У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення в обліку операції апгрейду з одного програмного продукту на інший.
У розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, в яких описані особливості введення початкових залишків витрат майбутніх періодів, капітальних інвестицій, грошових коштів, запасів переданих та прийнятих на комісію, товарів у роздробі при оцінці "По продажній вартості", а також початкових залишків за розрахунками з підзвітними особами.
Для користувачів програми "BAS Бухгалтерія" представлено опис звітів, за допомогою яких можна переглянути і проаналізувати результати остаточного розрахунку зарплати за місяць або зведено за період.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування оплати за час перебування у відрядженні.
Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у новому розділі "Грошові кошти" представлено методику безготівкового руху грошових коштів, а саме надходження грошових коштів на рахунок організації від покупця. У розділі "Облік майна" представлено загальний порядок оформлення операцій з майном підприємства. Розділ "Облік запасів" доповнено матеріалом, в якому описано, як швидко відстежити та зафіксувати розбіжності при надходженні товарів від постачальника, наприклад, коли контрагент помилився з кольорами і розмірами, або відвантажив не весь товар, або, навпаки, більше замовленого.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "грудень 2019 р. – листопад 2020 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS Громадське харчування", яке призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування (див. детальніше http://unionba.com.ua/news/714), на сайті ІТС опубліковано Інструкцію користувача редакції 2.1 прикладного рішення "BAS Громадське харчування".
Розділ "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO Звіт" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" доповнено методикою перегляду та опрацювання документів щодо ліцензій за допомогою сервісу "Ліцензійна справа".
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.013 – 01.03.015.
У розділі "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" підрозділ "Налаштування модулю" доповнено порядком визначення групи підписів, визначення документів, для яких буде здійснюватися документообіг, встановлення відповідності електронного документа обліковому. Також у підрозділі оновлено опис основних функціональних елементів інтерфейсу, порядок створення та вибору організації, розташування та зміни колонок у FlyDoc.
Підрозділ "Робота з документами" доповнено порядком блокування документів, встановлення/видалення ознаки "Оброблено", експорту електронного документа та зняття підписів. Також рекомендуємо ознайомитися з оновленим описом операцій з електронними документами, порядком звірки документів з ЄРПН, умовами формування друкованої форми електронного документа за кодом шаблону та порядком заповнення електронного документа.
Розділ "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Чинне трудове законодавство гарантує працівникові підприємства відшкодування витрат (проїзд, проживання та ін.) і отримання інших видів компенсацій у зв'язку зі службовим відрядженням. Для виконання цих гарантій підприємству важливо правильно оформити необхідні документи про відрядження. Про витрати, гарантії, а також про оформлення документів на відрядження див. актуалізований розділ "Відрядження" довідника "Праця і заробітна плата".
Розділ "Фінансова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнено новим матеріалом "Примітки до річної фінансової звітності". У ньому, на підставі діючих нормативних документів, що регулюють бухгалтерський облік, наведено алгоритм заповнення "Приміток до річної Фінансової звітності" (форма № 5).
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій" від 12 листопада 2020 року, який був присвячений відрядженням. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у грудні 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.11.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новими розділом "Відкриті торги", в якому розкривається інформація стосовно планування, оприлюднення оголошення процедури відкритих торгів, подання тендерних пропозицій учасників, проведення аукціону, розкриття та оцінку тендерних пропозицій, виправлення невідповідностей у пропозиціях учасників, розгляду та відхилення тендерних пропозицій та відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Інформація корисна суб’єктам державного сектору й комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" доповнено новим матеріалом "Виробництво" у підрозділі "Нефінансові активи". В матеріалі представлено інформацію про особливості виробничої діяльності, формування собівартості, бухгалтерський облік виробництва, особливості інвентаризації незавершеного виробництва, відображення у фінансовій звітності інформації про виробничу діяльність.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Галузеві рішення Business Automation Software:
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
900
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс.
або пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
|
5900
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
250
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
|
1200
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
100
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
200
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
30
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
540
|
|
3 міс.
|
1170
|
|
6 міс.
|
2160
|
|
12 міс.
|
4050
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
2700
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1080
|
|
3 міс.
|
2340
|
|
6 міс.
|
4320
|
|
12 міс.
|
8100
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
5400
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4680
|
|
6 міс.
|
8640
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
10800
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
3240
|
|
3 міс.
|
7020
|
|
6 міс.
|
12960
|
|
12 міс.
|
24300
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
16200
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік |
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік |
2500
|