У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій", на якому будуть розглянуті актуальні питання обліку ПДВ, ЄСВ, ПДФО та ВЗ. Також буде представлений зарплатний функціонал нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП".
Лекторій відбудеться в Києві 16 січня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2019 року по лютий 2020 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2019 р. або січня – лютого 2020 р. Учасники акції отримають у подарунок брендовану надувну подушку з чохлом.
Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У зв'язку з початком продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/644/) опубліковано Посібник з ведення обліку в конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП", редакція 2.1. Рішення є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності. Дане рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з порядком введення початкових залишків транспортно-заготівельних витрат, що обліковуються на окремих субрахунках рахунків запасів, а також безпосередньо з методикою ведення обліку транспортно-заготівельних витрат. У матеріалах представлено опис та порядок заповнення реквізитів касових ордерів. Також рекомендуємо ознайомитися з методикою відкликання співробітників з відпустки.
Для користувачів рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" представлено порядок налаштування та функціональні можливості підсистеми роздрібної торгівлі, а також порядок відображення операцій роздрібної торгівлі в неавтоматизованій та автоматизованій торгових точках.
Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" опубліковано порядок розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з покупцями, а також на прикладах розглянуто порядок розрахунку курсових різниць за історичним та середньозваженим курсом у разі отримання авансів від покупця, а також у разі оплати після відвантаження. Рекомендуємо ознайомитися з варіантами кадрового обліку та обліку заробітної плати, що реалізовані у програмі, а також з методикою розподілу транспортно-заготівельних витрат. Корисними для ознайомлення будуть методики обліку очікуваного і підтвердженого ПДВ, формування податкових документів за роздрібними операціями, у тому числі за відокремленими підрозділами.
Для користувачів конфігурацій BAS у розділі "Адміністрування інформаційної бази" оновлено порядок установки пароля користувача, методику використання механізму "Дати заборони зміни даних", а також порядок блокування роботи користувачів з налаштуваннями обмеження доступу за допомогою груп доступу.
У зв'язку з початком продажів нового рішення "BAS АГРО. ERP", яке призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/642/), опубліковано Опис галузевої специфіки "BAS АГРО. ERP", що є доповненням до опису конфігурації "BAS ERP".
У поточному випуску користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "CRM" представлена методика розсилки звітів користувачам. Розсилка звітів дозволяє автоматизувати цей процес таким чином, що навіть не запускаючи програму можна отримати в потрібний час готовий звіт на свою електронну пошту або в певний каталог у вигляді файлу, що в свою чергу спрощує роботу для користувачів.
Для розробників конфігурацій оновлено опис особливостей методів менеджера регістра відомостей.
Оновлена демонстраційна конфігурація "Керований додаток" версії 8.3, яка включає демонстраційну конфігурацію мобільного додатка.
Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0 і 3.1), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.6), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.4), "Бібліотека для підключення обладнання" (ред. 1.2).
Пропонуємо ознайомитися з описом і установкою зовнішньої обробки "Налаштування технологічного журналу".
Оновлено опис прапорів трасування для роботи з MS SQL Server, які часто використовуються для діагностики проблем, пов'язаних з продуктивністю.
У рубриці "Консультації з питань роботи рішень BAS" оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Бухгалтерія".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Розділ "Робота з сервісом "FREDO Звіт" рубрики "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" доповнено порядком заповнення та подання Звіту з єдиного соціального внеску.
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.028 – 01.01.029.
У довіднику "Користувачам сервісів ІТС" розпочато публікацію матеріалів нового розділу "Сервіс електронного документообміну FlyDoc". У ньому представлені методичні матеріали з опису налаштувань та функціональних можливостей сервісу FlyDoc, а також відповіді на найпоширеніші питання роботи у сервісі.
Матеріали розділу "Сервіс електронного документообміну FlyDoc" будуть знаходитися у відкритому доступі до кінця січня 2020 року. У подальшому для доступу до матеріалів знадобиться наявність діючого договору ІТС рівня ПРОФ.
Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Розділ "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)" довідника "Праця і заробітна плата" доповнено новим матеріалом "Обчислення ЄСВ виходячи з розміру мінімальної зарплати". У даному матеріалі розглянуто порядок обчислення ЄСВ залежно від розміру нарахованої працівникам зарплати (доходу) в найбільш поширених ситуаціях, а також особливості його відображення в Звіті з ЄСВ. Також розділ доповнено матеріалом "Особливості обчислення ЄСВ для сумісників", в якому розглянуто особливості обчислення ЄСВ, порядок відображення інформації про працівників-сумісників, нараховані їм виплати і суми внеску в Звіті з ЄСВ.
Крім цього, у зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано такі підрозділи розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)":
У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано розділ "Спрощена система оподаткування і ПДВ" довідника "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 45-47 за 2019 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у січні 2020 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору", а саме у розділ "Витрати", додано новий підрозділ "Інші витрати за обмінними операціями", в якому наведено інформацію про особливості визнання та оцінки інших витрат, відображення їх у бухгалтерському обліку та звітності.
У довіднику "Закупівлі за державні кошти" розділ "Договір про закупівлі" доповнено новим матеріалом, в якому наведено проект договору підряду, який можливо застосовувати замовникам для таких видів робіт, як нове будівництво, реконструкція будівель і споруд, їх технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Також довідник доповнено матеріалами "Вимоги до формування тендерної документації в Угоді про державні закупівлі СОТ" та "Умови щодо взаємодії сторін в Угоді про державні закупівлі СОТ" у розділі "Угода про державні закупівлі (GPA)". У матеріалах представлено опис необхідної інформації, передбаченої в Угоді, що дозволить постачальникам готувати і подавати відповідні тендерні пропозиції, замовникам вносити зміни до тендерної документації, встановлювати технічні специфікації до предмета закупівлі, дотримуватись визначених правил щодо взаємодії сторін стосовно надання та нерозголошення інформації, а також забезпечувати сторонами процедури внутрішнього контролю за перебігом охопленої цією Угодою процедури закупівлі. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|