05.08.2020

Інформаційно-технологічний супровід (серпень 2020 року)

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Планова зміна цін і складу пакетів сервісів ІТС

Новиною від 20.05.2020 року було оголошено про:

  • зміну складу тарифних пакетів онлайн-сервісів ІТС ("ІТС ТЕХНО" і "ІТС ПРОФ") з липня 2020 року
  • початок продажів нових пакетів онлайн-сервісів ІТС:
    • "Тех.підтримка" і онлайн-сервісу "RDI Service" з липня 2020 року
    • "Бухгалтерський", "FREDO" для юридичних та фізичних осіб з серпня 2020 року
  • спрощення правил оформлення підписок на сервіси "FREDO Звіт" і "FREDO ДокМен" з серпня 2020 року
  • планове підвищення цін на:
    • пакети онлайн-сервісів "ІТС ТЕХНО", "ІТС ПРОФ", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ" з липня 2020 року
    • сервіси "FREDO Звіт" і "FREDO ДокMен" з серпня 2020 року
    • сервіс "ІТС Галузевий" з вересня 2020 року

Всі договори, які починаються до зазначеного місяця підвищення цін, діють до закінчення договору без додаткових доплат. Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" при укладанні чергового договору "ІТС ПРОФ" отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.

Детальніше про склад пакетів онлайн-сервісів ІТС, умови їх розповсюдження, ціни і програми лояльності описано в зазначеній вище новині.

 

Запрошуємо на онлайн-семінари "Лекторій"

Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "Практика оподаткування ПДФО та військовим збором у 2020 році. Соціальне страхування та звітність з ЄСВ", який відбудеться 13 серпня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів пакетів онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "Бухгалтерський"!

Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).

Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою оприбуткування безоплатно отриманих товарно-матеріальних цінностей.

Також для користувачів представлено методику оприбуткування та введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів. Цікавою для ознайомлення буде методика введення в експлуатацію основного засобу, що складається з окремих комплектуючих.

Рекомендуємо ознайомитися з методиками та прикладами випуску декількох найменувань готової продукції за однією номенклатурною групою, випуску одного найменування готової продукції за однією номенклатурною групою, а також з методикою обліку браку.

Цікавим для ознайомлення буде порядок повернення товарів покупцем, в якому основну увагу приділено взаєморозрахункам з контрагентом-покупцем у випадку повторного відвантаження товарів та у випадку повернення оплати покупцеві.

Для користувачів представлено порядок завантаження ХМL-файлів і автозаповнення вхідних податкових накладних, а також методику обліку ПДВ за касовим методом.

Користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з порядком нарахування і виплати допомоги по вагітності та пологах, методиками оплати праці в святковий і неробочий день та нарахування премії (щомісячної, щоквартальної, за підсумками роботи за рік) працівникам підприємства. Також представлено порядок налаштування виробничого календаря, який використовується в підсистемі розрахунку заробітної плати.

Користувачам програм "BAS Бухгалтерія КОРП", "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення взаєморозрахунків з контрагентами для коректного заповнення звіту за формою 1ДФ.

Для користувачів рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" опубліковано порядок реєстрації доплат за суміщення професій, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника та збільшення обсягу робіт, а також методику оплати основної щорічної відпустки.

Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" представлено порядок введення початкових залишків нематеріальних активів.

У зв'язку з початком продажів рішення "BAS Малий бізнес" (див. новину) розпочато публікацію методичних матеріалів з роботи у даному рішенні. Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" представлена інформація, яка дозволяє ознайомитися з основними можливостями та призначенням програмного продукту. Також представлена методика введення початкових залишків за різними розділами обліку. У розділі "Торговельні операції" опубліковано механізм налаштування розподілу продажів, який дає можливість розподілити товари по чеках залежно від групи або категорії номенклатури.

Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "серпень 2019 р. – липень 2020 р.".

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".

 

Документація

У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS Будівництво. Бухгалтерія", яке призначене для ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах будівельної галузі і дозволяє автоматизувати повний інвестиційний цикл діяльності підприємств інвестора, замовника або підрядника (див. новину), на сайті ІТС у розділі "Документація" опубліковано Посібник користувача редакції 2.1 прикладного рішення BAS Будівництво. Бухгалтерія.

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен" оновлено методику роботи з реєстром документів довільного формату, який призначений для імпорту у програму будь-яких файлів для підписання електронним підписом (ЕП) та відправки на довільні електронні адреси.

Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.004 – 01.03.006.

 

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

Розділ "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" доповнено методиками роботи з документами. А саме, представлено методики додавання вкладень до електронних документів, підписання документів за допомогою захищених носіїв, повторної відправки квитанції, а також створення запиту про стан реєстрації певного документа в ЄРПН.

Розділ "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.

Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".

Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Зверніть увагу, з липня 2020 р. користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ", а з серпня 2020 р. користувачі, які мають діючий договір "Бухгалтерський", можуть щомісячно ставити запитання аудитору. Детальніше

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

У довіднику "ПДВ: правила оподаткування та облік" у розділі "Імпортно-експортні операції" опубліковано новий матеріал "Імпорт товарів (операції з ввезення товарів на митну територію України)". У ньому представлено порядок нарахування та сплати "імпортного" ПДВ, відображення податкового кредиту та інше. Також у довіднику у новому матеріалі "База оподаткування" представлено порядок визначення бази оподаткування ПДВ під час здійснення окремих операцій.

Законом України 12.12.2019 р. № 378-IX "Про внесення змін до Кодексу законів про працю України" внесено зміни до ст.265 КЗпП, якими істотно зменшені (змінені) розміри штрафних санкцій за порушення вимог трудового законодавства. У зв'язку з цим, а також іншими змінами законодавства, актуалізовано розділ "Відповідальність за порушення законодавства про працю" довідника "Праця і заробітна плата".

У зв'язку зі змінами законодавства актуалізований підрозділ "Обов'язкові платежі (податки, збори та ЄСВ)" в частині єдиного внеску, ПДФО та єдиного податку довідника "Бухгалтеру на замітку".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 31.07.2020: Мінфін України затвердив Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій. Детальніше
  • Коментар від 22.07.2020: Верховна Рада України прийняла Закон про приєднання України до Додаткового протоколу про електронну накладну під час перевезення вантажів. Детальніше
  • Коментар від 10.07.2020: Верховна Рада України внесла зміни до деяких законів України, що стосуються осіб, які отримують державну соціальну допомогу. Детальніше

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінарів "Лекторій":

  • від 14 липня 2020 року, який був присвячений податковій накладній (складанню, коригуванню, реєстрації/зупинення реєстрації, штрафним санкціям
  • від 28 липня 2020 року, який був присвячений Декларації з податку на прибуток за півріччя 2020 року

Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 25-28 за 2020 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у серпні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.07.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Планування закупівель". У ньому викладено інформацію, яку повинен містити річний план закупівель, інформацію про оприлюднення та організаційні питання створення річного плану закупівель, ринкові консультації, формування потреби у відповідних товарах, роботах і послугах, внесення змін, планування закупівель у перехідний період редакції Закону "Про публічні закупівлі".

Також у довіднику опубліковано новий розділ "Підстави для відхилення учасника, передбачені статтею 17 Закону № 922", в якому представлено інформацію про формування вимог тендерної документації замовником, подання підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника, право замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, строки подання документів для підтвердження відсутності підстав, інше. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділ "Нефінансові активи" додано новий підрозділ "Капітальні інвестиції", в якому наведено інформацію про визначення капітальних інвестицій, визнання їх в обліку, відображення на рахунках бухобліку та у фінансовій звітності.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:

  • "Business automation software for Enterprise resource planning", редакція 2.1, версія 2.1.16.3
  • "Business automation software for Integrated enterprise management", редакція 2.1, версія 2.1.16.3
  • "Business automation software for Trade management", редакція 3.2, версія 3.2.16.3
  • "Business automation software for Retail", редакція 2.2, версія 2.2.11.1

Галузеві рішення Business Automation Software:

  • "Business automation software for Motor transport managemen", редакція 2.2, версія 2.2.7.5
  • "Business automation software for Construction. Accounting", редакція 2.1, версії 2.1.1.1 та 2.1.2.1

Технологічна платформа "1С:Підприємство 8":

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.17.1549

Типові рішення "1С:Підприємство 8":

  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.11.3 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.11.3 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову)
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.11.3
  • Конфігурація "Управління виробничим підприємством для України", редакція 1.3, версія 1.3.68.1
  • Конфігурація "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2, версія 1.2.57.1

Галузеві рішення "1С:Підприємство 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія будівельної організації", редакція 2.0, версія 2.0.12.1 (оновлення + повний дистрибутив)
  • Конфігурація "Громадське харчування для України", редакція 2.0, версія 2.0.21.3 (оновлення + повний дистрибутив)
  • Конфігурація "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", редакція 1.0, версія 1.0.9.1 (оновлення + повний дистрибутив)

 


3. ЦІНИ

Роздрібні ціни на ІТС
Вид договору ІТС
Договір
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
 
24 міс.
19800
 
12 міс.
9900
 
6 міс.
5400
 
3 міс.
3000
 
1 міс.
1500
 
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
5800
 
із щомісячною оплатою
900
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО" 
 
12 міс.
6600
 
6 міс.
3900
 
із щомісячною оплатою
660
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
1400
 
від 6 до 10
1280
 
від 11 до 20
1160
 
від 21 до 50
1040
 
від 51 до 100
920
 
більше 100
800
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
 
доплата за 1 місяць
300
 
доплата за 2 місяці
600
 
доплата за 3 місяці
900
 
доплата за 4 місяці
1200
 
доплата за 5 місяців
1500
 
доплата за 6 місяців
1800
 
доплата за 7 місяців
2100
 
доплата за 8 місяців
2400
 
доплата за 9 місяців
2700
 
доплата за 10 місяців
3000
 
доплата за 11 місяців
3300

 

Роздрібні ціни на "ІТС ПРОФ" за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС
Тривалість попереднього договору ІТС
24, 12 міс.
або
пільговий 8+4
6 міс.
3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
8700
9300
9600
9800
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
4800
5100
5250
5350
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
2700
2850
2925
2975
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
1400
1450
1475
1490

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Тех.підтримка"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
3000

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Бухгалтерський"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
5900

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "RDI Service"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
720

 

Роздрібні ціни на онлайн-сервіси "FREDO"
Вид доступу до онлайн-сервісу
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
3000
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
250
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
1200
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
100
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
200
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
30
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс.
83

 

Сервіс ІТС Галузевий
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
ІТС Галузевий 1-ї Категорії
 
1 міс.
360
 
3 міс.
780
 
6 міс.
1440
 
12 міс.
2700
 
Пільговий 12 міс.
1800
ІТС Галузевий 2-ї Категорії
 
1 міс.
720
 
3 міс.
1560
 
6 міс.
2880
 
12 міс.
5400
 
Пільговий 12 міс.
3600
ІТС Галузевий 3-ї Категорії
 
1 міс.
1440
 
3 міс.
3120
 
6 міс.
5760
 
12 міс.
10800
 
Пільговий 12 міс.
7200
ІТС Галузевий 4-ї Категорії
 
1 міс.
2160
 
3 міс.
4650
 
6 міс.
8700
 
12 міс.
16200
 
Пільговий 12 міс.
10800

 

Сервіс Консультації аудитора
Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
450

 

Сервіс Пактум.Контрагент
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
3000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
600

 

Сервіс FlyDoc
Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік
5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2500
Повернутися назад