У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Податок на прибуток: підсумки 2018 року, перспективи 2019 року", який відбудеться в Києві 21 лютого 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2018 року по лютий 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2018 р. або січня - лютого 2019 р. Учасники акції отримають у подарунок брендований Power Bank.
Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці https://its.1c.ua/zima.
З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".
Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитись за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступу до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Управління торговим підприємством для України" в розділі "Розрахунок заробітної плати" оновлено порядок розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також методику обліку приналежності співробітників до категорій громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. У розділі опубліковано методику виправлення помилки в лікарняному листі за минулий період, а також порядок застосування обмежень при розрахунку лікарняних листів.
Користувачам конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Складські операції" рекомендуємо ознайомитися з методикою переміщення товарів між оптовими і роздрібними складами. У розділі "Облік запасів" опубліковано методику обліку бланків суворого обліку.
У зв'язку зі змінами форм податкових документів, для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) в підрозділі "Облік ПДВ" оновлено методику формування зведеної податкової накладної по поставкам, які мають безперервний або ритмічний характер, і методика придбання товарів (послуг) для використання в неоподатковуваних операціях. Також оновлено порядок розподілу пропорційного ПДВ за придбаннями і формування податкових документів за цими операціями.
Для користувачів конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" і "Управління виробничим підприємством для України" в розділі "Методики проведення розрахунків" оновлено методику урахування належності співробітників до категорій громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Облік запасів" рекомендуємо ознайомитися з методикою роботи з наборами і комплектами, тобто з різними товарами і послугами, об'єднаними в групу для зручного оформлення операцій продажу. У розділі "Торговельні операції" представлена методика автоматичного округлення сум в документах через механізм автоматичних знижок у конфігурації.
У зв'язку із початком продажів фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом" опубліковано Посібник з ведення обліку у прикладному рішенні "BAS Управління холдингом", редакція 2.0.
Розпочато публікацію методичних матеріалів для користувачів конфігурації "BAS Управління торгівлею". Матеріали публікуються українською мовою у розділі "Методична підтримка користувачів рішень BAS" довідника "Користувачам BAS".
Для користувачів конфігурації "BAS ERP" у поточному випуску опубліковано матеріали нового розділу "Виробництво", а саме методику виробництва напівфабрикатів та випуску напівфабрикатів на міжцехових переходах.
Розділ "Необоротні активи" доповнено методикою накопичення витрат на капітальний ремонт основних засобів, а також порядком оформлення їх модернізації.
У розділі "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення звільнення співробітників, у тому числі списком.
Розділ "Податковий облік" доповнено порядком здійснення річного перерахунку ПДВ.
У розділі "Сервісні функції" опубліковано методику автоматизованого заповнення даних про контрагента за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент".
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "лютий 2018 року – січень 2019 року".
Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.5), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).
Оновлено обробку розфарбовування коду, написаного вбудованою мовою 1С:Підприємства.
Рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по установці платформи "1С:Підприємство" в ОС Linux.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У розділі розпочато публікацію консультацій з питань роботи рішення "BAS Управління торгівлею". Також оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи рішення "BAS ERP".
У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено: порядок архівування документів; методику роботи з журналом подій, що забезпечує можливість збереження історії подій в системі з метою контролю дій користувачів; порядок звірки даних контрагентів з даними єдиного довідника на сервері документообігу та порядок налаштування підключень до служби серверу та бази даних Firebird.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.348 – 01.00.350.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
Оновлено матеріали довідника "Регламентована звітність". У підрозділі "Додаток 7: Річний перерахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних операціях (Д7)" розділу "Податкова звітність з ПДВ" оновлено порядок проведення річного перерахунку частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних операціях.
У матеріалі "Інформація про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню" розділу "Звітність до фондів і центри зайнятості" опубліковано порядок надання роботодавцями юридичними особами в центр зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого нагальним питанням складання та реєстрації ПН/РК в ЄРПН, а також практичним рекомендаціям щодо подання звітності з ЄСВ у 2019 році. Запис доповідей здійснено 17 січня 2019 року в Києві. Подивитися відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 1-4 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в лютому 2019 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.01.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довіднику "Закупівлі за державні кошти":
Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
У підрозділі "Фінансова звітність" довідника "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" актуалізовано матеріал щодо складання Приміток до річної фінансової звітності (форма № 5-дс). Зміни внесені у зв'язку із введенням в дію нової редакції Приміток до річної фінансової звітності (форма № 5-дс), яка затверджена наказом Мінфіну України від 27.11.2018 р. № 940.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:ПІДПРИЄМСТВО 8
Технологічна платформа:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE
1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7
Прикладні рішення:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%
|
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|