У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на семінар "Лекторій", на тему "ЗВІТУЄМОСЬ ЗА 2019 РІК. Фінансова звітність. Дисконтування. Податок на прибуток", який відбудеться в Києві 19 лютого 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2019 року по лютий 2020 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2019 р. або січня – лютого 2020 р. Учасники акції отримають у подарунок брендовану надувну подушку з чохлом.
Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці.
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У розділі "Методична підтримка користувачів рішень BAS" розпочато публікацію огляду функціональних можливостей конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП".
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися із загальною методикою введення початкових залишків в інформаційну базу. Цікавими для ознайомлення будуть методики введення початкових залишків запасів за собівартістю, а також взаєморозрахунків із контрагентами.
Рекомендуємо ознайомитися з методиками ведення обліку та прикладами оформлення операцій у іноземній валюті. У поточному випуску опубліковано методику розрахунку курсових різниць при переоцінці розрахункового рахунку. Представлено варіанти розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з постачальниками, а також наведено приклади розрахунку курсових різниць за історичним та середньозваженим курсом у різних випадках.
Опубліковано основні принципи "ручного" відображення окремих господарських операцій, у тому числі з використанням "типових" операцій, для яких не передбачені спеціальні документи програми. Описана можливість коригування автоматично сформованих господарських операцій.
Корисним для ознайомлення буде порядок використання декількох одиниць виміру для однієї номенклатури. Наприклад, для зручності заповнення кількості та цін у документах придбання, якщо одиниця виміру в документі постачальника відрізняється від одиниці виміру, прийнятої для внутрішнього обліку.
Також опубліковано методику завантаження курсів валют у конфігурацію, у тому числі описана можливість завантаження курсів валют з сайту ІТС.
Для користувачів конфігурації "BAS Бухгалтерія" представлені сервісні можливості документа "Нарахування зарплати".
Користувачам конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з оновленими методиками налаштування кадрового обліку та розрахунку зарплати, налаштування виробничого календаря, а також з методикою компенсації за затримку виплати зарплати.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" оновлено деякі початкові настройки роботи в інформаційній базі, методику планування витрат грошових коштів за вказаним у замовленні постачальника графіком оплати товарів, а також методику завантаження курсів валют в інформаційну базу, у тому числі описана можливість завантаження курсів валют з сайту ІТС.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "лютий 2019 р. – січень 2020 р.".
У поточному випуску користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра". У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Грошові кошти" представлені настройки і порядок обліку еквайрингових операцій.
Для розробників конфігурацій оновлено демонстраційну конфігурацію "Керований додаток" версії 8.3, яка включає демонстраційну конфігурацію мобільного додатка. Також оновлено демонстраційну конфігурацію "Діаграми".
Корисним для ознайомлення буде оновлений опис технології створення зовнішніх компонент.
Рубрику "Консультації з питань роботи рішень BAS" доповнено новим розділом, в якому опубліковано відповіді на питання та рекомендації з роботи рішення "BAS Бухгалтерія КОРП". Також оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішення "BAS Бухгалтерія".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.01.030, 01.01.031 та 01.02.001.
Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" доповнено описом інтерфейсу робочої області для роботи з документами. У розділі представлені основні операції, які виконуються з електронними документами, а також налаштування відображення документів на робочому столі FlyDoc. Опубліковано порядок налаштування підписів для певного типу документа.
Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Напередодні складання річної фінансової звітності підприємства актуалізовано матеріал "Загальні відомості про фінансову звітність" розділу "Фінансова звітність" довідника "Регламентована звітність". У ньому мова йде про склад фінансової звітності, порядок її складання та подання, а також відповідальність за неподання.
Також у довіднику, у зв'язку з останніми змінами законодавства, актуалізовано підрозділ "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" розділу "Звітність до фондів і центрів зайнятості".
У підрозділі "Додаток 7: Річний перерахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних операціях (Д7)" розділу "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність" актуалізовано порядок проведення річного перерахунку частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних операціях.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", який був присвячений ПДВ, ЄСВ і зарплатним новаціям. Запис доповідей здійснено 16 січня 2020 року в Києві. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 1-2 за 2020 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у лютому 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.01.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у підрозділі "Проекти договорів" розділу "Договір купівлі-продажу (поставки)", в якому наведено проект договору купівлі-продажу (поставки), який може застосовуватися замовниками (органами державної влади) під час придбання товарів для забезпечення своєї діяльності або замовниками (державними підприємствами) для придбання товарів з метою використання їх у підприємницькій діяльності. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
У довіднику "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" опубліковано матеріали нового розділу "Фінансові активи". У ньому наведено інформацію про відкриття та класифікацію рахунків в органах Казначейства, випадки відкриття позабюджетних рахунків, бухгалтерський облік грошових коштів на рахунках, відображення інформації в облікових регістрах та у звітності.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|