У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Позапланові документальні перевірки та перевірки Державної служби України з питань праці: як належно підготуватися і захистити інтереси підприємства", який відбудеться в Києві 27 березня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".
Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитись за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Облік ПДВ" оновлено порядок нарахування податкового кредиту та податкових зобов'язань при придбанні товарів для використання в пропорційно оподатковуваній, неоподатковуваній господарській діяльності або не в господарській діяльності. Оновлено методику формування зведеної податкової накладної по поставкам, які мають безперервний або ритмічний характер.
У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику управління настройками користувача.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" рекомендуємо ознайомитися з механізмом роздільної нумерації податкових документів.
У розділі "Торговельні операції" представлена методика управління доставкою товарів.
У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику управління настройками користувача.
У зв'язку з виходом нової редакції 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України" у розділі "Користувачам 1С:Підприємства" опубліковано документацію.
Користувачам конфігурації "BAS ERP" у розділі "Казначейство" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення розрахунків з підзвітними особами.
Розділ "Склад і доставка" доповнено описом механізму відокремленого забезпечення потреб, який дозволяє ідентифікувати матеріальну цінність або її собівартість за призначенням, не створюючи для цього окрему номенклатурну картку (характеристику, серію).
У розділі "Виробництво" рекомендуємо ознайомитися з методикою матеріального обліку у позамовному виробництві.
Розділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою оплати простоїв, в якій наведено приклади оформлення простоїв з вини роботодавця, робітника та з незалежних від них причин.
У розділ "Початок роботи, введення початкових залишків" додано методику введення початкових залишків основних засобів.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" і "BAS Управління торгівлею" у розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано порядок управління користувацькими настройками, який виконується користувачем з правами адміністратора.
Розділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком виводу суми за окремими показниками звіту чи друкованої форми для аналізу облікових даних і підготовки звітності.
Для користувачів конфігурації "BAS Управління торгівлею" в розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" представлено порядок початкового заповнення інформаційної бази за допомогою обробки "Помічник заповнення настройок і довідників" та основні настройки для ведення обліку в конфігурації, у тому числі настройки підсистем, що використовують номенклатурний облік. Представлена загальна методика введення початкових залишків.
У поточному випуску опубліковано матеріали розділу "Валютні операції", а саме методику налаштування обліку для ведення операцій в іноземній валюті, а також методику конвертації валюти.
Підрозділ "Роздрібні продажі" доповнено методикою обліку акцизного податку з роздрібних продажів.
У розділі "Податковий облік" представлено методики придбання товарів (послуг) для використання у неоподатковуваній та частково оподатковуваній ПДВ діяльності. Також представлено загальний порядок оформлення податкових документів, отриманих від постачальників.
Розділ "Сервісні функції" доповнено порядком автоматизованого заповнення даних про контрагента за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент".
У зв'язку з початком продажів нового рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля", опубліковано опис прикладного рішення "BAS Роздрібна торгівля", редакція 2.2.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "березень 2018 року – лютий 2019 року".
Для розробників конфігурацій опубліковано методику використання параметрів - періодів у системі компонування даних.
Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.5), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).
Оновлено обробку розфарбовування коду.
Пропонуємо ознайомитися з методикою використання менеджера динамічної пам'яті TCmalloc з платформами версій 8.3.10-8.3.13.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У розділі оновлено перелік рекомендації та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS ERP" та "BAS Управління торгівлею".
У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено перелік сертифікатів електронних цифрових підписів, що підтримуються програмою "FREDO". Опубліковано опис секретних ключів ЕЦП, представлено варіанти завантаження сертифікатів у програму, а також порядок роботи з заявками на отримання сертифікатів ЕЦП.
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.351 – 01.00.352.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
Довідник "Податок на прибуток: від обліку до звіту" доповнено новим розділом "Оподаткування доходів нерезидентів (податок на репатріацію)", в якому розглянуті оподатковувані доходи, що виплачуються нерезиденту, ставки податку при виплаті доходу нерезиденту і його сплата до бюджету, а також звітність за цим податком.
У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Податкова накладна: загальні правила складання" розділу "Податкова накладна та її замінники" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".
У розділі "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність" оновлено матеріал "Додаток 7: Розрахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних/неоподатковуваних операціях (Д7)". Матеріал буде цікавий платникам податків, яким необхідно заповнити таблицю 1 додатка Д7 до декларації з ПДВ, тобто платникам податків, які в попередньому календарному році здійснювали одночасно операції, які оподатковуються і не оподатковуються ПДВ, а також тим, у яких такі операції з'явилися вперше, і яким необхідно визначити частку використання товарів/послуг та необоротних активів в неоподатковуваних операціях.
У розділі "Звітність до фондів і центри зайнятості" довідника "Регламентована звітність" оновлено матеріал "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів (форма № 10-ПІ)". Матеріал буде цікавий підприємствам, установам, організаціям і фізичним особам, які використовують найману працю, і яким необхідно подавати до відділення Фонду соціального захисту інвалідів за місцем їх реєстрації Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ.
Доповнено перелік найбільш значущих для бухгалтера змін законодавства.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого актуальним питання обліку податку на прибуток. Запис доповідей здійснено 21 лютого 2019 року в Києві. Подивитися відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша №5-8 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в березні 2019 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.02.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" в розділ "Доходи" доповнено новим матеріалом "Бюджетні асигнування", в якому наведена інформація щодо умов визнання бюджетних асигнувань доходом, на конкретних прикладах розглянуто порядок відображення операції з надходження та зменшення доходу за бюджетними асигнуваннями згідно норм НП(С)БОДС 124 "Доходи" та Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами № 1219, затвердженої наказом Мінфіну України від 29.12.2015 р. Також в розділі "Доходи" опубліковано матеріал "Доходи від надання послуг (виконання робіт)", в якому наведена інформація щодо: класифікації доходів згідно НП(С)БОДС 124 "Доходи" та Бюджетного кодексу України; правил визнання та не визнання в обліку доходів; умов оцінки доходів з надання послуг (виконання робіт); відображення в бухгалтерському обліку та фінансовій, бюджетній звітності.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Відповідальність у сфері публічних закупівель", в якому представлена інформація стосовно відповідальності членів тендерного комітету, уповноваженої особи, наведено перелік правопорушень, за вчинення яких настає адміністративна відповідальність, а також розглянуто розміри штрафних санкцій та порядок притягнення до адміністративної відповідальності. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:ПІДПРИЄМСТВО 8
Технологічна платформа:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE
1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7
Прикладні рішення:
Форми звітності:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%
|
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|