У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Новиною від 20.05.2020 року було оголошено про:
Всі договори, які починаються до зазначеного місяця підвищення цін, діють до закінчення договору без додаткових доплат. Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" при укладанні чергового договору "ІТС ПРОФ" отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Детальніше про склад пакетів онлайн-сервісів ІТС, умови їх розповсюдження, ціни і програми лояльності описано в зазначеній вище новині.
Запрошуємо на онлайн-семінари "Лекторій":
Онлайн-семінари БЕЗКОШТОВНІ для користувачів пакетів онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" та "Тех.підтримка"!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторії можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методиками введення початкових залишків незавершеного виробництва.
Також для користувачів представлено загальну методику нарахування амортизації необоротних активів та наведено приклади нарахування амортизації за методами, що передбачені П(С)БО 7.
Цікавими для ознайомлення будуть методики включення послуг внутрішніх підрозділів до собівартості продукції та надання послуг виробничого характеру контрагентам.
Рекомендуємо ознайомитися з описом типових помилок обліку, що впливають на коректність відображення взаєморозрахунків з контрагентами, та методикою аналізу термінів виникнення заборгованості на певну дату.
Опубліковано механізм заповнення податкової накладної номенклатурним складом пропорційно сумі зобов'язань і тільки за обраною номенклатурою. Описано нюанси оформлення операції надання послуг нерезиденту на території України.
Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з методиками нарахування доплати за роботу у вечірній і нічний час, обліку депонованої заробітної плати та утримань (аліменти, профспілковий внесок та ін.), а також виплати заробітної плати співробітникам організації із відображенням перерахування податків і внесків.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування співробітникові окладу і відрядного заробітку.
Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" актуалізовано методики нарахування амортизації необоротних активів.
У зв'язку з початком продажів рішення "Business automation software for small company. PROF" (див. http://unionba.com.ua/news/683) опубліковано Посібник з ведення обліку в рішенні "Business Automation Software. Малий бізнес".
Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу.
У поточному випуску у розділі "Грошові кошти" представлена методика продажу товарів в кредит у роздрібній торгівлі.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "липень 2019 р. – червень 2020 р.".
Для розробників конфігурацій оновлено методику перекладу конфігурацій на платформу "1С:Підприємство 8.3" без режиму сумісності з версією 8.2.
Оновлено опис технології створення зовнішніх компонент.
У розділі "Універсальні звіти і обробки" оновлено зовнішню обробку "Перетворення журналу дій користувача", яка призначена для перетворення журналу дій користувача в програму на вбудованій мові.
Пропонуємо ознайомитися з оновленим описом конфігурації "ГітКонвертер", а також із самою конфігурацією, яка призначена для односторонньої синхронізації сховища конфігурації з репозиторієм Git і подальшим переходом на розробку в 1C:Enterprise Development Tools зі збереженням історії.
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен"" опубліковано порядок багатостороннього обміну документами, який дозволяє відправляти документи вказаній кількості отримувачів у визначеному порядку. Також представлено обмін первинними документами з контрагентами, а саме особливості підписання, відправки, погодження та відхилення документів.
Розділ "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.001 – 01.03.003.
Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" доповнено порядком налаштування механізму формування облікових документів на основі електронних документів. Представлено методики відправки посилання на документ контрагенту та прив’язки електронних документів до існуючих облікових документів.
Розділ "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.
З моменту попереднього огляду випущено версію "FlyDoc" 1.1.3.9.
Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету "ІТС ПРОФ".
Задати питання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Зверніть увагу, з липня 2020 р. користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ", можуть щомісячно ставити запитання аудитору. Детальніше
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Адміністрування податків і зборів. Перевірки" доповнено новим матеріалом "Інспекційні відвідування Держпраці: перевірки дотримання законодавства про працю роботодавцями". У цьому матеріалі розглянуто основні питання проведення перевірок інспекторами Держпраці, зокрема, підстави для проведення перевірок, обов’язковість наявності службового посвідчення в інспектора праці, тривалість перевірки, повноваження інспектора праці та права роботодавця, оформлення документів за результатами перевірки тощо.
У розділі "Найбільш значущі для бухгалтера зміни законодавства" довідника "Коментарі до нормативних документів і роз'яснень. Довідкова інформація" перелік основних норм законодавства, що вступили в силу в 2020 році, доповнено новою інформацією про основні зміни в частині ПДВ, податку на прибуток, ПДФО, ЄСВ, єдиного податку, загальних питань підприємництва та соціальної сфери.
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізований підрозділ "Первинна документація" довідника "Бухгалтеру на замітку".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій" від 11 червня 2020 року, який був присвячений ЗЕД (експорту, імпорту, обліку валюти та валютному нагляду).
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" та "Тех.підтримка".
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 21-24 за 2020 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у липні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.06.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділ "Витрати" додано новий підрозділ "Витрати за необмінними операціями", в якому наведено інформацію про елементи та економічну суть витрат за необмінними операціями, визнання в обліку, відображення на рахунках бухгалтерського обліку, аналітичний облік та відображення у звітності.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим актуальним матеріалом "Спрощені закупівлі", в якому викладено інформацію про вартісні межі застосування спрощених закупівель, відповідального за організацію, проведення та планування спрощених закупівель, етапи здійснення, оголошення, період уточнення, подання пропозицій учасниками, аукціони, розкриття та відхилення пропозицій, укладення договору з переможцем, зміни до договору, звітування та оскарження у спрощених закупівлях, контроль та відповідальність при проведенні спрощених закупівель. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Типові рішення "1С:Підприємство 8":
Типові рішення "1С:Підприємство 7.7":
Форми звітності "1С:Підприємство 7.7":
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
900
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс. або
пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Вид договору
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
1200
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
102
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")
|
240
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
21
|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць
|
51
|
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії
|
360
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
|
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
|
2500
|