У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
З січня 2021 року запускається заохочувальна програма для користувачів, що оформлюють договори "ІТС ПРОФ" на тривалий термін. В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8 + 4) або 24 місяці на умовах оплати за весь період (за передоплатою). Термін дії заохочувальної програми – 1 рік (до грудня 2021 року включно).
Зареєструватися в заохочувальної програмі можна не пізніше 28-го числа (включно) того місяця, з якого починається договір "ІТС ПРОФ". Наприклад, для договорів, що починаються з січня 2021 р. – до 28 січня 2021 р., для договорів, що починаються з лютого 2021 р. – до 28 лютого 2021 р. і т. д. Зареєструватися після зазначених дат неможна.
Для користувачів при укладенні договорів "ІТС ПРОФ", які будуть починатися з січня 2021 року, передбачені наступні подарунки:
Про подарунки, які отримають учасники заохочувальної програми в наступних місяцях, буде в подальшому повідомлено на сторінці програми на сайті ІТС.
Дізнатися детальніше про правила проведення та зареєструватися в заохочувальній програмі можна на СТОРІНЦІ.
Новиною від 16.12.2020 р. було оголошено плани про здійснення інформаційно-технологічного супроводу програм "Управління торговим підприємством" (УТП) і "Управління виробничим підприємством" (УВП) за підвищеними тарифами ("ІТС Ретро").
З 01.07.2021 р. планується здійснювати підтримку:
З одного боку, це дасть користувачам час для спокійного переходу на сучасні програмні продукти лінійки BAS. З іншого боку, це дозволить розробникам забезпечити якісну і своєчасну підтримку змін законодавства на період переходу, а також дозволить отримати фінансування трудовитрат на підтримку програм попереднього покоління.
Для користувачів УТП і УВП поступово припиняється реєстрація договорів "ІТС ТЕХНО" та "ІТС ПРОФ":
Докладніше про "ІТС Ретро", послідовність переходу на підтримку за "ІТС Ретро" та ціни можна ознайомитися у вищезгаданій новині.
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення в обліку операції ремонту основних засобів, оновленою методикою відображення надходження та прийняття до обліку нематеріальних активів, а також з методиками та прикладами нарахування амортизації нематеріальних активів прямолінійним та кумулятивним методами.
Цікавим для ознайомлення буде приклад оформлення операції зміни валюти розрахунків з контрагентом.
Також пропонуємо ознайомитися з методикою пакетної обробки податкових документів за допомогою сервісу "FREDO Звіт".
Для користувачів програми "BAS Бухгалтерія" представлено порядок обліку приналежності співробітників до категорій громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою обліку резерву відпусток нормативним методом.
Для користувачів програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" опубліковано порядок роботи з оперативною звітністю, а також основні поняття і загальні принципи лімітування грошових коштів.
Користувачам типових рішень BAS рекомендуємо ознайомитися з оновленим описом механізмів завантаження курсів валют.
Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у новому розділі "Виробництво" представлено загальну методику роботи з підсистемою виробництва у програмному рішенні, а також методику роботи з динамічними специфікаціями, які дозволяють на основі базової специфікації та вимог клієнта автоматично створювати індивідуальну специфікацію під конкретне замовлення. У розділі "Розрахунок зарплати" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування і виплати відрядної оплати.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "січень 2020 р. – грудень 2020 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень BAS.
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Для розробників конфігурацій оновлено методику перекладу конфігурацій на платформі "1С:Підприємство 8.2" на платформу "1С:Підприємство 8.3" без режиму сумісності з версією 8.2.
Оновлено опис і сама конфігурація "ГітКонвертер", яка призначена для односторонньої синхронізації сховища конфігурації "1С:Підприємства" з репозиторієм Git і подальшим переходом на розробку в 1C:Enterprise Development Tools (1C:EDT) зі збереженням історії.
У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу", яке призначене для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку комбінатів хлібопродуктів, елеваторів, мукомельних і комбікормових заводів будь якого розміру і типу (див. детальніше http://unionba.com.ua/news/721), на сайті ІТС опубліковано Посібник редакції 2.1 прикладного рішення "BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу".
Розділ "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO Звіт" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" доповнено методикою управління сертифікатами електронних підписів та/або печаток, що використовуються у роботі з програмними реєстраторами розрахункових операцій.
Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.016 – 01.03.017.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Наказом Мінсоцполітики України від 27.08.2020 р. № 591 затверджено нову форму Звіту про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю (форма № 10-ПОІ), яка представляється, починаючи зі звітності за 2020 рік (див. коментар до даного Наказу). Порядок складання та подання даного звіту описаний в матеріалі "Звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю (форма № 10-ПОІ)" розділу "Звітність до фондів і центрів зайнятості" довідника "Регламентована звітність".
За "умовного продажу" податкові зобов’язання платники ПДВ нараховують не у зв’язку із здійсненням фізичного постачання (відвантаження/надання) товарів/послуг, а у зв’язку із використанням придбаних ними товарів/послуг в певних операціях або не за призначенням. Коли саме слід нараховувати податкові зобов’язання, як складати податкову накладну та розрахунок коригування до неї в тій чи іншій ситуації, див. новий матеріал "Умовний продаж" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано підрозділи "Загальні положення", "Платники, права і обов'язки", "Постановка на облік і зняття з обліку платників ЄСВ", "Бухгалтерський облік сум ЄСВ" розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)" довідника "Праця і заробітна плата". Також у довіднику на прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом" оновлено приклади підрозділу "Інші гарантії і компенсації при відрядженнях" розділу "Відрядження". Матеріали актуальні і для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінарів "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у січні 2021 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.12.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" у розділі "Казначейське обслуговування" доповнено новим матеріалом "Коди економічної класифікації видатків бюджету" , в якому представлено інформацію про бюджетну класифікацію для складання і виконання державного та місцевих бюджетів, розподіл видатків на поточні та капітальні, призначення кожного КЕКВ.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим матеріалом "Оприлюднення інформації про закупівлю", в якому надано матеріал стосовно відповідальних осіб за оприлюднення інформації, розрахунку строків, оприлюднення річного плану закупівель, додаткових вимог та штрафів за не оприлюднення інформації. Також довідник доповнено новим розділом "Відповідальність у сфері публічних закупівель", в якому надано інформацію стосовно відповідальності посадових осіб за порушення в сфері публічних закупівель, зокрема склад правопорушень, за які настає адміністративна відповідальність, розмір штрафних санкцій та процедура притягнення до адміністративної відповідальності. Інформація корисна суб’єктам державного сектору й комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:
Галузеві рішення Business Automation Software:
Спільні рішення Business Automation Software + FlyDoc:
Типові рішення 1С:Підприємство 8:
Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
900
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс.
або пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
|
5900
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
250
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
|
1200
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
100
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
200
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
30
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83
|
Вид сервісу
"ІТС Галузевий" |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
540
|
|
3 міс.
|
1170
|
|
6 міс.
|
2160
|
|
12 міс.
|
4050
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
2700
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1080
|
|
3 міс.
|
2340
|
|
6 міс.
|
4320
|
|
12 міс.
|
8100
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
5400
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4680
|
|
6 міс.
|
8640
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
10800
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
3240
|
|
3 міс.
|
7020
|
|
6 міс.
|
12960
|
|
12 міс.
|
24300
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
16200
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік |
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік |
2500
|