У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Новиною від 28.04.2021 р. було повідомлено про початок продажів пакету "Технологія корпоративного впровадження" (ТКВ) в рамках онлайн-сервісу "Корпоративне впровадження та консалтинг".
Новиною від 15.06.2021 р. повідомлено про початок продажів нових пакетів доступу "Практична технологія корпоративного супроводу" (ПТКС) та "Методологія корпоративного впровадження та супроводу" (МКВС) в рамках вказаного онлайн-сервісу.
ПТКС розглядає побудову ефективної технології супроводу програм автоматизації бізнесу, впроваджених у корпоративних клієнтів, і є незамінним інструментом для ІТ-підрозділів чи ІТ-компаній, який забезпечить продовження успішної співпраці із замовниками після завершення проекту корпоративного впровадження та переведення впровадженої системи на регулярний супровід.
Пакет МКВС дозволяє зі знижкою оформити доступ до:
Докладніше про склад, ціни та порядок продажу нових пакетів онлайн-сервісу "Корпоративне впровадження та консалтинг" описано у вказаній вище новині.
Новиною від 16.12.2020 р. було оголошено плани про запуск інформаційно-технологічного супроводу програм попередніх поколінь "Управління торговим підприємством" (УТП) і "Управління виробничим підприємством" (УВП) за спеціальними тарифами ("ІТС Ретро" 1-ї та 2-ї категорій відповідно), а також склад "ІТС Ретро" і правила оформлення договорів.
Для отримання доступу до сервісів ІТС після 01.07.2021 р. користувачі програм УТП і УВП повинні придбати "ІТС Ретро" або виконати апгрейд з поточного ІТС до "ІТС Ретро" на наступних умовах:
Новиною від 31.05.2021 р. уточнено номенклатуру "ІТС Ретро" і наведено умови переходу на "ІТС Ретро". А саме, для випадків використання на підприємстві декількох однойменних продуктів попереднього покоління УТП або УВП вводиться спеціальний "ІТС Ретро для віддаленого офісу" ("ІТС Ретро ДВО"). На відміну від "ІТС Ретро" для "ІТС Ретро ДВО" відсутній поділ на категорії, а його вартість залежить від кількості однойменних продуктів, для яких оформляється "ІТС Ретро ДВО".
Новиною від 19.05.2021 р. було повідомлено про початок продажів сервісу ІТС "Опендатабот.Ризики" – сервісу для перевірки на ризики компаній, ФОП і фізичних осіб у відкритих державних реєстрах. Сервіс "Опендатабот.Ризики" надає можливість в один клік перевіряти контрагентів і персонал на початку співпраці. Для того, щоб убезпечити бізнес, ми рекомендуємо робити перевірки перед кожною кредитною операцією.
Функціональні можливості, переваги та умови отримання сервісу описані на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Продовжується дія заохочувальної програми для користувачів, що оформлюють договори "ІТС ПРОФ" на тривалий термін. В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8 + 4) або 24 місяці на умовах оплати за весь період (за передоплатою). Термін дії заохочувальної програми – 1 рік (до грудня 2021 року включно).
Зареєструватися в заохочувальній програмі можна не пізніше 28-го числа (включно) того місяця, з якого починається договір "ІТС ПРОФ". Наприклад, для договорів, що починаються з липня 2021 р. – до 28 липня 2021 р, для договорів, що починаються з серпня 2021 р. – до 28 серпня 2021 р. і т. д. Зареєструватися після зазначених дат не можна.
Для користувачів, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8+4) або на 24 місяці, які починаються з червня 2021 року, в якості подарунка надаються стильні брендовані складні навушники. У разі укладення договору "ІТС ПРОФ" на 24 місяці додатково стильні брендовані навушники будуть упаковані в спортивний мішок з логотипом BAS.
Про подарунки, які отримають учасники заохочувальної програми в наступних місяцях, буде в подальшому повідомлено на сторінці програми на сайті ІТС.
Дізнатися детальніше про правила проведення та зареєструватися в заохочувальній програмі можна на СТОРІНЦІ.
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішення "BAS Бухгалтерія" рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою відображення операції оренди автомобіля у контрагента – фізичної особи.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством", "BAS Управління торгівлею", "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" у розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з можливостями сервісу "Опендатабот.Ризики" та його налаштуваннями. Сервіс призначений для перевірки на ризики компаній, ФОП і фізичних осіб у відкритих державних реєстрах.
Для користувачів програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" надані рекомендації щодо введення залишків за взаєморозрахунками з комітентами.
Користувачам програм "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" рекомендуємо ознайомитись методикою відображення випуску продукції стороннім переробником.
Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Робота з документами та довідниками, сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою швидкого пошуку документів за штрих-кодом, який автоматично присвоєно друкованій формі, вручну або за допомогою сканера штрих-коду. У розділі "Торговельні операції" цікавими для ознайомлення будуть методики прийому товарів на комісію, а також управління доставкою товарів клієнтам.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "липень 2020 р. – червень 2021 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень BAS.
У зв’язку з початком продажів нового рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях", яке призначене для автоматизації управління і обліку на підприємствах житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми та дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності (див. детальніше http://unionba.com.ua/news/757), на сайті ІТС опубліковано Посібник з ведення обліку у галузевому прикладному рішенні "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях".
У зв’язку з реалізацією нового функціоналу у версії 2.1.21.1 галузевого рішення "BAS АГРО. ERP" у розділі "Документація" актуалізовано Опис галузевої специфіки "BAS АГРО. ERP", що є доповненням до опису конфігурації "BAS ERP". А саме, оновлено матеріали розділів щодо оперативного обліку сільськогосподарських робіт та обліку на елеваторі.
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у підрозділі "Робота в сервісі "FREDO Звіт" рекомендуємо ознайомитися з методикою заповнення об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ.
Розділи "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" та "Консультації з використання сервісу "FREDO ДокМен" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.032 – 01.03.033.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Користувачі, які мають діючий пакет онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Розділ "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Фінансова та податкова регламентована звітність" доповнено новим матеріалом "Додаток 4: Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4)", у якому розглянуто порядок заповнення цього додатку та необхідність його подання. Також у розділі "Податкова звітність" опубліковано нові матеріали "Додаток АМ: Інформація щодо нарахованої амортизації" та "Додаток ПП: Інформація про суми податкових пільг", у яких розглянуто обставини їх подання та алгоритм заповнення.
У зв'язку зі змінами законодавства актуалізовано підрозділи "Строки та порядок сплати ЄСВ", "Нарахування ЄСВ з огляду на розмір мінімальної заробітної плати" та "Особливості нарахування ЄСВ для сумісників" розділу "Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)" довідника "Праця та заробітна плата".
Робота працівників на підприємстві може бути пов'язана з періодичними (чи навіть постійними) роз'їздами у зв'язку з виробничою необхідністю. Перед підприємствами, де працівники виконують такий роз'їзний характер робіт, часто виникає питання, виплачувати їм доплату за роз'їзний характер робіт чи оформлювати відрядження. Відповідь на нього ви знайдете у матеріалі "Праця водіїв та експедиторів: відрядження та роз'їзний характер робіт?" підрозділу "Окремі питання обліку відряджень" розділу "Відрядження" довідника "Праця та заробітна плата".
До уваги користувачів пропонуємо довідник "Безкоштовний помічник бухгалтера". У ньому зібрано інформацію, необхідну для повсякденної роботи бухгалтера. Зокрема, наведено інформацію щодо норм тривалості робочого часу, розмірів мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму та основних показників, розрахованих на їх підставі, первинної документації, термінів подання податкової, фінансової та статистичної звітності, а також найважливіші зміни в законодавстві у поточному році. Розділ "Бухгалтеру на замітку" довідника "Безкоштовний помічник бухгалтера" доповнено підрозділом "Обов'язкові платежі (податки, збори та ЄСВ)", у якому на сьогодні зібрано довідкову інформацію щодо податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), зокрема, податкової соціальної пільги (ПСП), видів доходів, що підлягають оподаткуванню та розмірів ставок податку.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Опубліковано відеоматеріали доповідей онлайн-семінарів "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у липні 2021 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.06.2021 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
У довіднику "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" в розділі "Нефінансові активи" актуалізовано інформацію підрозділів "Основні засоби: облік наявності, надходження та вибуття", у зв’язку з внесеними змінами в НП(С)БОДС 121, та "Виробничі запаси: облік надходження, наявності та вибуття", у зв’язку з внесеними змінами в Методрекомендації "Запаси" та втратою чинності наказу ДКСУ від 18.12.2000 р. № 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання".
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Оцінка тендерних пропозицій", в якому розкрито інформацію про вимоги законодавства до застосування електронного підпису, типи електронного підпису, КЕП фізичної особи підприємця, електронну печатку, захищені носії особистих ключів, порядок накладення КЕП, порядок перевірки КЕП, застосування КЕП учасниками нерезидентами. Інформація корисна не тільки суб’єктам державного сектору, а й комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Галузеві рішення Business Automation Software:
Спільні рішення Business Automation Software + FlyDoc:
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:
Вид договору ІТС |
Договір |
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ" |
||
|
24 міс. |
19800 |
|
12 міс. |
9900 |
|
6 міс. |
5400 |
|
3 міс. |
3000 |
|
1 міс. |
1500 |
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 |
5800 |
|
із щомісячною оплатою |
1000 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО" |
||
|
12 міс. |
6600 |
|
6 міс. |
3900 |
|
із щомісячною оплатою |
660 |
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів) |
||
|
від 1 до 5 |
1400 |
|
від 6 до 10 |
1280 |
|
від 11 до 20 |
1160 |
|
від 21 до 50 |
1040 |
|
від 51 до 100 |
920 |
|
більше 100 |
800 |
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ" |
||
|
доплата за 1 місяць |
300 |
|
доплата за 2 місяці |
600 |
|
доплата за 3 місяці |
900 |
|
доплата за 4 місяці |
1200 |
|
доплата за 5 місяців |
1500 |
|
доплата за 6 місяців |
1800 |
|
доплата за 7 місяців |
2100 |
|
доплата за 8 місяців |
2400 |
|
доплата за 9 місяців |
2700 |
|
доплата за 10 місяців |
3000 |
|
доплата за 11 місяців |
3300 |
Придбаний договір ІТС |
Тривалість попереднього договору ІТС |
|||
24, 12 міс. |
6 міс. |
3 міс. |
1 міс. |
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ |
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців |
8700 |
9300 |
9600 |
9800 |
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців |
4800 |
5100 |
5250 |
5350 |
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці |
2700 |
2850 |
2925 |
2975 |
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць |
1400 |
1450 |
1475 |
1490 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс. |
3000 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс. |
5900 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс. |
720 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс. |
3000 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс. |
250 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс. |
1200 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс. |
100 |
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс. |
200 |
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс. |
30 |
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83 |
Вид сервісу |
Кількість місяців |
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії |
||
|
1 міс. |
540 |
|
3 міс. |
1170 |
|
6 міс. |
2160 |
|
12 міс. |
4050 |
|
Пільговий 12 міс. (8+4) |
2700 |
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії |
||
|
1 міс. |
1080 |
|
3 міс. |
2340 |
|
6 міс. |
4320 |
|
12 міс. |
8100 |
|
Пільговий 12 міс. (8+4) |
5400 |
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії |
||
|
1 міс. |
2160 |
|
3 міс. |
4680 |
|
6 міс. |
8640 |
|
12 міс. |
16200 |
|
Пільговий 12 міс. (8+4) |
10800 |
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії |
||
|
1 міс. |
3240 |
|
3 міс. |
7020 |
|
6 міс. |
12960 |
|
12 міс. |
24300 |
|
Пільговий 12 міс. (8+4) |
16200 |
Найменування |
Рекомендована роздрібна ціна, |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора" |
450 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс. |
3000 |
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. |
2000 |
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс. |
600 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" |
5000 |
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" |
2500 |
Вид доступу до онлайн-сервісу |
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 3 місяці |
1200 |
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 12 місяців |
3980 |
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-300 на 12 місяців |
7980 |
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-500 на 12 місяців |
13980 |