У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Кожному користувачеві, який в квітні 2020 року має діючий договір ІТС ПРОФ (платний, пільговий на 3 місяці або пільговий за схемою 8 + 4), надається один місяць підтримки ІТС ПРОФ у подарунок. Реєстрація акційних договорів ІТС ПРОФ на 1 (один) місяць буде виконана автоматично. Ніяких додаткових дій з боку користувачів і партнерів не вимагається.
Суперпропозиція для користувачів систем для автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.
Акція триває з 06.04.2020 р. до 30.04.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць.
У зв'язку із запровадженням карантину через поширення COVID-19 у період з 18.03.2020 р. до 24.04.2020 р. Лінія консультацій та Центр Ліцензування переходять на віддалений режим роботи, тому телефони цих служб не працюватимуть. Консультації надаватимуться тільки електронною поштою. Про будь-які зміни повідомимо додатково. Детальніше
Піклуючись про ваше здоров'я, а також дотримуючись вимог карантину, повідомляємо про те, що в квітні 2020 року сувеніри ділового призначення не будуть видаватися користувачам, які мають діючий договір ІТС ПРОФ. В якості заміни користувачі ІТС ПРОФ із договором, діючим у квітні 2020 року, отримають додатковий місяць підтримки (див. вище інформацію про акцію "ІТС протикоронавірусу").
Запрошуємо на онлайн-семінари "Лекторій":
Онлайн-семінари БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторії можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування заробітної плати працівникам, які працюють за договором цивільно-правового характеру, а також з методикою відображення взаєморозрахунків із контрагентами у формі 1ДФ.
Для користувачів рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" представлено методику відображення операцій за короткостроковими кредитами і позиками, а також оформлення овердрафту (короткострокового кредиту банку). Опубліковано порядок заповнення кодів товарів і послуг у податкових документах і методику формування зведеної податкової накладної за постачаннями, які мають безперервний або ритмічний характер. Також рекомендуємо ознайомитися з порядком відображення господарських операцій за допомогою довідника кореспонденцій рахунків та варіантами роботи з журналами документів і довідниками (друк, відбір, сортування та настройка списку).
Користувачам конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування щомісячної надбавки за вислугу років. Корисними для ознайомлення будуть актуалізовані методики оформлення прийому на роботу, виплати винагороди за договором ЦПХ та звільнення співробітників.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" опубліковано методики формування касової книги та розподілу амортизації необоротних активів за кількома рахунками, статтями витрат або підрозділами.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" опубліковано настройки колонтитулів типових бухгалтерських звітів.
Для користувачів конфігурацій "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею" та "BAS Роздрібна торгівля" представлено можливість відображення автосуми в звітах і друкованих формах.
Користувачам конфігурацій "BAS" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Serviсe", а також з механізмом повнотекстового пошуку даних.
У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій актуалізовано методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Service".
Користувачам конфігурацій "Зарплата і Управління Персоналом" і "Управління виробничим підприємством" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою введення залишків невикористаних відпусток.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "квітень 2019 р. – березень 2020 р.".
Для розробників конфігурацій оновлено опис, а також сама універсальна обробка "Вивантаження та завантаження даних XML", яка проводить повне або часткове вивантаження даних інформаційної бази у файл у форматі XML. У розділі оновлена зовнішня обробка "Групова зміна реквізитів", яка дозволяє масово змінювати реквізити і табличні частини в обраних довідниках і документах.
Також рекомендуємо ознайомитися з вимогами до розробки драйверів для підключення обладнання (версія 3.2).
Для адміністраторів конфігурацій оновлено список індексів таблиць бази даних, які створюються системою, а також методика розміщення даних системи.
Розробникам і адміністраторам конфігурацій рекомендуємо ознайомитися з порядком перевірки дати на порожнє значення. Також у розділі оновлена зовнішня обробка "Універсальні підбір і обробка об'єктів".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Робота в сервісі "FREDO Звіт" оновлено методику роботи з модулем "Реєстр бланків", в якому доступні шаблони (бланки) всіх форм звітності сервісу "FREDO Звіт".
Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO"" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версію "FREDO": 01.02.005.
У довіднику "Сервіс електронного документообміну FlyDoc" розділу "Користувачам сервісів ІТС" опублікована Інструкція з роботи у сервісі. В ній можна ознайомитись з описом функціональних можливостей, налаштуваннями та безпосередньо з порядком роботи у сервісі FlyDoc.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Податкова декларація з ПДВ" розділу "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність".
Також у довідник додано матеріали з описом алгоритмів заповнення фінансової звітності малих підприємств, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності і мікропідприємств. Малі підприємства та представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності представляють "Фінансову звітність малого підприємства" в складі "Балансу" (форма № 1-м) і "Звіту про фінансові результати" (форма № 2-м). Мікропідприємства, в тому числі платники єдиного податку третьої групи, представляють "Фінансову звітність мікропідприємства": "Баланс" (форма № 1-мс) і "Звіт про фінансові результати" (форма № 2-мс). Алгоритм заповнення зазначених форм наведено в розділі "Спрощена фінансова звітність" довідника "Регламентована звітність".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У зв'язку зі змінами в законодавстві актуалізовано підрозділ "Мінімальна зарплата, прожитковий мінімум і інші показники" розділу "Бухгалтеру на замітку" довідника "Коментарі до нормативних документів і роз'яснень. Довідкова інформація".
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 7-10 за 2020 рік.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у квітні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.03.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга". У ній опубліковано актуальні версії нормативних документів (ПКУ, Закон № 2464) з урахуванням змін, внесених у зв'язку з пандемією COVID-19.
У довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору", а саме у розділ "Фінансові активи", додано новий матеріал "Дебіторська заборгованість". У ньому наведено інформацію про види дебіторської заборгованості; визнання в обліку та особливості відображення окремих видів дебіторської заборгованості; бюджетні обмеження стосовно попередньої оплати; бухгалтерський облік та інвентаризацію; списання дебіторської заборгованості, строк позовної давності якої минув.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом у розділі "Договір про закупівлю", в якому представлено інформацію про застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України під час укладання договорів купівлі-продажу та поставки у сфері публічних закупівель. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам сфери публічних закупівель.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа Bussiness Automation Software:
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|