У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій", на якому будуть розглянуті питання участі в публічних закупівлях, а також буде представлено можливості нового рішення "BAS Комплексне управління підприємством", випущеного на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7.
Лекторій відбудеться в Києві 14 листопада 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У розділі "Методична підтримка користувачів рішень BAS" розпочато публікацію огляду функціональних можливостей конфігурації "BAS Комплексне управління підприємством". У поточному випуску у підрозділі "Огляд функціональності програм "BAS" рекомендуємо ознайомитися з порядком ведення бухгалтерського та управлінського обліку, а також з порядком обліку податкових зобов'язань та виписки податкових накладних. Матеріали підрозділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" усіх користувачів, не залежно від наявності діючого договору ІТС.
Також для користувачів рішення "BAS Комплексне управління підприємством" розпочато публікацію методичних матеріалів в розділі "Методична підтримка користувачів рішень BAS".
Користувачам рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" у розділі "Управління купівлями" рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення операцій комісійної торгівлі у комісіонера.
Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" у розділі "Робота з документами, довідниками і звітами" опубліковано порядок завантаження (вивантаження) даних про номенклатурні позиції та завантаження даних про контрагентів із зовнішніх файлів Excel (xls, xlsx).
У розділі представлено методику заповнення даних про відповідальних осіб організацій і контрагентів для заповнення даних в обліковій документації.
Розділ "Облік основних засобів" доповнено методикою оформлення операцій продажу основних засобів.
У розділі "Заробітна плата" представлено порядок створення нового нарахування плану видів розрахунків "Нарахування" та підготовки інформаційної бази для автоматичного формування платіжних документів на перерахування податків із заробітної плати.
У розділі "Облік витрат" опубліковано методику обліку витрат майбутніх періодів на прикладі оформлення річної передплати на газету.
У розділі "Торговельні операції" опубліковано методики відображення операцій комісійної торгівлі при обліку у комітента та комісіонера.
Підрозділ "Облік ПДВ" розділу "Податковий облік" доповнено методикою складання податкових документів при поставках за ціною нижче бази оподаткування. У матеріалі розглянуто різні варіанти формування таких податкових накладних: формування податкової накладної на суму перевищення за кожною операцією постачання та формування зведеної податкової накладної на суму перевищення в кінці місяця.
У розділі "Сервісні функції" представлено методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою нового сервісу "RDI Serviсe". Сервіс дозволяє оновлювати регламентовану інформацію про ставки податків і зборів, індекси інфляцій, курси валют, класифікатор банків, класифікатор професій, класифікатор КОАТУУ, класифікатор УКТЗЕД, класифікатор ДКПП, класифікатор підстав звільнення за КЗпП та інше.
У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" і "Управління виробничим підприємством для України" у розділі "Звітність, регламентована звітність" оновлено методику заповнення Додатка 8 до Декларації з ПДВ. Питання заповнення скарги в конфігурації залишається актуальним, незважаючи на те, що заповнення і подання скарги не впливає на заповнення "тіла" декларації з ПДВ, тобто не дає покупцеві права відобразити податковий кредит на підставі податкової накладної, в якій допущені помилки в обов'язкових реквізитах.
Користувачам конфігурації "Бухгалтерія для України, (ред. 2.0)" у розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою нового сервісу "RDI Serviсe". Сервіс дозволяє оновлювати регламентовану інформацію про ставки податків і зборів, індекси інфляцій, курси валют, класифікатор банків, класифікатор професій, класифікатор КОАТУУ, класифікатор УКТЗЕД, класифікатор ДКПП, класифікатор підстав звільнення за КЗпП та інше.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра". У матеріалах розглянуто різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Грошові кошти" представлена методика планування фінансів за допомогою звіту "Платіжний календар", який є повноцінним інтерактивним робочим місцем і призначений для виконання фінансового планування і оперативного контролю за виконанням фінансових зобов'язань, а також розробки пріоритетів платіжних операцій. У розділі "Роботи" представлено механізм планування завантаженості виробничих ресурсів підприємства, який дозволяє проаналізувати календарний план виконання робіт, надання послуг, випуску продукції і напівфабрикатів на заданий період (день, тиждень, місяць).
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "листопад 2018 року – жовтень 2019 року".
Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0 і 3.1), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.6), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.4).
Оновлено зовнішню обробку "Управління серверами", яка призначена для настройки і перегляду даних серверів.
Опубліковано вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версії 3.1. У зв'язку з цим, застарілі вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версій 2.2, 2.3, 2.4 і 2.5 додано в архів.
Також пропонуємо ознайомитися з оновленим описом налаштування Microsoft SQL Server для роботи з платформою.
Рубрику "Консультації з питань роботи рішень BAS" доповнено новим розділом, в якому опубліковано відповіді на питання та рекомендації з роботи рішення "BAS Комплексне управління підприємством". Також оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS ERP", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Бухгалтерія".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Розділ "Робота з сервісом "FREDO Звіт" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" доповнено порядком створення заяв щодо ліцензування діяльності, пов'язаної з виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним, спиртом, алкогольними та тютюновими виробами, з метою їх подачі до ДПС. Також опубліковано опис основних функціональних елементів інтерфейсу реєстру акцизних документів.
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.023 – 01.01.025.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
У довіднику "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності" у зв'язку зі змінами в законодавстві актуалізовано підрозділ "Ставки єдиного податку, терміни і порядок сплати" розділу "Єдиний податок у юридичної особи".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", який був присвячений здачі звітності з ПДВ та податку на прибуток. Запис доповідей здійснено 16 жовтня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 37-40 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у листопаді 2019 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.10.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" у розділ "Витрати" додано новий підрозділ "Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)", в якому наведено інформацію про приналежність таких витрат до першої групи власних надходжень бюджетних установ, особливості їх визнання в обліку, про складову витрат та їх відображення в бухгалтерському обліку.
Також у довіднику актуалізовано інформацію підрозділу "Виробничі запаси: облік надходження, наявності та вибуття" у зв'язку зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України від 17.09.2019 р. № 386 "Про затвердження Змін до Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами" в наказ Мінфіну України від 29.12.2015 р. № 1219 "Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено матеріалом "Правила здійснення закупівель відповідно до Угоди про державні закупівлі" у розділі "Угода про державні закупівлі (GPA)". У матеріалі представлено інформацію про загальні принципи формування вимог Угоди, оприлюднення інформації про закупівлі, охоплені Угодою, планування закупівель, вимоги до повідомлень про закупівлі, умови участі, встановлені замовником, подання пропозицій учасниками, селективний тендер, списки багаторазового використання постачальників, строки для подання пропозицій учасниками, переговори, обмежений тендер, електронний аукціон, розгляд тендерних пропозицій, укладання контрактів та публікація інформації, ведення документації, звітів та можливість електронного відстеження, збір і надання статистичних даних.
Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Прикладні рішення 1С:Підприємство 7.7:
Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|