У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Новиною від 20.05.2020 року було оголошено про:
Всі договори, які починаються до зазначеного місяця підвищення цін, діють до закінчення договору без додаткових доплат. Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" при укладанні чергового договору "ІТС ПРОФ" отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Детальніше про склад пакетів онлайн-сервісів ІТС, умови їх розповсюдження, ціни і програми лояльності описано в зазначеній вище новині.
Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "Практика оподаткування ПДФО та військовим збором у 2020 році. Соціальне страхування та звітність з ЄСВ", який відбудеться 13 серпня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів пакетів онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "Бухгалтерський"!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою оприбуткування безоплатно отриманих товарно-матеріальних цінностей.
Також для користувачів представлено методику оприбуткування та введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів. Цікавою для ознайомлення буде методика введення в експлуатацію основного засобу, що складається з окремих комплектуючих.
Рекомендуємо ознайомитися з методиками та прикладами випуску декількох найменувань готової продукції за однією номенклатурною групою, випуску одного найменування готової продукції за однією номенклатурною групою, а також з методикою обліку браку.
Цікавим для ознайомлення буде порядок повернення товарів покупцем, в якому основну увагу приділено взаєморозрахункам з контрагентом-покупцем у випадку повторного відвантаження товарів та у випадку повернення оплати покупцеві.
Для користувачів представлено порядок завантаження ХМL-файлів і автозаповнення вхідних податкових накладних, а також методику обліку ПДВ за касовим методом.
Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з порядком нарахування і виплати допомоги по вагітності та пологах, методиками оплати праці в святковий і неробочий день та нарахування премії (щомісячної, щоквартальної, за підсумками роботи за рік) працівникам підприємства. Також представлено порядок налаштування виробничого календаря, який використовується в підсистемі розрахунку заробітної плати.
Користувачам програм "BAS Бухгалтерія КОРП", "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення взаєморозрахунків з контрагентами для коректного заповнення звіту за формою 1ДФ.
Для користувачів рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" опубліковано порядок реєстрації доплат за суміщення професій, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника та збільшення обсягу робіт, а також методику оплати основної щорічної відпустки.
Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" представлено порядок введення початкових залишків нематеріальних активів.
У зв'язку з початком продажів рішення "BAS Малий бізнес" (див. новину) розпочато публікацію методичних матеріалів з роботи у даному рішенні. Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" представлена інформація, яка дозволяє ознайомитися з основними можливостями та призначенням програмного продукту. Також представлена методика введення початкових залишків за різними розділами обліку. У розділі "Торговельні операції" опубліковано механізм налаштування розподілу продажів, який дає можливість розподілити товари по чеках залежно від групи або категорії номенклатури.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "серпень 2019 р. – липень 2020 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS Будівництво. Бухгалтерія", яке призначене для ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах будівельної галузі і дозволяє автоматизувати повний інвестиційний цикл діяльності підприємств інвестора, замовника або підрядника (див. новину), на сайті ІТС у розділі "Документація" опубліковано Посібник користувача редакції 2.1 прикладного рішення BAS Будівництво. Бухгалтерія.
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен" оновлено методику роботи з реєстром документів довільного формату, який призначений для імпорту у програму будь-яких файлів для підписання електронним підписом (ЕП) та відправки на довільні електронні адреси.
Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.004 – 01.03.006.
Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" доповнено методиками роботи з документами. А саме, представлено методики додавання вкладень до електронних документів, підписання документів за допомогою захищених носіїв, повторної відправки квитанції, а також створення запиту про стан реєстрації певного документа в ЄРПН.
Розділ "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.
Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Зверніть увагу, з липня 2020 р. користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ", а з серпня 2020 р. користувачі, які мають діючий договір "Бухгалтерський", можуть щомісячно ставити запитання аудитору. Детальніше
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
У довіднику "ПДВ: правила оподаткування та облік" у розділі "Імпортно-експортні операції" опубліковано новий матеріал "Імпорт товарів (операції з ввезення товарів на митну територію України)". У ньому представлено порядок нарахування та сплати "імпортного" ПДВ, відображення податкового кредиту та інше. Також у довіднику у новому матеріалі "База оподаткування" представлено порядок визначення бази оподаткування ПДВ під час здійснення окремих операцій.
Законом України 12.12.2019 р. № 378-IX "Про внесення змін до Кодексу законів про працю України" внесено зміни до ст.265 КЗпП, якими істотно зменшені (змінені) розміри штрафних санкцій за порушення вимог трудового законодавства. У зв'язку з цим, а також іншими змінами законодавства, актуалізовано розділ "Відповідальність за порушення законодавства про працю" довідника "Праця і заробітна плата".
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізований підрозділ "Обов'язкові платежі (податки, збори та ЄСВ)" в частині єдиного внеску, ПДФО та єдиного податку довідника "Бухгалтеру на замітку".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінарів "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 25-28 за 2020 рік.
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у серпні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.07.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Планування закупівель". У ньому викладено інформацію, яку повинен містити річний план закупівель, інформацію про оприлюднення та організаційні питання створення річного плану закупівель, ринкові консультації, формування потреби у відповідних товарах, роботах і послугах, внесення змін, планування закупівель у перехідний період редакції Закону "Про публічні закупівлі".
Також у довіднику опубліковано новий розділ "Підстави для відхилення учасника, передбачені статтею 17 Закону № 922", в якому представлено інформацію про формування вимог тендерної документації замовником, подання підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника, право замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, строки подання документів для підтвердження відсутності підстав, інше. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділ "Нефінансові активи" додано новий підрозділ "Капітальні інвестиції", в якому наведено інформацію про визначення капітальних інвестицій, визнання їх в обліку, відображення на рахунках бухобліку та у фінансовій звітності.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:
Галузеві рішення Business Automation Software:
Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":
Типові рішення "1С:Підприємство 8":
Галузеві рішення "1С:Підприємство 8":
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
900
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс.
або пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
|
5900
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
250
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
|
1200
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
100
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
200
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
30
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
360
|
|
3 міс.
|
780
|
|
6 міс.
|
1440
|
|
12 міс.
|
2700
|
|
Пільговий 12 міс.
|
1800
|
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
720
|
|
3 міс.
|
1560
|
|
6 міс.
|
2880
|
|
12 міс.
|
5400
|
|
Пільговий 12 міс.
|
3600
|
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1440
|
|
3 міс.
|
3120
|
|
6 міс.
|
5760
|
|
12 міс.
|
10800
|
|
Пільговий 12 міс.
|
7200
|
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4650
|
|
6 міс.
|
8700
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс.
|
10800
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік |
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік |
2500
|