, збутової та постачальницької діяльності
  • фінансових фахівців, що відповідають за організацію управлінського обліку і планування
  • власників і директорів фірм-учасників САБ
  • фахівців фірм-учасників САБ, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації на підприємствах малого бізнесу

Мета курсу:

  • Систематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі - з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів
  • Дати повне уявлення про функціональні можливості і області застосування нового типового рішення "Управління невеликою фірмою"
  • Забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців до використання програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу
  • Сформувати навички для самостійної автоматизації управлінського обліку і оперативного менеджменту на основі "Управління невеликою фірмою"
  • Забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації з використанням програми "Управління невеликою фірмою"

В результаті проходження навчання слухачі повинні:

  • Розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі
  • Вміти ефективно використовувати можливості програми "Управління невеликою фірмою" для автоматизації обліку, планування, контролю та аналізу діяльності підприємства малого бізнесу
  • Мати навички роботи в програмі "Управління невеликою фірмою"
  • Володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу
  • Вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

1. Програма "Управління невеликою фірмою" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі

  • Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством і його реалізація в програмі "Управління невеликою фірмою"
  • Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів

2. Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою

  • Реєстрація звернень та потреб клієнтів
  • Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
  • Замовлення покупця
  • Аналіз потреб за замовленнями покупців
  • Виконання замовлень покупців. Облік і планування
  • Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
  • Аналіз продажів
  • Основи технології CRM

3. Забезпечення основних процесів

  • Облік даних щодо випущеної продукції, роботи, послуг, товарів
  • Склад виробів і технологія випуску
  • Аналіз потреб виробництва у сировині та матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
  • Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
  • Складський облік запасів

4. Фінанси

  • Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
  • Оперативне управління грошовими коштами, платіжний календар
  • Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
  • Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
  • Облік витрат підприємства, які не включаються до складу собівартості
  • Аналіз доходів і витрат підприємства
  • Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку – баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
  • Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання

5. Персонал

  • Облік відомостей про співробітників підприємства
  • Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
  • Аналіз виконання завдань і доручень
  • Контроль завантаження персоналу, робочі календарі
  • Облік робочого часу співробітників
  • Погодинна і відрядна системи оплати праці
  • Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI

6. Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, які не розглядаються в рамках навчального курсу

  • Прийом і передача товарів на комісію
  • Прийом і передача товару на відповідальне зберігання
  • Прийом і передача запасів у переробку
  • Роздрібна торгівля

Тривалість курсу: 24 академічні години протягом трьох днів з 10:00 до 18:00 з перервами на обіди та каво-брейки.

Вартість курсу:

  • 3 600 грн. для кінцевих користувачів
  • 1 920 грн. для співробітників фірм-учасників САБ

У вартість включено методичні матеріали з даного курсу, обіди та каво-брейки. На третього та кожного наступного учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8.

Реєстрація за посиланням: http://unionba.com.ua/navchalniy-tsentr/

При подачі заявки прохання оплатити рахунок до 8 лютого включно.

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлений рахунок за бронювання місця.

Повернутися назад