У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Здаємо звітність за ІІІ-й квартал з ЄСВ, ПДФО та єдиного податку", який відбудеться в Києві 25 вересня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій "Управління торговим підприємством" і "Управління виробничим підприємством" у розділі "Облік малоцінних активів" оновлено опис можливості проведення модернізації малоцінних активів.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Виробництво" представлена методика поетапного виготовлення виробів, в якій описаний інструмент для відображення виробничих операцій – робоче місце "Виконання етапів". Дане робоче місце дозволяє організувати масове формування виробничих документів на підставі замовлень покупців і замовлень на виробництво, а також виробляти продукцію в кілька етапів, наприклад, в різні дні і/або в різних підрозділах.
Також в розділі "Робота з довідниками і документами, сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою групової зміни реквізитів табличної частини обраних довідників і документів.
У розділі "Торгове обладнання для підключення" рекомендуємо ознайомитися із зовнішньої компонентою "Друк штрих-кодів" для платформи "1С:Підприємство 8.3".
У зв'язку з початком продажів нового рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку – "BAS Бухгалтерія", опубліковано Посібник з ведення обліку у конфігурації "BAS Бухгалтерія", редакція 2.1.
У розділі "Методична підтримка користувачів рішень BAS" розпочато публікацію методичних матеріалів для користувачів рішення "BAS Бухгалтерія".
Користувачам рішень "BAS ERP", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Роздрібна торгівля" також рекомендуємо ознайомитися з новими матеріалами.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" та "BAS Управління торгівлею" у розділі "Управління купівлями" представлено методику оформлення надходження товарів і послуг. У статті описаний порядок реєстрації поставок при купівлі у постачальника, через підзвітну особу, при імпорті та надходженні товарів на комісію, а також представлено порядок реєстрації розбіжностей між фактично прийнятими товарами і товарами, зафіксованими у первинних супровідних документах постачальника та ін.
Користувачам конфігурації "BAS ERP" у розділі "Необоротні активи" рекомендуємо ознайомитися з методикою проведення ремонту основних засобів.
У розділі "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" представлено методику оплати праці в валюті. Стаття буде цікава підприємствам, на яких співробітникам встановлюється оклад, номінований у валюті, при цьому нарахування та виплати виконуються в гривнях, відповідно до курсу валюти.
Для користувачів рішень "BAS" у розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику установки та оновлення платформи. А для користувачів рішення "BAS Роздрібна торгівля" у даному розділі також опубліковано методику роботи з регламентними завданнями.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "вересень 2018 року – серпень 2019 року".
Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0 і 3.1), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.6), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.4).
Оновлено зовнішню обробку "Управління серверами", яка призначена для настройки і перегляду даних серверів.
Опубліковано вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версії 3.1. У зв'язку з цим, застарілі вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версій 2.2, 2.3, 2.4 і 2.5 додано в архів.
Також пропонуємо ознайомитися з оновленим описом налаштування Microsoft SQL Server для роботи з платформою.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Рубрику доповнено новим розділом, в якому опубліковано відповіді на питання та рекомендації з роботи рішення "BAS Бухгалтерія". Також оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS ERP", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Роздрібна торгівля".
У розділі "Робота з сервісом "FREDO Звіт" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" опубліковано порядок налаштування параметрів звітності, а також оновлено методику створення, заповнення та подання регламентованої звітності, на прикладі звіту "Декларація з ПДВ".
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.015 – 01.01.018.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.
У розділі "Облік в госпрозрахункових організаціях" опубліковано новий довідник "Розрахунки на підприємстві: банк, каса та РРО", який присвячений особливостям проведення готівкових та безготівкових розрахунків. У першому розділі довідника розглянуто особливості проведення готівкових розрахунків, а саме поняття каса, оформлення касових документів, оприбуткування та витрачання готівки, обмеження готівкових розрахунків, ліміт каси та його розрахунок, інвентаризація каси тощо. Даний довідник буде цікавий усім підприємствам, оскільки незалежно від форми власності та виду діяльності кожне підприємство продає та купує товари, роботи, послуги, виплачує своїм працівникам заробітну плату, компенсує витрати на відрядження тощо, тобто здійснює розрахунки, використовуючи при цьому як готівкові кошти, так і безготівкові.
Розділ "Податкова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнено новими матеріалами "Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи)" і "Податкова декларація платника єдиного податку (четверта група)". У матеріалах наведено алгоритм заповнення декларації за кожним рядком з коментарями.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", який був присвячений "паливному" акцизу, а саме аналізу законодавчих новацій в дії. Запис доповідей здійснено 6 серпня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 30-32 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у вересні 2019 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.08.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" додано новий розділ "Біологічні активи", в якому наведено інформацію про методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про різні види біологічних активів, їх визнання та оцінку, визначення первісної вартості в залежності від способу отримання біологічного активу, обставини та порядок визначення справедливої вартості. Також у розділі опубліковано матеріал, в якому наведено інформацію про вартість та оцінку біологічних активів на дату балансу, оцінку біологічних активів за виробничою собівартістю, за первісною та чистою вартістю реалізації, документальне оформлення операцій з біологічними активами та їх відображенням на рахунках бухгалтерського обліку, визначення доходів та витрат на сільськогосподарську діяльність, розкриття інформації про біологічні активи у примітках до фінансової звітності.
У розділ "Витрати" довідника "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" додано новий підрозділ "Витрати за обмінними операціями", в якому наведено інформацію про елементи витрат, порядок визнання витрат в залежності від їх виду, відображення на рахунках бухгалтерського обліку, про витрати на виконання бюджетних програм та їх кореспонденцію субрахунків.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у розділі "Особливості закупівлі окремих товарів, робіт і послуг", в якому представлено інформацію про визначення предмету та процедури закупівлі робіт у будівництві, робіт з поточного ремонту та капітального ремонту. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Прикладні рішення 1С:Підприємство 7.7:
Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%
|
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|