У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Оголошуємо про початок акції "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2019 року по лютий 2020 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2019 р. або січня – лютого 2020 р. Учасники акції отримають у подарунок брендовану надувну подушку з чохлом.
Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці https://its.1c.ua/zima.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску у підрозділі "Огляд функціональності програм "BAS" рекомендуємо ознайомитися з методикою оперативного управління виробництвом. Матеріали підрозділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" усіх користувачів, не залежно від наявності діючого договору ІТС.
Користувачам рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" у розділі "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" рекомендуємо ознайомитися з порядком нарахування оплати за тарифними розрядами.
Для користувачів рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" у розділі "Сервісні функції" представлено методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою нового сервісу "RDI Serviсe". Сервіс дозволяє оновлювати регламентовану інформацію про ставки податків і зборів, індекси інфляцій, курси валют, класифікатор банків, класифікатор професій, класифікатор КОАТУУ, класифікатор УКТЗЕД, класифікатор ДКПП, класифікатор підстав звільнення за КЗпП та інше.
Користувачам конфігурації "BAS Управління торгівлею" у розділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з налаштуваннями обмеження доступу за допомогою груп доступу.
Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" у розділі "Валютні операції" опубліковано основні принципи обліку операцій в іноземній валюті, а також на прикладі розглянуто розрахунок курсових різниць за історичним курсом у разі отримання авансів від покупця.
У розділі "Заробітна плата" представлено методики індексації зарплати співробітників, які працюють за основним місцем роботи та за сумісництвом.
Розділ "Облік витрат" доповнено порядком оформлення завершальних операцій закриття місяця.
У новому розділі "Роздрібна торгівля" представлені способи обліку товарів у роздрібній торгівлі. Підрозділ "Облік ПДВ" розділу "Податковий облік" доповнено методиками:
У розділі "Сервісні функції" опубліковано методику завантаження курсів валют з сайту ІТС. В матеріалі розміщено архів курсів валют, який оновлюється щомісяця та містить інформацію про курси валют за попередній рік (попередній робочий період, рівний року).
У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Управління торговим підприємством для України" в розділі "Розрахунок заробітної плати" опубліковано методику оплати праці за час простоїв. У розділі "Облік малоцінних активів" рекомендуємо ознайомитися з оновленою методикою обліку малоцінних активів.
Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" і "Управління виробничим підприємством для України" оновлено методику пооб'єктного і кількісного обліку малоцінних активів.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Облік запасів" представлено методику планування продажів. А саме, описаний механізм складання планів продажів на наступний місяць, квартал або рік, з деталізацією за номенклатурою і характеристиками, а також замовленнями покупців, що істотно полегшує виконання план-фактного аналізу продажів, який є невід'ємною частиною процесу по управлінню продажами.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "грудень 2018 року – листопад 2019 року".
У рубриці "Консультації з питань роботи рішень BAS" оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Бухгалтерія".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Розділ "Робота з сервісом "FREDO Звіт" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" доповнено порядком роботи з розділом "Користувацькі налаштування комплектів підписів", який призначений для налаштування користувацьких комплектів підписів первинних документів.
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
Зверніть увагу!
FREDO припиняє підтримку роботи сервісів на операційних системах (ОС) Windows XP та Windows Server 2003. Докладніше описано за посиланням https://its.1c.ua/news/487002.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.026 – 01.01.027.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
У зв'язку з набранням чинності наказів Міністерства фінансів України від 16.07.2019 р. № 308 та від 31.05.2019 р. № 226 внесені зміни до підрозділів "Застосування спрощеної системи і відмова від неї" і "Оподаткування, облік і звітність" довідника "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності". У даному довіднику в зв'язку зі змінами в законодавстві, які стосуються питань застосування юридичними особами спрощеної системи оподаткування, також актуалізовано матеріали "Особливості "перехідного" періоду при зміні системи оподаткування", "Переваги і недоліки спрощеної системи" і "Відповідальність платника єдиного податку".
У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано розділ "Колективний договір на підприємстві: (необхідно укладати і в якому порядку)" довідника "Праця і заробітна плата". У даному матеріалі розглянуті питання укладення, реєстрації та внесення змін до колдоговору, зміст колдоговору, регулювання питань оплати праці на підприємстві, охорони праці та відпусток в колективному договорі, а також відповідальність за порушення законодавства про колдоговори.
Оновлені матеріали розділу "Військовий збір" довідника "Праця і заробітна плата". У тому числі оновлено приклади розрахунку і виплати військового збору у конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України". Матеріали також актуальні для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 41-44 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у грудні 2019 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.11.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довіднику "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" актуалізовано інформацію підрозділу "Основні засоби: облік надходження, наявності та вибуття" у зв’язку зі змінами внесеними наказом Мінфіну України від 17.09.2019 р. № 386 "Про затвердження Змін до Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами" в наказ Мінфіну України від 29.12.2015 р. № 1219 "Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами".
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|