18.12.2020

Зміна умов сервісного обслуговування програми "Управління будівельною організацією"

Сповіщаємо користувачів і партнерів про зміну умов супроводу програмного продукту "Управління будівельною організацією" – галузевого рішення ERP-класу для комплексної автоматизації управління будівельним виробництвом, формування календарних планів будівництва, потреби в необхідних ресурсах, а також для ведення виробничого обліку і аналізу перебігу виконання будівельно-монтажних робіт. Рішення може застосовуватися в структурі холдингу: як в компанії, що управляє, так і у дочірніх організаціях, які входять до її структури. Воно створено на основі типової конфігурації "Управління виробничим підприємством", що дозволяє використовувати його також в багатопрофільних компаніях, що займаються не тільки будівельною, а й виробничою або торговельною діяльністю.

 

КОМПЛЕКТ ПОСТАВКИ ПРОДУКТІВ І ПОРЯДОК ПРОДАЖІВ

З 21.12.2020 р. до складу продукту "Управління будівельною організацією" включений електронний купон на пільговий супровід "ІТС Галузевий". В іншому склад продукту залишився без змін і включає необхідні дистрибутиви програм, документацію, пін-коди електронних ключів захисту програми і галузевої специфіки, реєстраційну картку та користувацьку угоду на використання "Управління будівельною організацією" на 1 робочому місці.

Порядок продажу програмних продуктів "Управління будівельною організацією", а також правила апгрейду як основних поставок, так і клієнтських ліцензій на додаткові робочі місця, не змінився.

Розповсюдження та впровадження прикладних рішень "Управління будівельною організацією" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

На поточний момент продукт "Управління будівельною організацією" застарів як технологічно, так і функціонально, і хоча він залишається в продажу – його розвиток в подальшому не передбачається. Даний програмний продукт розроблявся на технологіях попереднього покоління, які на поточний момент поступово застарівають і вимагають все більших витрат для підтримки продукту в актуальному стані. З огляду на зростання витрат на підтримку високої якості самого рішення, з 21.12.2020 р. сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять рішення "Управління будівельною організацією", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором ІТС з активним сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії.

Партнери мають право надавати консультаційні послуги користувачам програми "Управління будівельною організацією", а також оновлювати її тільки за наявності активованого сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї категорії для даної програми, або якщо для користувача діють правила "Перехідного періоду" (докладніше див. нижче).

З 21.12.2020 р. сервіс "ІТС Галузевий" 2-ї категорії (консультації розробника, доступ до оновлень) буде надаватися:

  • користувачам, у яких початок терміну дії договору ІТС раніше 01.01.2021 р., сервіс надається до закінчення терміну діючого договору ІТС (Перехідний період)
  • користувачам, які активували сервіс "ІТС Галузевий" 2-ї категорії, у яких початок терміну дії договору ІТС після 01.01.2021 р.
  • партнерам, які мають діючий договір ІТС для Партнерів

"Перехідний період". Якщо у користувача програмних продуктів, що містять рішення "Управління будівельною організацією", є діючий договір ІТС на дану програму, а початок дії цього договору раніше 01.01.2021 р., то він зможе до закінчення поточного терміну дії договору ІТС отримувати обслуговування в рамках сервісу "ІТС Галузевий" без додаткової плати. При пролонгації (або укладенні нового) договору ІТС, для отримання оновлень і консультаційно-методичного супроводу з даного ПП, користувачеві необхідно буде активувати сервіс "ІТС Галузевий".

Детальніше про склад, умови ІТС і про сервіс "ІТС Галузевий" можна прочитати на сторінках: Портал ІТС і "ІТС Галузевий".

Для отримання консультацій в частині роботи з платформою або типовою конфігурацією "Управління виробничим підприємством" можна скористатися сервісом ІТС "Лінія консультацій".

У частині, що стосується роботи з конфігурацією "Управління будівельною організацією", консультації надає компанія "Камала Софт" з 09:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • телефон лінії консультацій: +380 (44) 465-63-62
  • адреса електронної пошти: uso@kamala-soft.com

Користувачі, які активували сервіс "ІТС Галузевий", обслуговуються у відповідності до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль якості обслуговування здійснюється централізовано, за потреби можна звернутися до відповідального менеджера за адресою електронної пошти webits-info@1c.ua (в темі листа слід вказати "ІТС Галузевий").

Користувачі отримують оновлення платформи та конфігурації через обслуговуючі компанії і в сервісі "Оновлення програм".

Після закінчення пільгового періоду супровід здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс "ІТС Галузевий" на платній основі.

Для оформлення договору ІТС та сервісу "ІТС Галузевий" звертайтеся до обслуговуючої компанії, до Центрів супроводу та Сертифікованих сервісних партнерів у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці.

Повернутися назад