Повідомляємо про випуск "WMS Логістика. Управління складом" – спільного рішення, призначеного для автоматизованого управління всіма технологічними процесами вантажообробки сучасного високоінтенсивного складського комплексу в режимі реального часу.
З 25.09.2019 р. в продажі продукти:
Найменування
|
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ |
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом
|
110 700
|
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом, клієнтська ліцензія на 1 радіотермінал
|
10 000
|
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом, клієнтська ліцензія на 5 радіотерміналів
|
43 200
|
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом, клієнтська ліцензія на 10 радіотерміналів
|
72 000
|
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом, клієнтська ліцензія на 20 радіотерміналів
|
119 000
|
1С:Підприємство 8. WMS Логістика. Управління складом, клієнтська ліцензія на 50 радіотерміналів
|
278 000
|
Опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку.
Розповсюдження і впровадження програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/).
Програмний продукт поставляється в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.1c.eu/).
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu/ буде передано комплект електронної поставки, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачені в складі даного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.1c.ua/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Конфігурація "WMS Логістика. Управління складом" є повністю відкритою, не містить захищених ділянок коду і не використовує апаратний або програмний захист, повністю доступна для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Мобільна прикладна програма для роботи з ТЗД поставляється з програмним захистом, реалізованим через прив'язку ліцензії, що входить в комплект поставки, до IMEI мобільного пристрою. Таким чином ліцензії, що поставляються, не є конкурентними, а прив'язуються до кожного конкретного мобільного пристрою. Перенесення ліцензії на інший мобільний пристрій не допускається, за винятком випадків, описаних нижче. Прив'язка ліцензії до мобільного пристрою здійснюється в автоматичному режимі через Інтернет за допомогою спеціального сервісу.
Повторна прив'язка ліцензії до іншого пристрою допускається тільки в разі документального підтвердження офіційним сервісним центром обслуговуючим радіотермінал, безповоротного виходу з ладу даного пристрою або зміни IMEI того ж пристрою в результаті його ремонту, а також у разі безповоротної втрати радіотерміналу у зв'язку з крадіжкою або пожежею, з наданням необхідних документів від правоохоронних органів про проведення слідчих заходів, або документів від МНС про факт пожежі. В інших випадках потрібне придбання нових ліцензій на підключення радіотерміналів. Для перереєстрації необхідно звертатися до члена САБ.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць).
Розширення кількості радіотерміналів, що підключаються, здійснюється придбанням додаткових клієнтських ліцензій на підключення радіотерміналів (1, 5, 10, 20, 50 радіотерміналів) незалежно від мобільної прикладної програми, яка використовується на радіотерміналі.
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих із конфігурацією користувачів.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Апгрейд на продукт
можна виконати з продуктів
Апгрейд на продукти
можна виконати з продуктів за умови збереження або збільшення кількості радіотерміналів:
Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін придбаного і переданого продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту. Якщо одночасно з ПРОФ версією основної електронної поставки купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейда розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів.
Для виконання апгрейда з продуктів версії 1С:Підприємство 8 необхідно повернути реєстраційну картку та ліцензійну угоду і ключ захисту (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.
Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. докладніше https://portal.1c.eu/applications/67).
Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "WMS Логістика. Управління складом", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 3-й категорії.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком роботи київських підприємств):
Підтримка в частині конфігурації "WMS Логістика. Управління складом" здійснюється компанією "СІТЕК" з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств):
Функціонал системи "WMS Логістика. Управління складом" призначений для управління процесами складської вантажопереробки в режимі реального часу, а саме:
Управління складськими процесами в режимі реального часу досягається за допомогою бездротових технологій і впровадження відповідного складського технологічного ланцюжка. Тому "WMS Логістика. Управління складом" переважно націлена на використання даних технологій. Основні функції зі створення та обробки складських задач виконуються користувачами з радіотерміналами збору даних: комірниками, збирачами, комплектувальниками. У функції диспетчера складу входить контроль над виконанням задач і рішення нестандартних ситуацій.
В системі можливий облік одного фізичного складу. В разі потреби роботи системи на декількох фізичних або логічних складах, необхідно створювати кілька інформаційних баз з можливим обміном між собою дублюючою інформацією. Підтримується роздільний облік залишків на складі за організаціями.
Склад, як правило, розділений на фізичні зони, в яких обробка товару підпорядковується певним правилам в залежності від конструкції стелажів, обладнання, яке використовується, планування приміщень і т. д.
На практиці виділяються і можуть брати участь в складському обліку такі зони складу:
Управління основними складськими задачами:
Новоприбулий на склад товар може бути попередньо перерахований за місцями під час вивантаження з транспортного засобу. Для коректного перерахунку та ідентифікації прибулих контейнерів з товаром, вони підлягають маркуванню етикетками, що містять ідентифікаційні номери контейнерів. Етикетки на контейнери можуть бути підготовлені заздалегідь або роздруковані в процесі перерахунку за допомогою терміналу збору даних і мобільного принтера друку етикеток. Даний процес в системі оформляється документом "Попереднє приймання". "Попереднє приймання" може виконуватися на підставі плану – документа "Очікуване приймання", або по факту. Процес прийому поставки оформляється документом "Приймання". Процедура приймання товару включає в себе вивантаження товару в зоні приймання, ідентифікацію та перерахунок товару, що надійшов, приведення товару до стандарту складського зберігання і т. д. Як правило, документ "Приймання" оформляється на підставі планової поставки – "Очікуване приймання". У виняткових випадках товар може бути прийнятий за фактом. "Приймання" може виконуватися після попереднього перерахунку товару, що надійшов за місцями або без нього.
У разі відсутності штрих коду на вхідному товарі, можна виконати його маркування. Маркування можна виконати на будь-якому етапі руху товару. Для цього необхідно оформити документ "Маркування", де будуть сформовані штрих коди на товар і роздруковані етикетки.
На етапі створення плану приймання – документа "Очікуване приймання", може бути відома інформація про номери контейнерів, очікуваних до вступу, і їх товарний склад. Дана особливість характерна в основному для виробничих складів. В цьому випадку приймання може виконуватися в "довірчому" режимі ("Довірче приймання"). Товарний склад подібних контейнерів, як правило, не перераховується при надходженні на склад, і приймання виконується поконтейнерно.
Із застосуванням радіотерміналів збору даних при обробці довірчого приймання проводиться сканування штрих кодів з етикеток контейнерів. Товарний склад при цьому за замовчуванням відповідає плану, відображеному в Очікуваному прийманні. Якщо під час приймання товару вже відомо, за яким замовленням від покупця товар, що приймається, буде відвантажено, то можливо зарезервувати цей товар за цим замовленням.
При надходженні на склад транзитних вантажів оформляється приймання за вантажними місцями. Транзитні вантажі приймаються під конкретне Замовлення на відвантаження і не підлягають перерахуванню за товарним складом. Якщо товар, що приймається, враховується в розрізі термінів придатності, то необхідно при прийманні ввести в систему ці параметри. Для здійснення можливості гарантійного повернення товару постачальнику можна під час приймання зафіксувати серійні номери отриманого товару.
Прийнятий на склад товар може бути ще раз проконтрольований і перерахований за допомогою задачі "Контроль приймання". Контрольний перерахунок може проводитися для перевірки відповідності прийнятого товару за кількістю, а також для уточнення додаткових параметрів товару. Так, наприклад, в зоні приймання біля воріт товар може бути перерахований тільки за кількістю, а вже на етапі контролю приймання деталізуються його додаткові параметри, такі як термін придатності, серійні номери.
Після приймання товар підлягає розміщенню. Товар може розміщуватися на склад за фактом завершення перерахунку всієї поставки або після завершення приймання кожного контейнера. У разі необхідності кінцева комірка-одержувач може не плануватися, а розміщення проводитися за фактом з самостійним вибором комірки Комірником з терміналом. Правила запуску автоматичного планування розміщення налаштовуються за допомогою механізму подій.
Правила розміщення налаштовуються на рівні стратегій розміщення. Розміщення товару на складі зазвичай виконується виходячи з таких принципів:
Всі перераховані принципи можуть бути налаштовані в системі "WMS Логістика. Управління складом" в довіднику "Стратегії розміщення". Результатом відпрацювання алгоритмів розміщення, заданих на рівні стратегій, є створені задачі на розміщення товару.
В операціях з роботи з контейнерами з використанням ТЗД ("Переміщення контейнера", "Розміщення контейнера", "Підживлення контейнером", "Вільне переміщення контейнера") виводиться довідкова інформація за складом поточного, оброблюваного контейнера. В системі для перегляду історії переміщень товару в контейнері передбачено відповідний звіт.
Можливими напрямами відвантаження можуть бути відвантаження покупцеві (клієнту), переміщення на інші склади компанії, повернення постачальнику, відвантаження товару (сировини і матеріалів) у виробництво. На підставі інформації про планові відвантаження можливе проведення регламентних заходів з підготовки до більш швидкої комплектації даного замовлення (наприклад, підживлення комірок активної зони). На підставі замовлення на відвантаження здійснюються всі подальші операції з даного замовлення. "Замовлення на відвантаження" можуть бути об'єднані в рейси за маршрутами доставки. Дані про рейси маршруту об'їзду транспортних засобів містяться в документі "Рейс". Рейс може бути створений на підставі даних, отриманих з системи корпоративного обліку, системи управління доставкою або Диспетчером складу в "WMS Логістика. Управління складом". На підставі "Замовлення на відвантаження" виконується підбір товару з комірок зберігання. Пошук комірок, в яких розташований товар на замовлення, виконується системою автоматично. Правила запуску автоматичного планування відбору налаштовуються за допомогою механізму подій.
Для скорочення часу на збирання замовлень і кількості підходів складських співробітників при виконанні відбору "Замовлення на відвантаження" можуть об'єднуватися в хвилю.
Хвиля – групування замовлень для спільного відбору в різні контейнери, відповідні замовлення. Об'єднання замовлень в хвилі доцільно виконувати при штучному відвантаженні, коли кілька замовлень повинні бути підготовлені до одного часу відвантаження, і штучний товар за кількома замовленнями відбирається в контейнери-вантажі. Штучний товар може збиратися за кількома "Замовленнями на відвантаження" в один контейнер, який буде розібраний позамовно в окремо виділеній зоні за допомогою задачі на сортування. В даному випадку "Замовлення на відвантаження" можуть бути об'єднані в групу відбору. Для відбору штучного товару за кількома замовленнями можуть бути заздалегідь підготовлені вантажі-контейнери під кожне замовлення. Подібний відбір є кластерним. При кластерному відборі товару система видає підказки, в який контейнер який товар необхідно розмістити. При плануванні відбору товару враховуються алгоритми відбору, задані в стратегіях відбору. Планування відбору на складі зазвичай виконується на підставі наступних принципів:
Для здійснення можливості гарантійного повернення товару від покупця на етапі відбору можна зафіксувати серійні номери відібраного товару.
На етапі створення "Замовлення на відвантаження" може бути відома інформація про номери контейнерів, які необхідно відвантажити, і їх товарний склад. В даному випадку планування відбору проводиться за конкретним контейнером, вказаним в замовленні.
Задача на відбір виконується із застосуванням радіотерміналів збору даних. В якості резервної технології може бути розглянута технологія роботи з "паперовими" носіями.
За результатами відбору товар може бути переміщений у виділену зону контролю і упаковки. Зона контролю і упаковки може бути обладнана робочими місцями з підключеними сканерами зчитування штрих кодів, за допомогою яких проводиться сканування відібраного товару і перевірка на відповідність замовленню. Процедура контролю може бути проведена і з застосуванням радіотерміналів збору даних. В процесі виконання процедури контролю відібраний товар може бути упакований в транспортні місця – контейнери з печаткою пакувального листа для передачі транспортній компанії, у власний магазин або кінцевому клієнту.
За результатами відбору товару в один контейнер за кількома замовленнями, об'єднаними в групу, виконується наступна процедура сортування. У процесі сортування товар розкладається на замовлення для подальшого відправлення клієнтам.
Проконтрольований і упакований товар може бути ще раз перерахований біля воріт відвантаження або при завантаженні в машину. В даному випадку перерахунок проводиться вже не з товарного складу, а за кількістю відвантажених вантажних місць.
- Упаковка відібраного товару в вантажні місця; шаблони для налаштування правил упаковки на палету "під клієнта"
- Планування рейсів за маршрутами доставки при відвантаженні
- інвентаризація комірки. При проведенні інвентаризації комірки перерахунку підлягають всі контейнери і товари, які розташовані в комірці. При інвентаризації комірки може проводитися перерахунок як за кількістю контейнерів в комірці, так і за товарним складом контейнера
- інвентаризація контейнерів. При проведенні інвентаризації контейнерів проводиться перерахунок складу певного контейнера, за яким створена задача
- інвентаризація товару. При проведенні інвентаризації товару проводиться перерахунок конкретного товару у всіх контейнерах і комірках, в яких даний товар розташований
- контроль приймання. Задача з контролю приймання призначена для перерахунку новоприйнятого на склад товару
- контроль відвантаження. Задача з контролю відвантаження призначена для перерахунку товару зі складу, що відвантажується, під замовлення клієнта
- контроль якості. Задача з контролю якості призначена для перерахунку і перевірки стану товару на складі. Контроль якості може бути проведено на будь-якій стадії обробки товару: в зоні приймання на товар, що надійшов, в процесі зберігання або відвантаження
На великих складах, що оперують в основному палетним зберіганням, інвентаризація може проводитися "на льоту" з перерахунком палет за кількістю, розташованих в комірках. В даному випадку склад палет може не перераховуватися. Для проведення подібної інвентаризації використовується задача на перерахунок з типом Інвентаризація контейнерів. Для перерахунку товарного складу комірок, контейнерів, або конкретного товару на складі використовується задача на перерахунок з типом Інвентаризація складу контейнерів. Прийнятий на склад товар може бути проконтрольований за кількістю і якістю за допомогою задачі на "Контроль приймання". Відібраний під замовлення клієнта товар також може бути проконтрольований за допомогою задачі на "Контроль відвантаження".
Для перевірки і контролю якості товару на будь-якому етапі складської вантажопереробки може бути проведена процедура Контролю якості. Проведення контролю якості товару, як правило, характерно для продуктових складів, і проводиться окремими співробітниками відділу контролю якості. Процедура контролю та зміни якості на інших складах також застосовується при виявленні бракованого товару і необхідності його списання або утилізації. В результаті проведення даної операції може змінитися статус товару.
Для економії місця в стелажах на складі зазвичай проводиться процедура ущільнення товару. Компресія (або ущільнення) – переміщення товару з кількох комірок в одну з метою більш ефективного використання складських площ. Стратегія компресії включає в себе список алгоритмів компресії і умов їх виконання.
Можливі алгоритми компресії:
В системі передбачений механізм планування автоматичного виконання компресії відповідно до заданого розкладу і необхідної періодичності.
- робота без операторів складу
- онлайн-режим роботи складу
- застосування ТЗД при обробці всіх складських задач
- застосування ТЗД при виконанні допоміжних операцій
- управління задачами складу: класифікація та пріоритизація
- автоматичний розподіл і видача задач
- контроль виконання задач: фіксація виконавця, тривалості, простоїв
- фіксація помилок при виконанні складських задач
- призначення прав доступу в залежності від кваліфікації персоналу і зон доступу
- розрахунок виробітку складського персоналу за обсягом, вагою, кількістю операцій
- аналіз ефективності та продуктивності роботи персоналу (KPI)
- розрахунок необхідної чисельності персоналу на зміну
- управління складською технікою
Функціонал "WMS Логістика. Управління складом" крім автоматизації задач за складською обробкою дозволяє управляти територією, що прилягає до складу. Даний функціонал дозволяє управляти рухом транспортних засобів, що надходять на територію складу, а саме:
- контролювати: реєстрація факту в'їзду і виїзду транспортних засобів на територію складу
- формування і видача перепусток
- визначати стоянкові місця для різних моделей транспортних засобів в автоматичному або ручному режимах
- розклад воріт завантаження/розвантаження. Постановка на ворота з урахуванням моделей транспортних засобів
- контроль ведення вантажно-розвантажувальних робіт
- управління рухом транспортних засобів на складській території
- облік і аналіз графіків прибуття/вибуття ТЗ
- автоматичне призначення вікна завантаження/розвантаження до часу надходження ТЗ на склад
- контроль роботи складу
- монітор керівника складу
- монітор замовлень і задач
- монітор диспетчерів приймання та відвантаження
- монітор ресурсів
- аналітика роботи складу: заповненість, стан залишків, оптимізація зберігання
За фактом обробки складських операцій функціонал системи "WMS Логістика. Управління складом" дозволяє виконати:
- моніторинг стану замовлень і задач до виконання
- аналіз заповнювання складу в розрізі зон і комірок зберігання
- аналіз поточного стану складу в розрізі адресного зберігання
- план-фактний аналіз очікуваного до надходження товару і за фактом прийнятого на склад
- план-фактний аналіз замовленого і відвантаженого товару зі складу
- аналіз виробітку складського персоналу