Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 2.0 програми "Громадське харчування для України". Всі права на розповсюдження конфігурації належать компанії MOLENARI OÜ (Естонія).
З 04.03.2019 р. новою редакцією 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України" комплектуються наступні програмні продукти:
Найменування
|
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ |
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України
|
11 700
|
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України NFR
|
1 500*
|
* Ціна для компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ).
Всі перераховані вище програмні продукти комплектуються редакцією 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України", а також відповідною документацією до конфігурації. Порядок продажу та отримання електронних поставок продуктів не змінюється. Для придбання програмних продуктів слід звертатися до компаній, які є членами САБ.
Повний перелік продуктів лінійки "Громадське харчування для України" наведено в Додатку 1.
Редакція 2.0 конфігурації "Громадське харчування" розроблена на сучасному інтерфейсі "Таксі". Основні характеристики нового інтерфейсу "Таксі":
Налаштуваннями параметрів обліку (Головне – Настройки – Параметри обліку) передбачена низка функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов'язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до видалення об'єктів конфігурації: при подальшому включенні функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються в інтерфейс.
В редакцію 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України" додане завантаження продажів з "R-Keeper v.7". Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі.
Додані нові галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ".
Документи руху безготівкових грошових коштів вводяться і зберігаються у журналі "Банківські виписки".
Надходження грошових коштів на банківський рахунок відображається документом "Надходження на банківський рахунок". При переході на нову версію редакції 2.0 документи "Платіжне доручення вхідне" будуть перетворені у документи "Надходження на банківський рахунок". Списання грошових коштів з банківського рахунку відображається документом "Списання з банківського рахунку". Документом відображається будь-яке списання коштів: як згідно з платіжним дорученням організації, так і з платіжним ордером банку. При переході на нову версію редакції 2.0 документи "Платіжне доручення вихідне" будуть перетворені у документи "Списання з банківського рахунку".
Доданий документ "Платіжне доручення". Документ являє собою платіжне доручення, яке направляється організацією банку для перерахування грошових коштів. Документ може бути роздрукований або переданий банку через систему "Клієнт-банк". Документ не формує бухгалтерських проводок і не є аналогом документа "Платіжне доручення вихідне", що використовувався в редакції 1.2. Після отримання від банку інформації про списання коштів, повинен бути сформований документ "Списання з банківського рахунку". Сума платежу та інформація про одержувача можуть бути заповнені автоматично з "Платіжного доручення".
Кадрові накази (прийом, переведення, звільнення) оформляються окремо по кожному співробітнику. При переході на редакцію 2.0 введені раніше кадрові накази були перетворені в нові документи по кожному співробітнику.
Вид зайнятості співробітника (основне місце роботи, внутрішнє або зовнішнє сумісництво) вказується для співробітника безпосередньо в наказі про прийом і може бути змінений при кадровому переведенні. Таким чином можлива зміна основного місця працівника в організації без необхідності звільнення і повторного прийому на роботу.
Спрощено введення інформації про планові внески соціального страхування в кадрових документах – замість вказівки повного набору необхідних внесків вказується тільки категорія застрахованої особи, що відповідає інструкції заповнення звітності з ЄСВ. При розрахунку зарплати повний набір внесків визначається за основною категорією співробітника і виду проведених нарахувань.
Реалізована можливість ведення спрощеного кадрового обліку.
У новій версії розширені можливості обліку часу. Існує можливість введення кількох виробничих календарів.
Спрощена і прискорена робота з документом "Нарахування заробітної плати". Документ автоматично розраховується при початковому заповненні за плановими даними.
Формування проводок з нарахування заробітної плати можливе в двох режимах – безпосередньо в документі нарахування (при його проведенні), або окремим документом "Відображення зарплати в бухгалтерському обліку" в кінці періоду.
Підсистема "Версіонування об'єктів" призначена для обліку історії змін об'єктів (хто, коли і що змінив). Також вона дозволяє отримувати звіти за версіями або по конкретній версії об'єкта.
Спосіб нумерації документів у редакції 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України" змінився у порівнянні з редакцією 1.2. Для правильної нумерації документів необхідно змінити номер першого створеного документа кожного виду так, щоб він продовжував нумерацію зі старої версії. При цьому номери документів, які були перенесені з редакції 1.2 конфігурації "Громадське харчування для України", у друкованих формах будуть відображатися правильно.
Є можливість відкрити для перегляду, друку або вивантаження у XML архівних регламентованих звітів (створених та збережених у редакції 1.2).
Щоб скористатися цією можливістю, слід увійти в користувацькому режимі, використовуючи "Товстий клієнт (керована прикладна програма)".
Повний опис функціональних можливостей програмного продукту "Громадське харчування для України" редакції 2.0 наведено у Додатку 2.
Програмні продукти, що включають конфігурацію "Громадське харчування для України" версії ПРОФ, розповсюджуються тільки у вигляді електронних поставок. До складу продуктів входить:
Програмні продукти є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для версії ПРОФ здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на відповідну конфігурацію (на 1, 5 або робочих місць), у разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання у серверному варіанті.
Документація до платформи і конфігурацій розміщується в електронному вигляді на сайті ІТС https://its.1c.ua.
Редакція 2.0 надається зареєстрованим користувачам попередніх редакцій конфігурації "Громадське харчування для України" відповідно до умов сервісного обслуговування (докладніше у відповідному розділі нижче).
Дистрибутив редакції 2.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на порталі https://portal.1c.eu.
Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати платформу не нижче версії 8.3.8. Версія 8.3.8 опублікована в сервісі "Оновлення програм" на порталі https://portal.1c.eu.
Перехід на редакцію 2.0 здійснюється оновленням актуальної версії редакції 1.2, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються. Користувачам, у яких встановлена старіша версія конфігурації редакції 1.2, слід попередньо виконати оновлення конфігурації до актуальної версії.
У редакції 1.2 конфігурації "Громадське харчування для України" планується підтримувати зміни законодавства до 31.05.2019 року включно, розвиток функціональності не передбачається. З 01.06.2019 року конфігурація буде знята з підтримки. У разі зміни термінів та/або правил підтримки – інформація буде доведена за допомогою інформаційних листів.
У зв'язку з тим, що редакція 1.2 більше не включається до складу основних поставок продуктів, перерахованих вище, нагадуємо, що користувачі, які придбали у складі цих продуктів редакцію 2.0, мають право використовувати попередню редакцію 1.2 конфігурації "Громадське харчування для України" за умов дотримання правил технічної підтримки (див. докладніше https://portal.1c.eu/applications/67). Це може виявитися актуальним, якщо, наприклад, у користувача впроваджена редакція 1.2, і він придбав ще одну основну поставку "Громадське харчування для України" для нової філії. Для отримання дистрибутиву редакції 1.2 користувачам, що виконують правила технічної підтримки, слід звертатися до обслуговуючої компанії.
У той же час, з огляду на обмежений термін підтримки редакції 1.2 конфігурації "Громадське харчування для України", ми рекомендуємо користувачам перейти на редакцію 2.0 (див. порядок переходу вище).
Порядок виконання апгрейдів не змінився.
Обмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремим інформаційним листом.
З 04.03.2019 р. сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Громадське харчування для України", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором ІТС з активованим сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.
Партнери мають право надавати консультаційні послуги користувачам ПП, а також оновлювати ПП тільки за наявності активованого сервісу ІТС Галузевий 1-ї категорії на даний ПП, або якщо для користувача діють правила "Перехідного періоду" (докладніше див. нижче).
З 04.03.2019 р. сервіс ІТС Галузевий 1-ї категорії (консультації розробника ПП, доступ до форуму і до оновлень конфігурацій, які підтримуються з ІТС Галузевим) надаватиметься:
"Перехідний період". Якщо у користувача програмних продуктів, що містять конфігурацію "Громадське харчування для України", є діючий договір ІТС на даний ПП, а початок дії цього договору раніше 01.04.2019 р., то він зможе до закінчення поточного терміну дії договору ІТС отримувати обслуговування в рамках сервісу ІТС Галузевий без додаткової плати. При пролонгації (або укладенні нового) договору ІТС, для отримання оновлень і консультаційно-методичного супроводу з даного ПП, користувачеві необхідно буде активувати сервіс ІТС Галузевий.
Детальніше про склад і умови ІТС і про сервіс ІТС Галузевий можна прочитати на сторінках https://portal.1c.eu/ і https://portal.1c.eu/applications/68.
У комплект основної поставки "Громадське харчування для України" включається купон на пільговий період супроводу в рамках договору ІТС та сервісу ІТС Галузевий. Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість поставки. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий, користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.
Для отримання консультацій в частині роботи з платформою або типовою конфігурацією "Бухгалтерія для України", редакція 2.0 можна скористатися сервісом ІТС "Лінія консультацій" https://portal.1c.eu/applications/67.
У частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "Громадське харчування для України", консультації надає партнер-розробник компанія "Рарус" з 09:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств):
Користувачі, які активували сервіс ІТС Галузевий, обслуговуються відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, при необхідності можна звернутися до відповідального менеджера електронною поштою за адресою webits-info@1c.ua (в темі листа слід вказати ІТС Галузевий).
Користувачі отримують оновлення платформи і конфігурації через обслуговуючі компанії та у сервісі "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
Після закінчення пільгового періоду супровід здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс ІТС Галузевий на платній основі.
Для оформлення договору ІТС та сервісу ІТС Галузевий звертайтеся до обслуговуючої компанії, до Центрів Супроводу та Сертифікованих сервісних партнерів у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці https://its.1c.ua/zakaz.
Найменування
|
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ |
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України
|
11 700
|
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
2 580
|
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
9 300
|
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
15 500
|
1С:Підприємство 8. Громадське харчування для України NFR
|
1 500*
|
* Ціна для компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ).
Рішення "Громадське харчування для України, редакція 2.0" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.
Конфігурація забезпечує:
Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.
У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.
Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів "Чеки Общепита" здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", розташовану в нижній частині форми обробки "Завантаження продажів з R-Keeper v.7". Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).
Після створення документів "Чеки Общепита" можуть бути отримані цільові документи.