Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях". Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
З 17.06.2021 р. в продажі продукти:
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies | 6 690 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 1 house | 2 100 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 5 houses | 8 400 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 10 houses | 16 170 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 20 houses | 31 500 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 50 houses | 73 500 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Transition kit 10* | 24 570 |
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Transition kit 50* | 81 900 |
* Зазначені програмні продукти призначені для пільгового переходу з програм для автоматизації ЖКГ попереднього покоління і не продаються у вигляді окремих програмних продуктів
Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення тільки управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні документів.
Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.
Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо.
Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі реєструвати господарські операції в системі.
Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.
Програма має такі основні функціональні можливості:
Детальний опис функціональних можливостей програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" наводиться в Додатку.
Розповсюдження та впровадження програмних продуктів "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація і супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Для розширення кількості об'єктів ЖКГ, для яких в програмі можна вести облік, необхідно докупити додаткові галузеві ліцензії "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" на відповідну кількість будинків.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих місць). Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Одночасно з випуском програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" з 17.06.2021 р. знімаються з продажу програмні продукти, що включають рішення "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні". Рекомендуємо клієнтам і партнерам до цього часу прийняти зважене рішення і або закрити контракти на поставку програмної продукції, які включають рішення "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", або переоформити їх на поставку програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях".
Звертаємо увагу, що електронні поставки програмних продуктів, що містять конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", будуть доступні до завантаження до 31.07.2021 р. Починаючи з 01.08.2021 р. завантажити електронну поставку зазначених продуктів на Порталі ІТС буде неможливо.
Підтримка програми "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" здійснюється до 31.07.2021 р.
Користувачі програмних продуктів, що включають конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", можуть перейти на прикладне рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" на пільгових умовах (див. розділ "Апгрейд основних поставок на пільгових умовах").
Для початку роботи в програмі "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" необхідно перенести дані з конфігурації "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" (відповідні інструменти для переходу включені до складу дистрибутива програмних продуктів "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях").
Для зареєстрованих користувачів програмних продуктів, що включають конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", та які мають діючий договір ІТС, передбачено придбання програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" і додаткових ліцензій на розширення кількості будинків обліку на умовах апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. Варіанти пільгового переходу з різних версій наведені в таблиці:
Продукт, який здається, що містить конфігурацію | Продукт, що купується |
"Облік в ОСББ, розрахунок-квартплати в Україні СТАНДАРТ" | "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" |
"Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні версії ПРОФ" | "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 10" |
"Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні версії КОРП" | "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 50" |
Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується без урахування додаткових клієнтських ліцензій на розширення робочих місць і серверних ліцензій. Обмежень щодо термінів пільгового апгрейду немає.
Звертаємо увагу, що продукти "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 10" і "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 50" хоч і дозволяють вести облік для декількох (10 або 50) будинків, але працюють тільки на одному робочому місці. В разі потреби використання зазначених програм на кількох робочих місцях слід, після здійснення пільгового апгрейду, придбати необхідну кількість клієнтських ліцензій на додаткові робочі місця (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500).
Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду.
Заміна типу захисту для рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" не передбачена.
Сервісне обслуговування рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Підтримка в частині конфігурації "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" здійснюється компанією "ХВОЯ ІНТЕГРА" з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" – це прикладне рішення, яке охоплює основні завдання управління та обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
Система призначена для ведення тільки управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського і податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні документів, які вивантажуються.
Для підприємств, що складаються з декількох організацій, передбачена можливість ведення управлінського обліку за кожною з них.
Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.
Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо. Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі реєструвати господарські операції в системі.
Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.
Програма має такі основні функціональні можливості:
Для швидкого початку роботи з прикладним рішенням призначена спеціальна обробка, яка складається з десяти розділів. Номери підрозділів визначають послідовність роботи з ними: завершивши роботу в першому розділі, слід переходити до другого тощо.
Обробка містить такі розділи:
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" забезпечує підтримку будь-яких операцій, пов'язаних з особовими рахунками.
Особовий рахунок в прикладному рішенні – це зведення даних, що містить інформацію, що необхідна для розрахунку вартості ЖКП, які надаються власникам особового рахунку керуючої організацією.
Для кожного особового рахунку встановлюються такі характеристики:
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" забезпечує підтримку наступних операцій, пов'язаних з приладами обліку:
В цьому розділі проводиться розрахунок і коригування вартості ЖКП, наданих споживачам впродовж місяця, виписка квитанцій на оплату цих послуг, облік отримання грошових коштів за надані послуги і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками і фондами.
У розділі здійснюються такі операції:
У розділі також можна реєструвати рух грошових коштів:
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" автоматизує такі бізнес-процеси із запасами:
Під запасами мається на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:
Передбачені можливості щодо виконання ремонтних робіт та усунення несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.
У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:
Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.
Розділ є автономним: інформація, що накопичується в розділі, ніяк не використовується в інших розділах обліку.
У програмі автоматизовані наступні операції:
В "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.
Процес організації зборів голосування складається з наступних етапів:
У системі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Питання, що виноситься на голосування, може бути організаційним і не мати матеріальної вартості. Для кожного питання, окрім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію, наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.
Результатом підготовки до проведення зборів є:
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" надає набір функцій для управління взаємодіями.
У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:
Налаштування Telegram бота виконується в декілька етапів:
Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків. Відповідальні власники матимуть змогу переглядати інформації по заборгованості, показань приладів обліку та отримувані повідомлень по внесенню оплати по особовим рахункам.
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" надає набір сервісних функцій, пов'язаних з роботою програмного продукту.
У розділі встановлюються основні налаштування системи.
Крім того, в розділі підтримується: