У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Новиною від 20.05.2020 року було оголошено про:
Всі договори, які починаються до зазначеного місяця підвищення цін, діють до закінчення договору без додаткових доплат. Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" при укладанні чергового договору "ІТС ПРОФ" отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Детальніше про склад пакетів онлайн-сервісів ІТС, умови їх розповсюдження, ціни і програми лояльності описано в зазначеній вище новині.
Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "ЗЕД-2020: експорт, імпорт, облік валюти та валютний нагляд", який відбудеться 11 червня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методиками введення початкових залишків малоцінних активів, об'єктів будівництва, нематеріальних активів та основних засобів. Також представлена методика оформлення модернізації основних засобів з попереднім накопиченням витрат на модернізацію.
Опубліковано методику повернення товарів постачальнику з описом різних варіантів наступних подій: повернення грошових коштів постачальником та повторне відвантаження товарів. Представлено порядок та приклад відображення взаєморозрахунків за розрахунковими документами без виділення авансів.
Для користувачів представлено методики ведення обліку у роздрібній торгівлі, а саме: повернення товарів постачальнику з роздрібних торгових точок, повернення товарів у неавтоматизовані торгові точки, реалізація товарів з автоматизованих та неавтоматизованих торгових точок.
Актуалізовано механізм формування податкових документів за роздрібними операціями. Представлено порядок виправлення помилок вхідного ПДВ минулого та поточного періодів.
Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методиками нарахування і виплати основної щорічної відпустки, а також нарахування відпускних за рахунок резерву.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою обліку стажу загального характеру, з порядком підготовки інформаційної бази для автоматичного формування платіжних документів на перерахування податків із заробітної плати, а також із актуалізованими методиками оплати простоїв, розрахунку і виплати авансу, виплати заробітної плати.
Для користувачів рішень "BAS" описано, як визначити, в якій конфігурації вони працюють, у типовій чи у зміненій. Також представлено оновлені методики налаштування та роботи з регламентними завданнями і управління користувацькими настройками.
У поточному випуску для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" ред. 2.0 оновлено методику модернізації основних засобів.
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу.
У поточному випуску у розділі "CRM" описано механізм роботи з лідами, тобто з потенційними клієнтами, які проявили інтерес до продукції чи послуг підприємства.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "червень 2019 р. – травень 2020 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен" опубліковано методику роботи з реєстром первинних документів.
Розділ "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.02.009 – 01.02.010.
У рубриці "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" розділ "Налаштування модулю" доповнено методикою роботи з механізмом "Монітор регламентних завдань", у якому передбачена можливість додавати завдання на виконання. Представлено порядок завантаження факсиміле для сертифікату підписання та порядок використання індивідуальних шаблонів користувача для відправки їх контрагентам. Також рекомендуємо ознайомитися з методикою підключення додаткової бази даних MS SQL для зберігання електронних документів окремо від основної бази даних та з функціоналом, що дозволяє приховати колонки або змінити їх розташування у реєстрі первинних документів на робочому столі за допомогою "Конфігуратора таблиці".
Розділ "Робота з документами" доповнено порядком настройки розширеного відбору документів та методикою повторної відправки контрагенту документа, якщо його було відхилено або заблоковано контрагентом.
Рубрику "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.
Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
До уваги користувачів пропонуємо оновлений довідник "ПДВ: правила оподаткування та облік". Матеріали, що пропонуємо сьогодні, містять відповіді на основні питання, пов’язані зі складанням податкової накладної в електронній формі та заповненням її основних реквізитів (див. підрозділи "Податкова накладна: загальні правила складання" та "Електронна податкова накладна" розділу "Податкова накладна та її замінники"). Не оминули увагою й питання реєстрації податкових накладних в ЄРПН (див. розділ "Єдиний реєстр податкових накладних"). До того ж окремо розглянуто документи, які слугують замінниками податкової накладної (див. підрозділ "Замінники" податкової накладної" розділу "Податкова накладна та її замінники").
Також у довіднику представлено порядок роботи з податковими накладними у типовому рішенні "BAS Бухгалтерія". А саме, розглянуто загальні правила заповнення податкової накладної, порядок заповнення обов’язкових реквізитів та замінників податкової накладної.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Звітність (види, терміни подання та ін.)" в частині податкової звітності та звітності з ЄСВ, а також підрозділ "Об'єкти обліку" довідника "Бухгалтеру на замітку".
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 13-20 за 2020 рік.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у червні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.05.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим актуальним розділом "Переговорна процедура закупівлі за новими правилами (з 19.04.2020 р.)", в якому викладено важливу інформацію про застосування переговорної процедури, а саме: подання учасниками документально підтвердженої інформації та її відповідність кваліфікаційним критеріям, забезпечення та підстави для виняткового застосування переговорної процедури, підстави для відміни переговорної процедури закупівлі та інше. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділ "Доходи" додано новий підрозділ "Доходи за необмінними операціями", в якому викладено матеріал про класифікацію доходів від необмінних операцій, їх визнання та оцінку, бухгалтерський облік відповідно до Типової кореспонденції та розкриття інформації у фінансовій звітності.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
ІТС ПРОФ
|
||
|
12 міс.
|
6450
|
|
6 міс.
|
3450
|
|
3 міс.
|
1800
|
|
окремий випуск
|
1200
|
|
із щомісячною оплатою
|
600
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
3810
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)
|
510
|
ІТС ТЕХНО
|
||
|
12 міс.
|
4500
|
|
6 міс.
|
2400
|
|
із щомісячною оплатою
|
420
|
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
900
|
|
від 6 до 10
|
810
|
|
від 11 до 20
|
720
|
|
від 21 до 50
|
630
|
|
від 51 до 100
|
540
|
|
більше 100
|
450
|
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
180
|
|
доплата за 2 місяці
|
360
|
|
доплата за 3 місяці
|
540
|
|
доплата за 4 місяці
|
720
|
|
доплата за 5 місяців
|
900
|
|
доплата за 6 місяців
|
1080
|
|
доплата за 7 місяців
|
1260
|
|
доплата за 8 місяців
|
1440
|
|
доплата за 9 місяців
|
1620
|
|
доплата за 10 місяців
|
1800
|
|
доплата за 11 місяців
|
1980
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
ІТС ПРОФ на 12 місяців
|
5700
|
6090
|
6270
|
6390
|
ІТС ПРОФ на 6 місяців
|
3000
|
3150
|
3300
|
3390
|
ІТС ПРОФ на 3 місяці
|
1560
|
1650
|
1710
|
1770
|
ІТС ПРОФ на 1 місяць
|
900
|
990
|
1080
|
1170
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|