У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "Зарплатні податки: нова форма звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ", який відбудеться 31 березня 2021 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів пакетів онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "Бухгалтерський"!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
З січня 2021 року стартувала заохочувальна програма для користувачів, що оформлюють договори "ІТС ПРОФ" на тривалий термін. В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8 + 4) або 24 місяці на умовах оплати за весь період (за передоплатою). Термін дії заохочувальної програми – 1 рік (до грудня 2021 року включно).
Зареєструватися в заохочувальній програмі можна не пізніше 28-го числа (включно) того місяця, з якого починається договір "ІТС ПРОФ". Наприклад, для договорів, що починаються з січня 2021 р. – до 28 січня 2021 р., для договорів, що починаються з лютого 2021 р. – до 28 лютого 2021 р. і т. д. Зареєструватися після зазначених дат неможна.
Для користувачів при укладенні договорів "ІТС ПРОФ", які починаються з січня, лютого або березня 2021 року, передбачені наступні подарунки:
Для користувачів, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8+4) або на 24 місяці, які починаються з квітня 2021 року, в якості подарунка надаються брендований калькулятор та дорожній фен.
Про подарунки, які отримають учасники заохочувальної програми в наступних місяцях, буде в подальшому повідомлено на сторінці програми на сайті ІТС.
Дізнатися детальніше про правила проведення та зареєструватися в заохочувальній програмі можна на СТОРІНЦІ.
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою нарахування податкового кредиту та податкових зобов'язань при придбанні товарів для їх використання у частково оподатковуваних операціях господарської діяльності, а також з методикою складання уточнюючого розрахунку з ПДВ у випадках, якщо помилки виявлені до та після закінчення граничного строку подання декларації.
Користувачам програм "BAS Бухгалтерія КОРП", "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування допомоги на поховання.
Для користувачів програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" представлено методику обліку платників єдиного податку та актуалізовано порядок заповнення даних про відповідальних осіб власної організації.
Користувачам програм "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитися з методиками обліку малоцінних активів. А саме, з описом методів нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку, прикладами нарахування амортизації методами "50% - 50%" та "100%", а також з методикою пооб’єктного обліку малоцінних активів.
Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у розділі "CRM" рекомендуємо ознайомитися з методикою налаштування інтеграції зі службами Google. У розділі "Грошові кошти" опубліковано методику відображення перерахування грошових коштів постачальникові з детальним описом реквізитів документа оплати, а також методику планування надходження грошових коштів за допомогою документів розрахунків і спеціалізованого документа планування.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "березень 2020 р. – лютий 2021 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень BAS.
Для розробників конфігурацій оновлено опис, терміни підтримки і xsd-схеми актуальної версії формата "EnterpriseData".
У довідник "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділ "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO Звіт" додано порядок обміну документами з ДПС.
Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення, а також відповідями на питання з роботи сервісів "FREDO".
З моменту попереднього огляду випущено версію "FREDO" 01.03.021.
У розділі "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" підрозділ "Налаштування модулю" доповнено порядком публікації шаблону на платформі ПТАХ. Також у підрозділі оновлено методики налаштування підписів для певного типу документа, копіювання налаштувань видів електронних документів, додавання факсиміле, налаштування шаблонів користувача, підключення сторонньої бази даних для зберігання електронних документів у FlyDoc, налаштування механізму формування облікових документів на основі електронних документів, завантаження нових сертифікатів електронних цифрових підписів у FlyDoc.
У підрозділі "Робота з документами" рекомендуємо ознайомитися з методикою збереження змін у електронному документі без підписання КЕП. Також оновлено методики відображення документів на робочому столі FlyDoc після проведення, пошуку та створення номенклатури, повторної відправки документа у разі відхилення його контрагентом, розширеного відбору документів, відправки посилання на документ, прив’язки електронних документів до існуючих облікових документів, додавання вкладень до електронних документів, повторної відправки квитанції, редагування вхідних електронних документів, створення універсального документа.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано підрозділи "База нарахування, розміри та обчислення ЄСВ" та "Відповідальність за порушення законодавства" розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)" довідника "Праця та заробітна плата". Також у довіднику на прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом" оновлено приклади підрозділу "Бухгалтерський облік сум ЄСВ" розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування". Матеріали довідника актуальні і для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством".
За нульовою ставкою ПДВ оподатковуються як експортні операції, так й низка інших операцій. Саме про інші операції, щодо яких платники ПДВ мають право застосувати ставку податку у розмірі 0 відсотків, й піде мова у новому матеріалі "Операції, що оподатковуються за нульовою ставкою ПДВ (крім експортних операцій)" підрозділу "Експортні операції" розділу "Експортно-імпортні операції" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінарів "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у березні 2021 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.02.2021 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" доповнено новим матеріалом "Податок на доходи фізичних осіб" у підрозділі "Розрахунки за податками і зборами" розділу "Зобов’язання". В матеріалі представлено інформацію про платників, об’єкт оподаткування, базу оподаткування, ставки податку, порядок нарахування та утримання ПДФО, податкову соціальну пільгу, порядок сплати (перерахування) ПДФО до бюджету, бухгалтерський облік та звітність з ПДФО. Також у довіднику актуалізовано інформацію підрозділу "Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів" розділу "Фінансова, бюджетна та інші звітності суб'єктів державного сектору" у зв’язку зі змінами внесеними наказами Мінфіну України від 22.12.2020 р. № 794 та від 13.01.2021 р. № 7 в Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів № 44.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Закупівлі в Prozorro Market", в якому представлено інформацію стосовно організації роботи в Prozorro Market, подання, розгляду та відхилення заявок на участь у відборі, доступу та виключення учасника з Prozorro Market, порядку розміщення інформації про товари, підстави та способи для здійснення закупівель в Prozorro Market, договору з постачальником, укладеного з використанням Prozorro Market, вартості участі в Prozorro Market. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:
Галузеві рішення Business Automation Software:
Спільні рішення Business Automation Software + FlyDoc:
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Типові рішення 1С:Підприємство 8:
Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
1000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс.
або пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
|
5900
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
250
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
|
1200
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
100
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
200
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
30
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83
|
Вид сервісу
"ІТС Галузевий" |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
540
|
|
3 міс.
|
1170
|
|
6 міс.
|
2160
|
|
12 міс.
|
4050
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
2700
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1080
|
|
3 міс.
|
2340
|
|
6 міс.
|
4320
|
|
12 міс.
|
8100
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
5400
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4680
|
|
6 міс.
|
8640
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
10800
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
3240
|
|
3 міс.
|
7020
|
|
6 міс.
|
12960
|
|
12 міс.
|
24300
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
16200
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік |
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік |
2500
|