Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 3.0 програми "Салон краси", яка призначена для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших підприємствах індустрії краси.
З 08.12.2020 р. новою редакцією 3.0 конфігурації "Салон краси" комплектується наступний програмний продукт:
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Салон краси | 10 000 |
Номенклатура і вартість галузевих клієнтських ліцензій залишилася без змін:
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Салон краси, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 2 000 |
Салон краси, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 8 800 |
Салон краси, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 18 000 |
Салон краси, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 32 000 |
Функціональність програмного продукту доповнено такими можливостями:
Зареєстровані користувачі програмних продуктів, що містять конфігурацію "Салон краси" та які мають діючий договір ІТС на даний програмний продукт, можуть отримати нову редакцію в передбаченому для них порядку оновлення релізу конфігурації.
Дистрибутив редакції 3.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС.
Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати платформу не нижче версії 8.3.15. Версія 8.3.15 опублікована в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС.
Перехід на редакцію 3.0 виконується перенесенням даних з редакції 2.0. У нову інформаційну базу, за допомогою інструментів, які входять в поставку, передбачено перенесення галузевої нормативно-довідкової інформації та початкових залишків. Інструкція з перенесення даних та інструменти для перенесення включені в комплект поставки "Салон краси", також всі необхідні матеріали для перенесення даних можна отримати в електронному вигляді в службі підтримки конфігурації (див. розділ "Сервісне обслуговування").
Перенесення даних можливе з конфігурації "Салон краси", редакція 2.0 з версії не нижче 2.0.36. Якщо у користувача встановлена більш рання версія конфігурації, необхідно спочатку виконати оновлення до версії 2.0.36.
Розвиток функціональності прикладного рішення передбачається тільки в редакції 3.0. З 31.12.2020 року технічну підтримку редакції 2.0 планується припинити. Користувачам рекомендується перейти на редакцію 3.0.
Програмні продукти продаються через членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu буде передано комплект електронної поставки, який включає реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту і його реєстрації, а також посилання на скачування дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачено в складі даного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачу достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, які підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачу продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на скачування дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути скачати дистрибутив програмного продукту.
Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.1c.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), яка складається з розділів, при цьому кожний розділ являється, в свою чергу, вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібного розділу.
Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "одним кліком" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію і супровідні матеріали.
Порядок виконання апгрейдів не змінився.
Обмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додавання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремою новиною.
Заміна типу захисту для продуктів "Салон краси" не передбачена.
Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Салон краси", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
Сервісне обслуговування в частині роботи з платформою можна отримати, скориставшись сервісом ІТС "Лінія консультацій".
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
У частині, що стосується роботи безпосередньо з продуктами "Салон краси", сервісне обслуговування надає компанія "Хелікс" з 10:00 до 18:00 у робочі дні:
Сучасне галузеве рішення для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших підприємствах індустрії краси.
Керуйте бізнесом в одній програмі – продажі, закупівлі, склад, фінанси, управлінська зарплата, звітність і CRM, можливості віддаленої роботи за наявності Інтернет, а також контроль роботи салону в режимі онлайн на смартфоні або планшеті.
Детальна інформація керівнику про стан салону – структура записів, виручка, продажі, середній чек, кількість нових записів, середня заповнюваність салону, структура візитів за рекламними джерелами, структура візитів по статусах.
Мобільна прикладна програма (доступно в Google Play, App Store) дозволить скоротити витрати на автоматизацію салону і використовувати в роботі звичний інструмент повсякденного життя – Ваш телефон. Власник салону отримає інформацію про виручку, виконання запланованих результатів, повернення і багатьох інших показників. Адміністратор зможе запланувати візит, встановити графік майстрам. Для майстра доступний журнал його записів і можливість у візиті вказати матеріали.
Основні можливості:
Журнал попереднього запису клієнтів на обслуговування – зручний планувальник записів, статуси візитів клієнтів, фільтри по майстрам. Запис під контролем, немає помилок, перепланування, видно недозавантаження персоналу.
Ведення бази клієнтів – при звільненні майстра вся інформація залишається у вас. Відображення в картці клієнта для адміністратора салону повної інформації про нього – статус клієнта, фотографія, контактна інформація, теги, посвідчення особи, родичі, договори, взаєморозрахунки та багато іншого.
Облік і контроль взаєморозрахунків. Каса і банк (облік надходження, переміщення і витрати грошових коштів з різними видами операцій). Особові рахунки клієнтів (депозити) з можливістю ведення декількох видів особових рахунків для одного клієнта. Взаєморозрахунки з підзвітними особами.
Планування графіка роботи співробітників і облік фактично відпрацьованого часу роботи персоналу. Звіти по персоналу (повернення клієнтів, взаєморозрахунки з персоналом, розшифровка нарахувань і утримань та інші звіти).
Управлінський розрахунок зарплати (різні види нарахувань – оклад, фіксована частина, тариф за вихід, відсоток від вартості наданих послуг, відсоток від продажу товарів і багато інших).
Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія" або "Зарплата і управління персоналом".
Оформлення надходження товарів і витратних матеріалів на склад. Облік запасів по партіям (FIFO, за середнім). Оформлення роздрібних продажів товарів клієнтам разом з послугами, списання матеріалів по калькуляціям при наданні послуг в салоні краси. Проведення інвентаризації. Контроль критичних залишків.
Функціональність рішення включає в себе всі необхідні механізми проведення маркетингових заходів і контролю лояльності клієнтів:
Отримання всієї необхідної аналітики по роботі салону для контролю бізнесу та прийняття своєчасних управлінських рішень:
Контроль роботи салону через Інтернет.
До рішення "Салон краси" можна підключити широкий перелік торгового обладнання: сканери штрих-кодів, зчитувачі магнітних і безконтактних карт, еквайрингові термінали, веб-камери. Реалізована інтеграція з віртуальними АТС і IP-телефонією.
Спільне використання рішень "Салон краси" і "Готель" дозволить реалізувати єдину розрахункову карту гостя і єдине місце розрахунків з гостями на стійці реєстрації готелю, вартість послуг салону записується "на номер" гостя.
Інтеграція рішення з сервісом онлайн-запису Резервуй дозволяє підключати віджети онлайн-запису на послуги через сайт салону або соціальні мережі.
Єдина інформаційна база даних для всіх салонів краси з поділом прав доступу до даних по салонах і робота через тонкий клієнт "Підприємства 8.3" або звичайний інтернет-браузер (використовується за наявності у клієнта стабільного підключення до Інтернет).