У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Суперпропозиція для користувачів систем для автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.
Акція триває з 06.04.2020 р. до 31.05.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць. Детальніше
У зв’язку із дією карантину через поширення COVID-19 у період з 18.03.2020 р. до 22.05.2020 р. Лінія консультацій та Центр Ліцензування перейшли на віддалений режим роботи, тому телефони цих служб не працюють. Консультації надаються тільки електронною поштою. Про будь-які зміни повідомимо додатково. Детальніше
Піклуючись про ваше здоров'я, а також дотримуючись вимог карантину, повідомляємо про те, що в травні 2020 року сувеніри ділового призначення не будуть видаватися користувачам, які мають діючий договір ІТС ПРОФ.
Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "Основні засоби та нематеріальні активи: простій через карантин, консервація, ремонт, ліквідація, оренда", який відбудеться 28 травня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску у відкритому розділі "Огляд функціональності програм BAS" для користувачів рішення "BAS Документообіг КОРП" представлено опис можливостей віддаленої роботи, які включені до поставки антикризового комплекту на додаток до основних можливостей рішення.
Для користувачів рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" представлено методику списання загальновиробничих витрат, а також способи виправлення помилок, що виникають при розрахунку собівартості.
Рекомендуємо ознайомитися з порядком ведення взаєморозрахунків із контрагентами "за договором у цілому" і "за документами розрахунків". Опубліковано методику придбання ТМЦ у постачальника з оплатою через підзвітну особу, а також методику обліку бланків суворої звітності.
Для користувачів представлено методики ведення обліку у роздрібній торгівлі, а саме: реалізації товарів у неавтоматизованій торговій точці; встановлення цін і переоцінки товарів у роздрібній торговій точці при обліку по продажній вартості; розрахунку торговельної націнки; розрахунків платіжними картками; обліку акцизного податку при роздрібних продажах.
Опубліковано порядок виконання операцій з рахунками непідтвердженого ПДВ у кінці періоду та методику постачання товарів/послуг, звільнених від оподаткування. Представлено загальний порядок нарахування та перерахування до бюджету інших (неавтоматизованих) податків.
Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методиками виплати авансу фіксованою сумою та за відпрацьований час.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування оплати за роботу в святкові та вихідні дні.
Для користувачів "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" корисною для ознайомлення буде методика введення початкових залишків за розрахунками з працівниками.
Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" також рекомендуємо ознайомитися з порядком та прикладами відображення відпустки для догляду за дитиною та оплати за надурочну роботу, з методикою обліку права на відпустку, введення і розрахунку залишків відпусток.
Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" представлено порядок внесення залишків заборгованостей по комісійній винагороді, а також відображення операцій комісійної торгівлі при обліку у комітента.
Опубліковано методику відображення збирання (розбирання) товарів та актуалізовано методику проведення ремонту основних засобів.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра". У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу.
У поточному випуску в розділі "Робота з довідниками і документами, сервісні функції" представлена методика настройки облікових записів, яка дозволяє відправляти і отримувати листи по електронній пошті, наприклад, друковані форми, які формуються в програмі.
У розділі "Аналіз діяльності підприємства" опублікована методика фінансового планування і аналізу, а саме описані інструменти, які дозволяють оцінити рентабельність бізнесу і управляти його розвитком.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "травень 2019 р. – квітень 2020 р.".
Для розробників конфігурацій оновлена зовнішня обробка "Налаштування технологічного журналу", яка призначена для створення і редагування конфігураційного файлу технологічного журналу.
Пропонуємо ознайомитися зі способами побудови відмовостійкого кластеру PostgreSQL, а також з методикою налаштування зовнішньої синхронізації на PostgreSQL для механізму копій баз даних.
Цікавими для ознайомлення будуть покрокові налаштування підключення популярних провайдерів маркерів входу до облікових записів користувачів.
Також у розділі опублікована методика підключення до серверу налагодження через https.
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Робота в сервісі "FREDO Звіт" актуалізовано порядок роботи з довідниками державних органів.
У розділі "Робота в сервісі "FREDO ДокМен" опубліковано методику створення універсального документа із вкладеннями.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.02.006 – 01.02.008.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Розділ "Податкова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнено матеріалом "Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (звітний період – квартал)". У ньому розглянуті особливості складання "квартальної" податкової декларації з прикладом.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У зв'язку зі змінами в законодавстві актуалізований підрозділ "Праця і заробітна плата", а також підрозділ "Звітність (види, терміни подання та ін.)" в частині статистичної та фінансової звітності розділу "Бухгалтеру на замітку" довідника "Коментарі до нормативних документів і роз'яснень. Довідкова інформація".
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 11-12 за 2020 рік.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у травні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.04.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено актуальними матеріалами у новому розділі "Закупівлі в період запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)". В матеріалах представлено інформацію про зміни в організації закупівель в період карантину, а саме введення уповноваженої замовником особи для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, функції уповноваженої особи з набранням чинності нової редакції Закону про публічні закупівлі, діяльність спеціалізованих організацій, особливості закупівель в період карантину та закупівель для заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби COVID-19. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам сфери публічних закупівель.
У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" додано новий підрозділ "Внутрівідомче переміщення активів" у розділи "Фінансові активи" і "Зобов’язання". У ньому наведено інформацію про рахунки бухгалтерського обліку операцій внутрішнього переміщення активів, особливості внутрівідомчого переміщення основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та запасів, кореспонденція субрахунків та відображення у звітності.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Типові конфігурації для Business Automation Software:
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|